TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#42640  av Speeder

Da kan kanskje jeg legge inn litt info her også da:)

Vært medlem rimlig lenge som dere kan se
<---

Heter Tore Galgerud og holder til i Eidsvoll komune i akershus. Nettopp kjøpt en 95 Celica og har i tilegg en Vectra.
Til vanlig jobber jeg sivilt i Forsvaret som serviceelektroniker på Kjeller.
Er selv 1983 modell så nærmer meg altså 21.

Ingen spesielle hobbyer, men det går noen timer på bil :P
Vedlegg
Megselv.JPG
Megselv.JPG (17.43 kiB) Vist 2813 ganger

#42649  av ErikG

Heter Erik Guldbrandsen
Er 86 mod, kommer fra Bærum og har nettop kjøpt meg St185.
Går på skole på teknisk almenne fag og skal ut i læra om to år.
Bruker dagen på å skru bil og se på bil. Blir nok en del modds etter vært.

#43547  av Yobbe

Siden det er fler her som har gjort det, kan sikekrt jeg også. litt om meg.

Heter Erlend Vinsand, kjører en 96 Celica som har fått navnet grønn, gratis og gunstig.
Jeg studerer litt ved BI Oslo for tiden og ved siden av jobber jeg for Tele2 Mobil kundeservice.¨
Bilde er desverre ikke tilgjennelig men dere kan jo ta en titt her

http://www.gunstig.org/celica96/gallery.php

#43576  av DannyBoy

- 86-modell
- Bor i Indre Østfold
- Toyota (hva ellers? :D ) Celica 95.mod, 1.8i - 115 HP.
- Går allmenne fag, har planer om å bli politi etterhvert (skal bli en snill cop 8) )
- På fritida spiller jeg fotball og tenker på hvordan Celican kan bli kewlere, og hvordan i F**N jeg skal få rå til det :P Helgene går med til å feste... 8) :wink:
- Skal starte med lappen i september engang regner jeg med (GLEDER MEG SOM ET BARN !!!)

Ja, det var meg :)

#43893  av CelicaCS

Jeg heter Audun Moa og er født i 1976.
Jobber som systemutvikler i EDB Bank & Finans og bor i Trondheim.

Jeg har fulgt med på diskusjonene her inne lenge nå men har ikke fått summet meg til å melde meg inn før nå.

Kjøpte en Carlos Sainz august 2001 og den kjører jeg fortsatt.
Ellers så har jeg eid en Suzuki TS50X :P og en Kawasaki ZX7R :twisted: .

#44467  av spkstrp

Kanskje på tide at jeg skriver noe her også... :roll:

Jeg heter altså Egil og er 79 modell.
Forloveden min :!:, som heter Merete, og meg selv, flyttet til Bergen høsten 2003. Vi er begge nordfra, hun Tromsø, meg Kirkenes :D.
Studerer for tiden på NHH. Har tre semester igjen etter det vi er i nå :D så nå er det eksamenslesning for alle penga, men trengte jo en pause til å skrive litt her :mrgreen:

Har alltid vært bilinteresert. Helst litt "eksotiske" ting, som Lotus og Ferrari og slike ting ;) Er ellers litt stolt over å ha "konvertert" dama til å like formel-1 :D (sliter litt med wrc)

Første gang jeg ble interesert i mr2 som jeg kan huske var når jeg hadde sommerjobb på vaskehallen til toyota i tromsø, var en rød mk1 som rullet inn i garasjen.. coool bil tenkte jeg 8) dette var i 95. Bilen min ble kjøpt i 98, og stod uten motor og var ikke serlig å se på :D (og det er den ikke nå heller). Men som student er det begrenset hva man har råd til. Smilet sitter iallefall løst når jeg tar den ut for en liten kosetur :)

Det var Amund som la TS-OGN lapper i vinduet på bilen min rundt jul. Takk til han for det. Kjempe forum :) Blir inspirert til å fikse småting jeg vanligvis ikke hadde brydd meg om.. (update: for ikke å snakke om nye vennskap :) ) Synergieffekter kalles det kanskje :D

Nå står det altså at jeg har lyst på en nissan i signaturen min, men hvem vet kan hende ender jeg opp med en supra :) Madammen skal ha en 1969 firebird trans am ialle fall (det har hun sagt siden hun var liten!!), så vi får se hva som skjer ;)

#46059  av Remi

GorGo Tromsø væring? hm.. må jo ha kommet etter at æ begynte og gå med Ts-ogn jakka mi på statoil på lørdagskveldan ;) hehe e Tromsø væring sjøl.. ser ut som du kjenne en del toyota folk her i byen.. har du sett noe til den mr2 mk5? trur æ det e.. cabriole som står atme jekta?

#46765  av Gjertsen

Heisann.
Oddbjørn Gjertsen her, 1985mod (19år nå)
Har hatt en 89mod corolla 1.6xl som første bil, også ble jeg forelska i celica. Så først på en Gti 90mod til rundt 75lapper, men etter å ha sett at man finner celica i turbo 4x4 så ble det MYE heftigere:D
Sett og vært forelska i Gt4 i 6mnd ++ og i april fikk jeg klart og importert min egen lille Gt4 CS, kjapt levert, importøren ( en jeg kjenner ) dro på mandag te tyskland, hjemme i norge på tirsdag der den ble ferdig regga og alt:D snakker vi fort eller hva? så om dere ska ha importør som er seriøs, kjapp og fikser bra avtaler send meg en pm.

Vel kjører en CS 92mod nr 2036.

Rektignok NYE felger, ikke de "stygge" som er på bildet..

Og en ting til ang oss fra Vestfold.
Er det 1 Gt4 til i vestfold? aldri sett en CS før, men en vanlig Gt4 har jeg sett!
slang med ett bilde av megselv og jeg...
Vedlegg
09.11.03-5.JPG
09.11.03-5.JPG (71.22 kiB) Vist 2595 ganger
celica 008.jpg
celica 008.jpg (42 kiB) Vist 2596 ganger

#47001  av gissgass

Heia, jeg er nett begynt å bli aktiv inne på forumet så får vel legge ut litt personalia av meg og babyen!!

Tor Gisle Gulbrandsen heter jeg og er en 1980 mod.
Jobber hos MI Norge som Borevæske operatør og Bosatt i florø.
Kjører en svart 1992 som er modifisert til 94+
2.0 16v(vil ha turbo)
Greddy luftfilter.hks eksos med 4" utløp,sølvdekaler ,aluvinge,luftinntak venter på full veilside og noz i posten denne uken.
Bruker alle mine penger og hele min fritid på min kjære som til tider får mer oppmerksomhet en dama :D
Vedlegg
mr2.jpg
mr2.jpg (1.45 kiB) Vist 2569 ganger
eksos.jpg
eksos.jpg (889 byte) Vist 2569 ganger
Ratt mr2.jpg
Ratt mr2.jpg (9.83 kiB) Vist 2569 ganger
mr2 2.jpg
mr2 2.jpg (10.8 kiB) Vist 2569 ganger
Hehe.jpg
Hehe.jpg (9.98 kiB) Vist 2569 ganger

#47395  av Trial

Heisann!

Heter Ernst Pedersen, og kom til verden i 1980...
Kommer fra Mehamn(LAAAAAAAAAAANGT oppe i Finmark),men bor i
Mo I Rana..
Jobbe på en Remabutikk,men e midlertidig permittert,pga brann.. :cry:
Har vært bil-interessert i noen år,men kan ikke NOE on biler! :wink:
Har en rød Mr2 mk2,1990 modell,som jeg kjøpte for et par måneder siden.. Lureste jeg noensinne har gjort.. Kjørte Corrado før.. :oops:
Fikk et visitt-kort av Martin(Memo),Ã¥ dette forumet er helt GENIALT! :)

Ellers så ser jeg fram til sommertreffet på ACR 4-6 juni! Håper på å treffe mange av dere der! :D

Må vel legge med bilde av meg sjøl.. :( (Ikke glad i å bli tatt bilde av)
Flere bilder av bilen kommer etterhvert..
Vedlegg
Mæ.jpg
Mæ.jpg (9.92 kiB) Vist 2537 ganger
IM000515.jpg
IM000515.jpg (15.29 kiB) Vist 2451 ganger
IM000518.jpg
IM000518.jpg (14.24 kiB) Vist 2451 ganger
Sist redigert av Trial den 13 jun 2004 22:47, redigert 1 gang totalt.
 #47408  av Maverick

Føler meg nesten litt utafor med min Carina her, men er ikke noe mindre Toyota fan av den grunn.
Jeg er 81 modell, for de av oss som er skarpe i matematikk så betyr det at jeg er 23. For tiden jobber jeg på Lefdal, men til høsten begynner jeg å studere samtidig.
Har hatt sambo i 4 år, venter min første lille krabat i Oktober. (Jada, det var "planlagt" og jeg gleder meg). Skal selvfølgelig ha Recaro barnsete 8)

Ellers så legger jeg ved et bilde av Carina'n min, som jeg forresten kjøpte i Januar i år.
Vedlegg
Caroina forfra.JPG
Caroina forfra.JPG (44.9 kiB) Vist 2528 ganger
 #47409  av Maverick

Åh faen! Glemte å resize bildet.. sorry :oops:

#49102  av Anders gullstein

Som Maverik over meg, er jeg Kristiansunder. Er en 81 modell. Er akkurat ferdig utdannet prosess teknikker og leter nå etter arbeid, som skal høste inn mer penger til fremtidige bilkjøp.

Kjøpte min MR2 mk1 som en liten 18 års bursdagsgave til meg selv i oktober 1999, og har aldri angret på det. Hadde lenge planlagt å kjøpe meg en MR2, og til slutt ble drøm til virkelighet :D . Så jeg har hatt snart 5 år med min kjære Toyota, og det tyder på at det blir en stund til.
Vedlegg
MR2AndersPÃ¥BilS.jpg
MR2AndersPÃ¥BilS.jpg (60.83 kiB) Vist 2475 ganger
MR2AndersBakRattS.jpg
MR2AndersBakRattS.jpg (68.8 kiB) Vist 2475 ganger
Forfra med lysene nede.jpg
Forfra med lysene nede.jpg (49.85 kiB) Vist 2474 ganger

#49138  av [BHS]paladin

Yo Heter Kjetil Klavestad er 19 år og fikk min mr2 1991 mod 1 uke etter lappen.
toppfarten ble tessta etter 3 dager men ellers så kjører jeg nice.
går for tiden på vidregående almen, men før har jeg gått bil linja og vært utvekslings student til Tyskland. Der så vi vordan søppelbiler som audi og w ble laget. Ellers så blir det styling kitt til bilen + motor++++++++++++++++++ til vinteren

ps bor i oslo på et sted som heter nedrebekkelaget ( ulvøya,ormøya,malmøya)

SORRY BILDE KOMMER SNART

#52668  av angrykid

Heeej
Elisabeth :p
17 år.. (86 mod)
Fra senja :P
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14