da skal jeg har forkjøpsrett på sideskjørta du har nå om du skal selge di 

Fortune Favors The Brave
da skal jeg har forkjøpsrett på sideskjørta du har nå om du skal selge diHehe, okei den er grei vettu. Men er ikke sikkert jeg selger noe utvendig styling sånn sett, kjekt å ha noe i bakhånd om man skulle være uheldig
Toms_3S-GTE skrev:Gode nyheter!godt å høre at di blei sporet opp
Jeg har fått fornyet min tro på det norske postvesen! Pakkene ble funnet på stathelle og burde komme imorgen eller overimorgen
Toms_3S-GTE skrev:Har ett par bilder av det forholdsvis falmede interiøret mittoioiHer må/skal det virkelig gjøres noe. Har kjøpt S2000 stoler som du kanskje har fått med deg, og driver å leser litt om oppbygging og modifisering av interiør på nettet. Skal ikke se bort ifra at dette blir en slags bastard, med deler fra grommere biler enn denne
![]()
Her er ihvertfall bildene:
oioi Hehe, ja er litt som må gjøres der, men er sikkert ikke mye som skal til før at det blir en cleanere look Og jo, s2000 stolene blir kanonfine i denne bilen ! hva skal du gjøre med stolene som er i bilen nå ?Vet ihvertfall at de delene som er lakkert inne i bilen MÅ lakkeres på nytt. Ser ut som det er blitt lakkert etter 1 time etter tidenes julebord
Kan betale en pen sum for de stolene som står i om de ikke er falmet i rød fargeHehe, du kan det ja? Det høres fristende ut. For å være helt ærlig så husker jeg ikke helt standen på de, men kan ta noen bilder osv neste gang jeg er ute ved bilen, så kan du jo få sett standen på de
Heisan!!Heisann! Bilen skal bli godt tatt hånd om ja, det trenger du ikke og bekymre deg om
Flott å se at "gammel" bilen blir tatt skikkelig hånd om. Det var liten tvil om at den trengte en ny, entusiastisk eier..!
Å det ser ikke ut til å være noe problem i det heletatt!!
Morro å kunne følge med i en sånn prosjekt tråd! Og kanskje spesiellt når jeg var forrige eier..
"Litt" off-topic, men jeg endte til slutt opp med en LandCruiser, slik jeg snakka om når dere var oppafor...
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=13679
Du får bruke høsten/vinteren på MR2'n! Så kan du være sikker på at jeg følger spent med på hvordan det går!!!