joda, men det er jo ikke nødvendig å gå til frontal anngrep på dem og komme med ønske om nakenbilder og greier.. Det er sikkert llitt ubehagelig for den det går utover selv om det kanskje ikke virker slik. Alle liker vel litt oppmerksomhet, det tror jeg Lady_In_Mr2 gjør også ellers hadde hun nok ikke lagt dem ut

men det finnes en grense da, og jeg synts den er iferd med å bli krysset... vet ikke hva hun selv syntes da, men om hun syntes det er helt OK så skal ikke jeg komme her å ødelegge morroa. Jeg tenkte bare at hun er jo en del av "familien" her, en av oss gutta på en måte. Så hun blir jo på en måte som en veninne, og da må vi jo behandle henne på akkurat samme måten som alle andre her inne. Jeg bare følte at noen burde si ifra... eller som de ville sagt i Australia: "I'm simply sounding a note of causon" hehe... (uten at jeg skal stampe for mye i salaten her). For alt jeg vet kan det jo hende hun virkelig NYTER oppmerksomheten hun får her, i så fall så er det bare å se bort ifra dette inlegget her..

Jeg kjenner henne ikke og vet ikke hvordan hun er..
GT_RIDER: Jeg begynner faktisk å TVILE på om sommeren noen gang kommer tilbake jeg... Det har jo vært en eneste lang STORM hele vinteren.. Virker som om det har regnet KONSTANT siden oktober... med denne globale oppvarmingen og el-ninjo og dritt så kan det jo hende hele sommeren blir en eneste lang storm også..

En av grunnene til at jeg kjøpte en slik bil var jo fordi det er så digg å kjøre rundt uten tak.. men det er jo ikke å annbefale når det høljer ned ute.. :\
Jeg håper iallefall at sommeren blir bedre i år enn i fjor... da var det jo en uke eller 2 med varme.. og resten av sommeren var forholdsvis kald og våt..... ikke noe å rope hurra for iallefall! med mindre man bor i Nordnorge da, de fikk jo svinbra sommer i fjor..
Anyways... skal bli kjekt å få tør asfalt og plussgrader igjen!!!!