TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430510  av Emil_L

Tilogmed kompisen min (som kjører Audi A4) ble jo dårlig av å se på den
"Greit nok at han kjører A3, men hva faen er det han har penetrert den stakkars bilen med?"
 #430794  av Myklebust

Utrulig underprisa bil om det er så lite galt som selger mener! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42399718
Sist redigert av Myklebust den 21 jun 2013 00:04, redigert 1 gang totalt.
 #430796  av ArildM

Thats a steal! Var det ikke en her på forumet som var å leita etter AW11 da? Hadde kjøpt den der på dagen hadde det ikke vært for at jeg allerede er så dypt investert i den jeg har :oops:
 #430804  av Myklebust

Solgt på under to timer :shock:
 #430805  av Mr2mr2

Hvem "stjal" den bilen :?: :?: :shock: :shock:
 #431179  av ArildM

Tenkte først type manuell og uskrudd bil på norske skilter, men en US bil uten skilt? :lol: Kom tilbake om 10 år sier jeg :wink:
 #431184  av TBS

vet ikke om den er endret, men nå står det ihvertfall 49'000 uten skilt ...
men det er uansett ikke noe utpreget interiørmessig smykkeskrin med blått stoff... haha
Her kan man få en billig "prøveskilt bil" og sette skilter på når den blir veteran
En original turbo mk3 med automat er vel noe av det siste jeg kunne tenke meg som ''prøveskilt bil'' ...
 #431192  av inzane2012

nei, det blåe interiøret der er like grusomt som det røde som var å få til mr2 mkII i canada :)

står og at alle serviser er fulgt, lurer på hvilket servise det er snakk om da? hardanger kanskje?? :P
 #431195  av ArildM

:lol:
Det beige interiøret i AW11 er jo ikke så verst det heller, gjerne i kombinasjon med automat :mrgreen:
 #431202  av Mr2mr2

Beige interiør til AW11 er ikke det fineste akkuratt, hadde jo det i min :P Er en grunn for at det beige interiøret mitt ligger nedpakket i garasjen :lol: :lol:
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 288