Amund skrev:Fett Erling! Men det ligger no virkelig 3 sett med braketter til bakbremsene der
Spent på kordan pulverlakken reagerer på varme bremser, siden den ikkje er så veldig glad i høye temperaturer. Har tilgang på slikt utstyr selv, så om det ikkje er noko problem...
hehe
Markus har jo 2 mr2er og måtte jo ha til begge
Er vel 230 grader de bakes på i lakkeringen? Det har ihvertfall ikke skjedd noe med lakken enda etter ACR. Siden bremsene er store iforhold til bilen, skal det sikkert mye til før det blir veldig varmt.. Men får følge med litt på dem..

Hvor mange grader tror du det tåler?
hmsilset skrev:Det er når jeg ser sånt som de brakettene jeg skjønner at dere faktisk er noen små genier
Hva koster sånne bremser da? Kjekt å vite 
Litt usikker på hva det ble totalt.. 10-13k tilsammen muligens, siden jeg samla deler flere steder. Bakbrakettene fikk vi maskinert mot å bytte et drivledd, og frontkittet fikk jeg litt sponsing på mot å reklamere litt for
http://www.wolfkatz.com/ i bakvinduet. Koster litt disse racingklossene og, lurer på om det var ca 1500-2000 pr aksel. Men wolfkatz har kit til både foran og bak med priser på hjemmesiden, bakkittene hans er ganske likt mitt og markus sitt.
Reklamepause:
Bilde051 [800x600].jpg (163.23 kiB) Vist 922 ganger
-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2