TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdigstilt prosjekt: oppussing av AW11

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #420379  av Mr2mr2

Målet å få bilen ferdig til har vert Vårmønstringen i Bergen (lagunen sant?), og det har jeg god tid til :)

dette med at bilen ikke gikk på 2 sylindre, var rett og slett at 2 tennplugger hadde tatt kvelden. utrolig nok hadde 2 stykk røke samtidig. :o :shock:
Er lett for å tenke litt for "avansert" når noe ikke er som det skal. :oops:
 #420380  av ArildM

Er jo greit når det ikke var verre enn det :)
 #420382  av Mr2mr2

JA, det er det :wink:

Men, se hva jeg fant..... dere her inne har sikkert sett det før, med her har de noen karbon deler til mr2 mk1

http://www.c7carbon.com/toyota-26/1984- ... 0-aw11-68/

vil ha c-stolpe listene i karbon 8) 8)
 #420459  av Mr2mr2

Da har jeg montert støtfangeren bak og framme. mangler kun frontleppe, skvettlapper, spoiler og innaskjermer, så er bilen klar for prøveskilt, en solfylt høsthelg 8)

Bilde

Bilde

Bilde
 #420463  av ArildM

Ser bra ut :) Håper denne blir å se på treff til neste år :)
 #420529  av Mr2mr2

Da var front leppa monter også. bare innaskjermer igjen så er alt montert. :D

Bilde

Noen som har noe tanker om hva jeg burde gjøre med bilen?, utseendemessing og for å forbedre egenskapene. Det jeg har i hodet er, tåke lys, og senke-fjærer. :D

coilowers blir litt dyrt for meg, :wink: og har allerede brukt mere på bilen en det den er vert, og er fortsatt mye igjen :lol: :roll:
 #420532  av Mr2mr2

tenkte jeg skulle kjøpe "likson xenon" med 8500k, som er litt blålig på fargen.

har sota alle unntatt de fremste siderutene, for se om de og blir tatt etter EU kontroll :wink:

Har noen 15" felger liggende uten dekk, som einer seg mye bedre. blir til sommer-felger fram til jeg får råd til nye felger. vil da ha 16"
 #420544  av ure

Skal si det går fremover her, ser veldig bra ut. :D Hvordan er den nye eksosen, trenger ny selv og har sett den som du har kjøpt hos Sandnes Motorsport men har trodd at det ville bråke altfor mye. Kan kjøpe den gamle eksosen din om den framste delen er hel om du vil selge. :mrgreen: :wink:
 #420545  av jonarnes

tenkte jeg skulle kjøpe "likson xenon" med 8500k, som e
Kjøp heller sånne dyre kvalitetspærer som lyser både bedre og "litt blåere", feks osram eller phillips.
De billige som er blå og "xenon" lyser blått men også mye dårligere. Er min erfaring.
 #420547  av Mr2mr2

ure skrev:Skal si det går fremover her, ser veldig bra ut. :D Hvordan er den nye eksosen, trenger ny selv og har sett den som du har kjøpt hos Sandnes Motorsport men har trodd at det ville bråke altfor mye. Kan kjøpe den gamle eksosen din om den framste delen er hel om du vil selge. :mrgreen: :wink:

du tenker den delen som går fra manifold og til flexien? har 2 stk som er hele ( er usikker på om flexien er tett)
har originaleksosanlegg.

EDIT: har også en sporteksos, potte. i grei "brukt" stand.

den nye eksosen min bråker mye mindre en jeg hadde forventet, er igrunnen perfekt. Akkurat passe grom lyd.
 #420548  av ure

Har en "ny" bakerste potte liggende og trenger den delen fra manifoil til sjøten mellom første potte og bakerste potte om du sjønner :?: :mrgreen:
 #420560  av Mr2mr2

har denne fra effektanlegget:

FOR Å RYDDE LITT FJERNET JEG DISSE 2 BILDENE AV GAMLE EKSOSRØR,
(håper Ure har sett de, om han er interessert( Det gis bort, blir kastet om noen måneder om ingen vil ha det))

men etter, fargene på flexiene, ser det ikke ut som at noen av de er tett :(

EDIT: leste innlegget ditt litt bedre, så er vel den nederste du trenger.....
Sist redigert av Mr2mr2 den 15 okt 2012 21:15, redigert 1 gang totalt.
 #420637  av Mr2mr2

Her er de andre felgene jeg har. tror ikke de er så ille, når de kommer på bilen

Bilde

montert skvettlapper i dag også.

Bilde

HÃ¥per ikke det blir "for mye av det gode" :roll: Har vert masse bilder i det siste :D
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 27