Så blei det endelig vårslepp og på med nyrestaurerte felger!
Verdt å vente på og er meget fornøgd med korleis dekk og felg blei!
Litt stress var det då:
1. Bremsene hadde hengt seg opp i løpet av vinteren..
2. Bilen etterlot seg en regelrett dam med kjølevæske..
3. Første felgen satt seg fast på bilen pga. ny lakk i hjulsenteret og møtte røskes av igjen..
4. Grøftelysa (dei gule) fungerer ikkje. Mest sannsynlig et relé som har gitt opp, men har ikkje fått ordna det.
Bremsene løyste eg opp ved å vugge bilen fram og tilbake, for så å rykke litt hardt i revers.. Trur kanskje det var det kjølevæskedammen kom av, men har som sagt ikkje hatt problemer med bilen etterpå sånn sett. Kjem likevel til å skifte kjølevæske igjen ganske snart. Tok ellers et oljeskift første dagen.
235mm breie dekk: Perfekt foran, kunne vore litt breiere bak.
Markant forbedring av køyreegenskapene! Det beste er at rattet ristet en del i større hastigheter før, men det er så godt som vekk no.. Sporer langt frå så mykje som eg trudde det skulle, og bilen er mykje meir komfortabel. Bremser og grep er også beire enn før!
Klar for bilder?

Litt stress var det då:
1. Bremsene hadde hengt seg opp i løpet av vinteren..
2. Bilen etterlot seg en regelrett dam med kjølevæske..
3. Første felgen satt seg fast på bilen pga. ny lakk i hjulsenteret og møtte røskes av igjen..
4. Grøftelysa (dei gule) fungerer ikkje. Mest sannsynlig et relé som har gitt opp, men har ikkje fått ordna det.
Bremsene løyste eg opp ved å vugge bilen fram og tilbake, for så å rykke litt hardt i revers.. Trur kanskje det var det kjølevæskedammen kom av, men har som sagt ikkje hatt problemer med bilen etterpå sånn sett. Kjem likevel til å skifte kjølevæske igjen ganske snart. Tok ellers et oljeskift første dagen.
235mm breie dekk: Perfekt foran, kunne vore litt breiere bak.
Markant forbedring av køyreegenskapene! Det beste er at rattet ristet en del i større hastigheter før, men det er så godt som vekk no.. Sporer langt frå så mykje som eg trudde det skulle, og bilen er mykje meir komfortabel. Bremser og grep er også beire enn før!

Klar for bilder?

Vedlegg
Sist redigert av Myklebust den 10 apr 2015 22:39, redigert 1 gang totalt.
Carina II 1.6 '89 - Carina II 2.0 '92 - Celica 1.6 '88 - Celica 1.8 '98 - Starlet 1.3 '83 - Celica Supra 2.8 '86 - Hilux 2.4 '18 - Yaris 1.8 TS '10 - Colt 1.3 '97
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03