TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#179086  av elino

chris skrev:NÃ¥ er vi snart nede i samme antall som kolonnen i fjor gitt..
Endring i planene igjen....vi er med med våre :D

#179235  av Christian

Da er jeg så klar som jeg kan bli...bilen er godt over, nytt hjullager ligger på Gol og venter i morgen tidlig (Tar det med for sikkerhets skyld), Tommy har bilen full av verktøy og dekk (16 eller 18 felger m/dekk om jeg husker riktig :lol: ) og Arne har bilen klar. Dette blir konge 8)

Bankkontoen piper om nåde, men jeg regner med at jeg ikke er alene :lol:

#179262  av @lpher

elino skrev: Endring i planene igjen....vi er med med våre :D
...og DÆR ble andelen mkIV Supra på ACR i helga akseptabel igjen! :D

#179264  av kennethx

Christian skrev:Da er jeg så klar som jeg kan bli...bilen er godt over, nytt hjullager ligger på Gol og venter i morgen tidlig (Tar det med for sikkerhets skyld), Tommy har bilen full av verktøy og dekk (16 eller 18 felger m/dekk om jeg husker riktig :lol: ) og Arne har bilen klar. Dette blir konge 8)

det skal gjøre litt vondt! hehe

Treffes på beito for å spise litt og felles kjøring videre oppover? Alle andre fra bergen har jo pingla ut!! :evil:

#179298  av sindrejl

er bare å melde meg av kolonnen.. må kjøre litt senere på dagen

#179326  av chris

elino skrev:
chris skrev:NÃ¥ er vi snart nede i samme antall som kolonnen i fjor gitt..
Endring i planene igjen....vi er med med våre :D
Tøft! Da fører jeg dere opp på lista igjen :D

#179328  av chris

Christian skrev:Da er jeg så klar som jeg kan bli...bilen er godt over, nytt hjullager ligger på Gol og venter i morgen tidlig (Tar det med for sikkerhets skyld), Tommy har bilen full av verktøy og dekk (16 eller 18 felger m/dekk om jeg husker riktig :lol: ) og Arne har bilen klar. Dette blir konge 8)

Genialt! :D

#179330  av Neemi

Blir ingen blå mr2 i rekka i år heller men håper dere overlever at vi sniker oss med i en GTi-R istedet?
Rage sin bil ble i det minste så godt som helt klar så da kommer vi oppover i den.

Nå er det bare å pakke og tenke litt over alt jeg antagelig har glemt og så drar vi oppover mot Trondheim utpå ettermiddagen :)

#179332  av elino

Woho....Nå er det bare ei kort jobbøkt igjen så setter vi nesen nordover :D
Vi er ikke i Trondheim før 1-2 tiden i natt, så håper ikke @lpher har sovna før vi er fremme :roll: :)

Dette skal bli moro :twisted:

PS... Hvordan er systemet i kolonna? De med flest år på ACR lengst frem og førsteåringene bakerst :mrgreen:

#179345  av chris

elino skrev:Woho....Nå er det bare ei kort jobbøkt igjen så setter vi nesen nordover :D
Vi er ikke i Trondheim før 1-2 tiden i natt, så håper ikke @lpher har sovna før vi er fremme :roll: :)

Dette skal bli moro :twisted:

PS... Hvordan er systemet i kolonna? De med flest år på ACR lengst frem og førsteåringene bakerst :mrgreen:
Ikke noe system overhodet, bortsett fra at Markus kjører først. Dette fordi han kjører hiace med henger og vil begrense tempoet til kolonnen automatisk. Dette gikk veldig fint i fjor :)

#179420  av Wishmaster

og alt for dårlig vær til å polere bil i :?

#179432  av Tomera

Wishmaster skrev:og alt for dårlig vær til å polere bil i :?
Slapp av! Det er meldt godvær hær til hælga, så du får gjøre det når du kommer oppover! :wink: :D
Vi starter hærfra i morgen tili, og ska forsøke og komme oss helt til nordlandsporten i møte med dere! Blir spennende å se alle de råe Toyotaene sammla! :D Er vell greit at vi slår følge? Enten med Toyota Corolla GT-i, eller Lexus IS 200 :wink:

#179436  av dca

*snufs*

angrer jeg ikke planla dette! :cry:
høres så sykt fristende ut!

#179438  av Wishmaster

dca skrev:*snufs*

angrer jeg ikke planla dette! :cry:
høres så sykt fristende ut!
aldri for sent :wink: eller jo, i morgen så :P
  • 1
  • 10
  • 11