TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467995  av ArildM

God tur makk!
Elendig vær... Tenkte vi skulle bytte bordkledning, men det regner en dag og er sol neste, hver eneste dag i de neste 10 dagene på yr :lol: Og gjerne både sol og regn samme dag :lol:
 #467996  av Makk

ArildM skrev: ↑28 mai 2025 21:08 God tur makk!
Elendig vær... Tenkte vi skulle bytte bordkledning, men det regner en dag og er sol neste, hver eneste dag i de neste 10 dagene på yr :lol: Og gjerne både sol og regn samme dag :lol:
Takker.

Har samme planen selv, den er utsatt på ubestemt tid på dette viset.

Men vi har heldigvis alu stillas i familien som vi alle kan bruke, det kan stå så lenge en føler for det, slipper betale leie, la meg bare si det en gang for alle.

Det betaler seg i lengden helt av seg selv 8)

Om du skal leie så MÅ du gjøre jobben fort som svarte faen for å spare penger for ellers bare reiser penger ut vinduet for absolutt ingenting, nesten litt som renter 8) , når en eier så kan det bare stå der :D

En perfekt sammenligning hvorfor det ikke er smart å gjøre seg til slave for den helvettes banken !! :lol: 8)
 #467997  av OleST

Snakker om, egentlig helt greit med dritvær nå som jeg har fri, drukner i papirarbeid som må være sendt inn og strigla før jeg bytter jobb.
 #467998  av Makk

OleST skrev: ↑28 mai 2025 21:37 Snakker om, egentlig helt greit med dritvær nå som jeg har fri, drukner i papirarbeid som må være sendt inn og strigla før jeg bytter jobb.
Du om det ! :lol: :lol: Jeg har 4 sykler som må kjøres! Å jeg kjører FAEN ikke i regnet! :lol:

Pr0tip tho, sett opp stillaset, så stifte noe billig presenning til toppen av taket som går på utsiden av stillaset, så kan du bruke så mye tid du vil @Arild <3 :D
 #468000  av OleST

Fiksa ledningsnett men fortsatt noen gremlins så jeg må nok lage nytt.

Men!

Jeg har kjørt bilen ut av garasjen 8)
 #468002  av ArildM

Hehe, en meter kjørt er fortsatt en meter kjørt :D

Joda, kunne ha rigga oss opp med stillas og presenning, men avventer enn så lenge, det må da bli oppholds i mer enn 10 timer av gangen en gang i sommer?
  • 1
  • 1165
  • 1166
  • 1167
  • 1168
  • 1169