TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #370891  av inzane2012

litt ot her nå toms, men en ting jeg har lurt på veldig lenge :) når du skal sitere noen, hvorfor trykker du ikke bare på "siter" knappen nede til høyre i ett innlegg?? ;)
 #370898  av mr2storbrua

Dersom du skriver "="navn/nick"" etter "quote" i første klammeparantes, så står det hvem du siterer også...

[quote="navn/nick"]sitering mellom her, bare fjern utropstegnet i siste quote[/quote!]

Men dette ble veldig off-topic...
 #370935  av ad92

haha jeg har aldri lagt merke til den siter knappen :lol: får vell begynne med den jeg og

toms du har vert gjennom mye rart leser jeg :D keep ut the good work!!! :lol:

var akkurat ute å kjørte me ei i 6 timer nå :D (ble bare kjøring av bil denne gangen :lol: )
må tørre å påsta at de ble over gjennomsnittet romantisk å nyte denne utsikten
http://www.tunliweb.no/Bilder_SM/aalesund-by-night.JPG
 #370959  av Toms_3S-GTE

ad92 skrev:haha jeg har aldri lagt merke til den siter knappen :lol: får vell begynne med den jeg og

toms du har vert gjennom mye rart leser jeg :D keep ut the good work!!! :lol:

var akkurat ute å kjørte me ei i 6 timer nå :D (ble bare kjøring av bil denne gangen :lol: )
må tørre å påsta at de ble over gjennomsnittet romantisk å nyte denne utsikten
http://www.tunliweb.no/Bilder_SM/aalesund-by-night.JPG
Hehe, ja og mer skal det bli! :twisted:

Bare kjøring av bil denne gangen ja :lol: Neste gang får du kjøre henne til samme sted, passe på at klokken er 20:00, at solen har korrekt høyde på himmelen, og at luft temperatur og luft fuktighet er ideel før du slepper løs "beistet" og kjører henne i 6 timer isteden :lol:
 #370991  av ad92

Bare kjøring av bil denne gangen ja :lol: Neste gang får du kjøre henne til samme sted, passe på at klokken er 20:00, at solen har korrekt høyde på himmelen, og at luft temperatur og luft fuktighet er ideel før du slepper løs "beistet" og kjører henne i 6 timer isteden :lol:
hahahahahahahaha :lol:
 #370993  av Toms_3S-GTE

Det er viktig å sørge for at alt er optimalt, timet og tilrettelagt når det skal første gangs beises vettu ;)
Er jo da det avhenger om det blir mer beising eller om dama har fått nok beis, ihvertfall fra deg :P
 #370994  av inzane2012

Toms_3S-GTE skrev:Det er viktig å sørge for at alt er optimalt, timet og tilrettelagt når det skal første gangs beises vettu ;)
Er jo da det avhenger om det blir mer beising eller om dama har fått nok beis, ihvertfall fra deg :P
LOOOOL :)
 #372006  av ArildM

Bor fremdeles med x'n min og Nettby / Online dating har jeg gitt opp, så det er lite å rapportere på denne fronten :lol:
 #372016  av JePe

Jeg skal bli far i mai neste år da! :D
Er vel greit å bare kjøre på etter 7 år, ble gift i sommer å greier også! :) Men det som er litt "trist" er at det ser ut til at Supran muligens må vike til fordel for en litt mer "familievennlig" bil.. :? Vi får se..
Har så absolutt ikke lyst å kvitte meg med den, og jeg må jo ha noe å komme meg raskest mulig bort fra hjemmet når jeg vil ha litt fred også! :lol:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 77