ArildM skrev:Virkelig kjipt.
Om det ikke skulle ordne seg slik at du får tilbake blokka/motoren har du jo mye muligheter da?
7a blokk, late spec 4a blokk osv. Ellers er vel 4agze blokka ikke såå unik hvis du uansett skal ha smidd og balansert innmat?
Det kjipe er jo hvis du allerede hadde en bra blokk og du må gjenskape den 
Saken er anmeldt. Fått svar fra Politiet om hvordan jeg bør gå videre.
Som du sier er jeg ikke så veldig interessert annet enn selve blokka. Det er perfekt balansert veiv, råder og de originale kjeramiske stemplene som er perfekt basis.
Har nettopp sett en BMW M2 med samme ECU som jeg vil bruke, med et M4-karbonratt.
Men tror et karbonratt ikke er like lett å få godkjent. Men om man fant et som faktisk blir levert av AMG, M-sport eller lignende ville vært lettere å få gjennom.
Har tenkt å sende søknaden om ombygging før jeg har bilen, men det blir kanskje litt vel tidlig...
Jeg sjekker finn.no/mobile.de/autoscout24.de/ebay.com om et passende grunnlag hver dag. Men er sjuke priser. Men det er ikke uten grunn jeg ser de samme bilene annonsert i år som i fjor av samme eiere....
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2