På en bil med ABS så er en slik liten oppgradering ikke så vesentlig med tanke på fordeling, dette tar systemet seg av selv via utjevningsventilen.
Til sammenligning så kjører jeg på rev 1 bremsekraftforsterker på rev 3 største turbobremsene på sw20, jeg kan ikke si jeg har merket noe som helst forskjell på bremsekraft, dem er like kraftige som noen gang... Teori å praksis er veldig ofte ganske forskjellig.
Om du hadde satt på wilwood framme å potetbremser bak så hadde det hatt noe mer å si
Uansett hva du hadde satt på eller valgt å gjøre, å uansett hva folk lover å lyver om så slipper man ikke unna de to enkleste prinsippene i verden, dette gjelder både elektrisk og hydraulisk.
Trykket/Strømmen tar alltid letteste veien
Ja, når en liten gutt med fersk utdannelse skal prøve å lære meg noe som helst da må jeg bare le, herregud mann jeg var deg en gang, null peiling å fullstendig håpløs... Det er hva jeg tenker når dem begynner å prate om regler å slikt... Lol whatever bro
Heldigvis var jeg typen som tok til meg all lærdom tidlig når det gjaldt mekaniske ting å ble skikkelig flink, om jeg får lov å skryte her i tråden din.
Om de på bilverksted i dag kan lære meg noe nytt uten å være ovenfra og ned i holdningen sin så blir jeg mektig imponert.
Dessverre er de fleste indoktrinerte sauer som tror at når dem har gått på den der skolen i 3 år så er dem gud allmektig.
Dem er sikkert det for gamle damer, småjenter å homofile, men kom faen ikke her til folk som har bygd sine egne biler å vet mer om den enn selve Toyota