TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#137169  av Mr2 Mk2

Noen som har prøvd Fifa 06?Eller Fifa Street?

#137183  av Grøndis

Er blitt mørkt i moss å nå er kansje ikke så rart når klokka er halv 10..

... men nå går jeg å køyer, god natt alle sammen...........

#137184  av Andreazz

celicat23 skrev:
Neemi skrev:Eller at Lillestrøm slo Vålerenga 2-0 :D
Gutter som løper etter andre gutter for å få en rund ball inn i ett firkantet mål, så de får en unnskyldning for å hoppe på hverandre og tørr-jokke på kompisen sin er ikke min greie. Kan forstå at jenter liker det, men..
:lol: :lol: FIFA :lol:

#137187  av hmsilset

Grøndis skrev:Er blitt mørkt i moss å nå er kansje ikke så rart når klokka er halv 10..

... men nå går jeg å køyer, god natt alle sammen...........
Hehe,er mørkt de fleste plasser tror jeg nå:)God natt

#137319  av elino

Her skinner sola :D :D :D

Og det er HELG!!!

Jeg har handlet bil i dag, så her skal det feires..... :wink:

God helg alle sammen

#137339  av KK-ma70

kjøpte meg PSP for en stund siden med NFS Underground Rivals, men nå har jeg gått igjennom det. Noen som har anbefalinger av noen andre bra spill? Ikke noe sport, eneste form for sport som aksepteres er bilsport :D

#137340  av Hyperion

KK-ma70 skrev:kjøpte meg PSP for en stund siden med NFS Underground Rivals, men nå har jeg gått igjennom det. Noen som har anbefalinger av noen andre bra spill? Ikke noe sport, eneste form for sport som aksepteres er bilsport :D
Jeg har Ridge racer og colin mcrae på PSP... begge er kurrante, men etterhvert ble det mest rally. WRC kommer jo på PSP snart, eller kanskje det allerede er ute... litt usikker :)

God helg!

#137380  av CelicaTurbo

på to andre forum jeg er innom jevnlig (et phpBB forum som dette, og et vBulletin forum) så driver moderatorene å deler opp diskusjoner som begynner å få mange poster og gå over flere sider, pga at diskusjoner med lange poster blir tunge å håndtere for serveren. Jeg med IT-faglig bakgrunn har aldri forstått hvordan i all verden det kan være tilfellet for det er ingen logisk grunn for at forumprogramvaren skal være konstruert på et slikt vis, men, denne diskusjonen her med 116 sider og 1731 poster er absolutt et bevis på at slike lange diskusjoner ikke er noe problem for server, for jeg merker da overhodet ingen forskjell på å vise en side i denne diskusjonen enn jeg gjør på en hvilken som helst annen diskusjon her på forumet :lol: Dette ganske off-topic så klart, men, allikevel litt interessant for egen interesse :D

#137381  av lexusmann

Har også lurt på en psp...er det en sånn fjortiss- greie, eller kan folk 25+ spille på de???

#137386  av celicat23

Dagens korte cd anmeldelse: DEPECHE MODE "PLAYING THE ANGEL". Har du låta "precious" allerede? Da har du det som er bra fra denne cd'n.

Hadde litt håp for denne cd'n etter å ha hørt "precious" en stund nå, men...neida.

#137389  av tojo

MMM Carlsberg er godt(BEST) Bilde
Bilde

Hva er deres favorittøl?

#137390  av Magne_F

Sitter her med gode gamle Ringnes jeg. Var det eneste som var i kjøleskapet på jobben. Skål.. :-)

#137391  av grimfer

AAaaaargh.

Nå må jeg snart komme meg hjem fra jobb. Litt lei nå? Ja.

Hebregub i heblebe, som de sier på nordvestlandet (bedehusland)

Jeg skal hjem og ødelegge noen hjerneceller, og kanskje jeg skal bryte noen fartsgrenser på veien. Hu hei. Helg.

#137393  av Ã¸xseth

er sykmelt så jeg har hatt helg i ei uke nå gudd.... :D

#137396  av Dalan

elino skrev:Her skinner sola :D :D :D

Og det er HELG!!!

Jeg har handlet bil i dag, så her skal det feires..... :wink:

God helg alle sammen
Også er dere ute og kjører C-west Supra?! Må da vise frem ny-bilen! :D
Ble det Supra på deg òg eller?
Feiret på Kvartalet ja ;)
  • 1
  • 114