TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #427850  av Myklebust

Drafter skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=40456393
styggeste stylingen ever..
Hehe har sett mykje verre styling til MR2 :P Vurderer faktisk om eg liker stylingen på denne.. *flies away*
 #427861  av Drafter

Roye skrev:Grise-råe meshfelger
Grise dyrt også, det er helt sikkert.
Kan ikke kjøre med så mye fine felger på norske veier dessverre...

Edit: for å ikke høres altfor negativt kan jeg nevne at jeg ødela en lemans felg på isn på grunn av dette :(
Sist redigert av Drafter den 17 apr 2013 22:03, redigert 1 gang totalt.
 #427893  av Myklebust

Litt misfarga på støtfangern framme? :o
 #427905  av Mr2mr2

Blir veldig feil når sportsbiler kommer ut fra fabrikk med den bakkeklaringen. :roll: Men er vel sånn mange japsebiler er originalt.. :lol:
 #427947  av Mr2mr2

Håper denne også har blitt solgt til noen som er villig til å sette den til bake i stand. :) :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40959410
 #427949  av TBS

Mr2mr2 skrev:Blir veldig feil når sportsbiler kommer ut fra fabrikk med den bakkeklaringen. :roll: Men er vel sånn mange japsebiler er originalt.. :lol:
Det er ikke alle som synes det er praktisk å ødelegge frontfangere, eksosanlegg osv på fartsdumper og tælahiv, ikke komme inn i div parkeringshus, for å komme 5 sekunder kjappere rundt rudskogen de to gangene man er der i året ;)
 #427950  av Mr2mr2

Skal se bra ut og da... :wink:
 #427963  av ArildM

Kan vel med 100% sikkerhet si at 95% av alle de som senker bil i norge IKKE tenker på rundetidene det skal gi på bane :wink: At bilen blir hard på fjæringen og ekkel å kjøre til daglig? Neida har ikke noe å si. Bare kapp litt ekstra på senkefjærene sånn at bilen SER bra ut...
Men et moderat senkesett slik som på Smokey funker flott både til hverdags og til fest/banekjøring :)
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 288