Blir ihvertfall ikke avskiltet oppheiset å innelåst i garasjen bak en Audi A8, en snøfreser å en bobil
Jeg har ikke så mye til overs for myndigheter generelt, jeg VET at det jeg har laget er 200% mer trafikksikkert en hva som helst annet av fattigmobiler på veien, alt er tipp-topp og skikkelig laget.
Synd at reglene ikke er slik, i hvertfall på veteranbiler, veteranbiler er jo gjerne eid av entusiaster, å entusiaster holder automobilene sine perfekte.
Hva faen betyr liksom avgasskrav for 35 år siden? Skal jeg liksom montere en gammel cat på bilen min bare for å tilfredsstille et papir? Tydeligvis.
Sannheten er at etter 35 år, så kan ikke den her motoren møte noe som helst slags krav som litt engang ligner på det som var da den var ny.
Det er bare ett trist eksempel på statens inkompetanse og sysselsetting av folk i en offentlig stilling, dem er ikke der for å gjøre noen ting, bare for å skjule Norges arbeidsledighet, som vanlig.... Lol.
Det er så gale nå, som alltid, at man kjører rundt å grur seg for SVV, jeg kjenner folk med HELT originale biler som blir avskiltet bare fordi det er ungdomsbiler, dem har ikke gjort noe galt, dem are bare ungdomsbiler.....
Drittsystem, så derfor velger jeg å gi like mye faen som dem gir meg.
Å slutt å være redd for myndigheter, om noen kjører på deg så blir du ikke straffet uansett hvor mye gale er med bilen din
Bare ikke kjør på noen