her går vi for gull ja, ingen tvil 

Fortune Favors The Brave
trd2000gt skrev:Da blir det nok gull, er jo min bil og jeg synes det er fint, så spiller ingen rolle om noen syns det ser harry utgullfelger er veldig pent på rød bil spørr du meg
trd2000gt skrev:Oppdatering!8500 er slettes ingen dårlig pris det nei... hørte med min lokale toyota verksted, mener å huske at jeg måtte ut med 15k for bytte av reg. reim alt tilhørende det, samt nett i overkant av 10k for bytte av clutch, evt svinghjul om det og måtte byttast... så da takka jeg fint for meg og gikk
fikk låne et verksted i desember for å bytte kløtsjen på mr2'n, men jeg og fattern komm nesten i mål, men så fikk han prolaps og jeg senebetennelse i ryggen, så da var det bare å vente på at eiern av verkstedet skulle komme hjem fra ferien og ta det selv. Hentet bilen om fredagen og da byttet han kløtsj bremseklosser bak og registerreim. Det kom på i alt 8500, så syns ikke det vart så alt for galt![]()
måtte kjøre bilen hjem selv, og har bare en ting å si; makan til sladdebrakke har jeg aldri kjørt
inzane2012 skrev:8500 er slettes ingen dårlig pris det nei... hørte med min lokale toyota verksted, mener å huske at jeg måtte ut med 15k for bytte av reg. reim alt tilhørende det, samt nett i overkant av 10k for bytte av clutch, evt svinghjul om det og måtte byttast... så da takka jeg fint for meg og gikk15k du kødder? hørte med flere verksteder i sommer husker jeg og alle sa rundt 5k for regreim. så da er toyota der du bor overpriset så det holder. toyota her hjemme skulle ikke ha mer enn rundt 5-6
trd2000gt skrev:var det han verksted karen sa, var vist pga ingen på verkstedet som hadde peiling på mr2, og sånn han såg det var det fare for å måtte ta ut motoren for å gjøre det...inzane2012 skrev:8500 er slettes ingen dårlig pris det nei... hørte med min lokale toyota verksted, mener å huske at jeg måtte ut med 15k for bytte av reg. reim alt tilhørende det, samt nett i overkant av 10k for bytte av clutch, evt svinghjul om det og måtte byttast... så da takka jeg fint for meg og gikk15k du kødder? hørte med flere verksteder i sommer husker jeg og alle sa rundt 5k for regreim. så da er toyota der du bor overpriset så det holder. toyota her hjemme skulle ikke ha mer enn rundt 5-6
inzane2012 skrev:trd2000gt skrev:var det han verksted karen sa, var vist pga ingen på verkstedet som hadde peiling på mr2, og sånn han såg det var det fare for å måtte ta ut motoren for å gjøre det...inzane2012 skrev:8500 er slettes ingen dårlig pris det nei... hørte med min lokale toyota verksted, mener å huske at jeg måtte ut med 15k for bytte av reg. reim alt tilhørende det, samt nett i overkant av 10k for bytte av clutch, evt svinghjul om det og måtte byttast... så da takka jeg fint for meg og gikk15k du kødder? hørte med flere verksteder i sommer husker jeg og alle sa rundt 5k for regreim. så da er toyota der du bor overpriset så det holder. toyota her hjemme skulle ikke ha mer enn rundt 5-6
trd2000gt skrev:jeg fikk og både kløtsj og regreim bytta som er relativt store jobber begge deler, men han måtte ikke ta ut motoren. Hadde min på et mekonomenverksted jeg. Jeg kjenner han så jeg fikk det riktignok billigere enn standardpris men vi snakker ikke 15k her!Har alt på stell til våren nå du altså
ad92 skrev:Ja nesten ihvertfall, skal bytte demper-stag og bremseklosser forran, ny brekkvaier, et eksosanlegg som skal på og så skal jeg ha inn et bar basshøytalere og forsterkere + kilometervis med ledninger :p så jeg har mer enn nok å henge fingrene itrd2000gt skrev:jeg fikk og både kløtsj og regreim bytta som er relativt store jobber begge deler, men han måtte ikke ta ut motoren. Hadde min på et mekonomenverksted jeg. Jeg kjenner han så jeg fikk det riktignok billigere enn standardpris men vi snakker ikke 15k her!Har alt på stell til våren nå du altsåBlir bra, håper du kommer deg på noen treff da, pene mr2er nytes best i virkeligheten
SanAndre skrev: Fine reperasjoner det der, godt å få sånt gjort før sommeren kommerNei har ikke fått tak i noen felger enda, har begrenset med penger for tida, skal betale årsavgift og forsikring for 2 biler nå snart se.
Handlet deg felger enda?