TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #428800  av ArildM

Amen!
Hadde jeg hatt pengene på konto hadde jeg slått til umiddelbart!
Dukker heldigvis opp slike godbider årlig til 60k.
 #428830  av celicat23

Oslo bilauksjon kan suge svetteste delen av ræva mi. Var innom der, og ett par biler ble ropt ut med "ingen minstepris". Og når de bare fikk ett par tusen så sa de bare "vi kan ikke selge de så billig, NESTE!" og gikk videre. For ett møkkasted. Og bilene som står der er stort sett biler som ikke kan selges på privatmarkedet. Vi snakker SLIIIITENE biler..
 #428838  av ArildM

Haha, latterlig da :lol: :shock: Ingen minstepris betyr jo INGEN minstepris :roll:
Er vel ingen tvil om at det er mye rart de selger... Hvor henter de inn bilene sine fra egentlig? Trygdesvindlere, narkiser og utlendinger?
 #429313  av Myklebust

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 642&ov=web

MR2en eg tenkte å kjøpe før jul har blitt lagt ut igjen. NAF-testa med lite feil. Spesiell med skinnseter :)
 #429324  av Mr2mr2

Er ikke alltid en NAF test sier. vet ikke hva de gjør på de NAF testene, men på EU-kontroller slurver de som faen.

Fikk en bil inn på verkstedet som skulle ha ny bærekule på ene siden, men når vi demonterte var det ikke bremser igjen. bremsebeleggene fallt av klossene osv..

sjefen er så irritert på slurvingen til NAF.....
 #429379  av Myklebust

Høh.. snakka med en selger på Toyota (han eg kjørte GT86 med :D), og han kunne fortelle at NAF "er så grundig at om dei sendte en ny bil ned, så kunne man vere sikker på at det blei funne feil"..

Er vel kanskje forskjell på NAF-senterene, eller kanskje han sa det på kødd :P
 #429385  av Roye

Bruker bare NAF, tror det er mere feil på biler testet på konvensjonelle verksteder ettersom de gjør reparasjoner.
Men har hatt Omega'n med slitte foringer, slarkete endeledd og nesten null håndbrekk og gikk igjennom.
Cherokee'en ble tatt for alt, til og med litt oljesvett fra veiva bak ble notert som 2'er feil og "stor olje lekkasje bak motor".
 #429387  av Sarlacc

Myklebust skrev:Høh.. snakka med en selger på Toyota (han eg kjørte GT86 med :D), og han kunne fortelle at NAF "er så grundig at om dei sendte en ny bil ned, så kunne man vere sikker på at det blei funne feil"..

Er vel kanskje forskjell på NAF-senterene, eller kanskje han sa det på kødd :P
Vel, jeg har funnet feil på en helt ny Toyota... En lang liste. Av alt jeg fant ville NAF helt sikkert reagert på nærlys/fjernlys som lyste i kryss og pekte mot Karlsvogna.
Nå er den saken avgjort og ikke noe å rippe mer opp i, men...
- Jeg er HELT enig med selgeren du pratet med. Kjører du en ny Toyota på NAF er det fullt mulig de finner feil. Reelle feil.
- Og jeg kjøper ALDRI mer en bil - ny eller brukt - av Toyota Økern. Makan til slurv og fanteri har jeg aldri sett.

Hele historien egner seg best over dype glass med mørkt innhold :shock:
 #429395  av Myklebust

Du må ha vert uheldig med forhandlern din! Vi har gått til Toyota Førde i ei årrekke (kjøpte hilux i 1996) og av det eg veit har det aldri vert problemer med dei :) Carina II'en min kjøpte eg privat av sjefsselgern der :D
 #429396  av Myklebust

Savner den bilen buhu :cry:
 #429405  av Mr2mr2

Så faktisk ganske strøken ut :)
Late spec er det jo også :)

Men må bare si at den ser latterlig høy ut :lol: men er vel originale fjærer mest sansynlig :wink:
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 288