TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tom's 3S-GTE- Litt hjelp?

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #369595  av Toms_3S-GTE

da skal jeg har forkjøpsrett på sideskjørta du har nå om du skal selge di
Hehe, okei den er grei vettu. Men er ikke sikkert jeg selger noe utvendig styling sånn sett, kjekt å ha noe i bakhånd om man skulle være uheldig :lol:
 #369752  av Toms_3S-GTE

Har ett par bilder av det forholdsvis falmede interiøret mitt :lol: Her må/skal det virkelig gjøres noe. Har kjøpt S2000 stoler som du kanskje har fått med deg, og driver å leser litt om oppbygging og modifisering av interiør på nettet. Skal ikke se bort ifra at dette blir en slags bastard, med deler fra grommere biler enn denne :twisted:

Her er ihvertfall bildene:

Bilde
Bilde
 #369753  av Andrepedersen

Toms_3S-GTE skrev:Har ett par bilder av det forholdsvis falmede interiøret mitt :lol: Her må/skal det virkelig gjøres noe. Har kjøpt S2000 stoler som du kanskje har fått med deg, og driver å leser litt om oppbygging og modifisering av interiør på nettet. Skal ikke se bort ifra at dette blir en slags bastard, med deler fra grommere biler enn denne :twisted:

Her er ihvertfall bildene:

Bilde
Bilde
oioi :) Hehe, ja er litt som må gjøres der, men er sikkert ikke mye som skal til før at det blir en cleanere look :) Og jo, s2000 stolene blir kanonfine i denne bilen ! hva skal du gjøre med stolene som er i bilen nå ? :P
 #369754  av Toms_3S-GTE

oioi Hehe, ja er litt som må gjøres der, men er sikkert ikke mye som skal til før at det blir en cleanere look Og jo, s2000 stolene blir kanonfine i denne bilen ! hva skal du gjøre med stolene som er i bilen nå ?
Vet ihvertfall at de delene som er lakkert inne i bilen MÅ lakkeres på nytt. Ser ut som det er blitt lakkert etter 1 time etter tidenes julebord :lol: Tror faktisk det hadde vært finere om man hadde penslet lakken på :lol: Skal bli cleanere look ja. Har lytt lyst til å prøve meg på å modde/bygge dash og dør sider på den og få litt mer racing over det. Ett ytterlag av carbon kanskje? :twisted:

S2000 stolene er bare deilige, monterte den ene på stue gulvet her om dagen som du kanskje så. Har blitt prøve-sitti endel ganger iløpet av helgen for å si det sånn :P

De stolene som står i den nå går enten til ratt og pedaler til xbox'en eller så havner de i en golf svogers har. Vi har ikke helt bestemt oss :P
 #369759  av Toms_3S-GTE

Kan betale en pen sum for de stolene som står i om de ikke er falmet i rød farge
Hehe, du kan det ja? Det høres fristende ut. For å være helt ærlig så husker jeg ikke helt standen på de, men kan ta noen bilder osv neste gang jeg er ute ved bilen, så kan du jo få sett standen på de ;)
 #369986  av WaxFraq

Heisan!!
Flott å se at "gammel" bilen blir tatt skikkelig hånd om. Det var liten tvil om at den trengte en ny, entusiastisk eier..!
Å det ser ikke ut til å være noe problem i det heletatt!! :D

Morro å kunne følge med i en sånn prosjekt tråd! Og kanskje spesiellt når jeg var forrige eier.. 8)
"Litt" off-topic, men jeg endte til slutt opp med en LandCruiser, slik jeg snakka om når dere var oppafor...
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=13679

Du får bruke høsten/vinteren på MR2'n! Så kan du være sikker på at jeg følger spent med på hvordan det går!!! 8)
 #369990  av Toms_3S-GTE

Heisan!!
Flott å se at "gammel" bilen blir tatt skikkelig hånd om. Det var liten tvil om at den trengte en ny, entusiastisk eier..!
Å det ser ikke ut til å være noe problem i det heletatt!!

Morro å kunne følge med i en sånn prosjekt tråd! Og kanskje spesiellt når jeg var forrige eier..
"Litt" off-topic, men jeg endte til slutt opp med en LandCruiser, slik jeg snakka om når dere var oppafor...
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=13679

Du får bruke høsten/vinteren på MR2'n! Så kan du være sikker på at jeg følger spent med på hvordan det går!!!
Heisann! Bilen skal bli godt tatt hånd om ja, det trenger du ikke og bekymre deg om ;)

Ja her kan du følge med på hva som blir endret på gamle bilen din vettu :lol:

Den LandCruiseren var jo bare brutal! Gratulerer med en RÅ ny bil! Likte ALT ved den bortsett fra en bitte bitte liten ting, og det er tre interiør.
Enda godt det ikke var Automat gir og stoff på setene, da hadde interiøret skuffa i forhold til utseende :lol:
 #370528  av Toms_3S-GTE

Etter en hel uke uten updates eller ny kommentarer fant jeg ut at det var best å pakke opp pakkene fra RPM-garage allikevel.
Jeg hadde i bunn og grunn planlagt å la eskene stå inntil de kom ut på verkstedet siden det er litt over middels kaotisk i leiligheten om dagen :lol:

S2000 stolene fra tidligere og en av de nye dørsidene mine:
Bilde

Enda en dørside, 2 midtkonsoller, ny aircondition kontroll:
Bilde

Fikk forresten ett sett sidevents mer enn det jeg betalte for :D Så da har jeg enda mer å eksprimentere på :twisted: Nytt sett med rev3+ baklykter og midtpanel MED ryggelys (Ser for meg at dette kan være kjekt på visninger osv):
Bilde

En nærmere titt på baklyktene, ser dere noe merkelig? :lol:
Bilde

Noen viktige små detaljer, nye og større diskanthus, nye emblemer og noen sexy detaljer til baklyktene(Gadd ikke å pakke opp alle emblemene osv ):
Bilde

Ett bilde av alle godsakene i leilighets hælvete :lol: :
Bilde

En annen god nyhet er at delene fra twos'r'us er endelig på vei og :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 27