MR2i skrev:
1) Du nevner ikke hvilket annet innhold som skal være på nevnte plass for å erstatte Facebook-boksen? Et blått felt med ikke.no i? Det er et bedre alternativ? Nei. Tanken med Facebookboksen er å være en del av det som 60-80 stk i dette landet har interesse av.. eller var det 6-800.000?
Nytteverdien av boksen er uansett bedre enn intet innhold.
Tenker at forsiden kan gå helt til ventre kant, og at alt annet er på høyresiden. Har ikke anelse om hvordan dette blir i bruk, jeg bare kaster ut litt ideer:D Kan kansje se litt på det selv med photoshop før jeg går i bresjen for forandringer.
2) Design og smak er ulikt fra en til annen. Uansett hva man legger som bakgrunn, vil det alltid være noen som ikke liker det. Det må man bare leve med. Men la oss prøve en vri og se reaksjonene på det 
Felles for disse 2 punkter at de er kun synlig når man går inn på forsiden. Så fort man går inn i forumet hvor de fleste av oss tilbringer tida på websiden, er man helt uten annet enn menyen i toppen. Det samme nå også i galleriet.
Jeg liker forum løsningen svært godt. Jeg får det jeg kommer dit for å finne, og slipper "maset" fra alle andre ting som vil ha min oppmerksomhet.
4) Gallerifeeden har 3 alternativer til å vise bilder
a) thumbnails på 4-8kb som er kjapt å laste ned
b) normal visning som er 100-250kb
c) originalbilde som kan være hva som helst opptil 2mb.
Ettersom flere har nevnt at ting har gått litt tregt, ble thumbnails valgt iogmed forhåndsvisning er jo tross alt på kun 167px
Jeg har dog nå slått av visning av undermapper slik at kun hovedmappene blir vist.
Jeg har også slått på normalvisning av bilder i steden for thumbnails. Så får vi se hvor lenge det går før noen klager over at bildene er sene til å bli lastet inn.. hehe..
Jeg ser det har skjedd ting på forsiden nå og det er til det bedre etter min mening!
Hvordan hadde det vært å flytte facebooken over til høyre, mellom "innlogging" og "nyheter", og utvidet "galleriet" til å rekke så langt ned som siden rekker?