TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88384  av sw20

Lady_in_MR2 skrev:
sånn for morros skyld.. .... du har ikkje noen uten bh da slik at vi en gang for alle kan ta livet av denne myten .... hehe..

veldig bra foresten,,,,
Jeg har bilder uten ja..Men de legger jeg IKKE ut... :o

send meg en pm da vel!!!!
hadde blitt kjempe glad... men hadde sikkjert blitt kjempe flau vist e traff deg en gang..... :shock:

#88386  av sexten

Lady_in_MR2 skrev:
sånn for morros skyld.. .... du har ikkje noen uten bh da slik at vi en gang for alle kan ta livet av denne myten .... hehe..

veldig bra foresten,,,,
da får JEG legge de ut da :P

Hva synes dere? Snakker vi en 80A eller?
De er iallfall ekte :wink:

Vi er en gjeng med ekshibisjonister, noen viser frem bilen sin, noen viser frem kroppen sin :P
Vedlegg
*kremt*
*kremt*
image.php.jpg (24.63 kiB) Vist 3268 ganger

#88394  av GT_rider

Lady_in_MR2 skrev:

veldig bra foresten,,,,
Det var jo rart du ikke ville det da :roll:

#88396  av GT_rider

Ahh... I dag blei eg godt fornøyd. Eg og ein annen, såg på kalenderen, og fann ut at det bare er ca 4uker att før eg kan sitte på sommerdekka. Viss det ikkje blir skitvær etter påske :(
Er jo tidlig påske, så det blei ein kort sesong for mine vinterdekk :wink:

:D Gleder seg til våren :D

Noenm som har store planer på dekk/felgfronten? Blir nok kun nye dekk for min del. Og lakkering av calippere :)

#88397  av FireWalk

Nå syntes jeg dere må roe dere ned litt.. Vi har 2 jenter på forumet, det er ikke nødvendig å bli helt hormonell hver gang en av dem åpner kjeften for å prate :wink:

#88403  av sexten

GT_rider skrev:Ahh... I dag blei eg godt fornøyd. Eg og ein annen, såg på kalenderen, og fann ut at det bare er ca 4uker att før eg kan sitte på sommerdekka. Viss det ikkje blir skitvær etter påske :(
Er jo tidlig påske, så det blei ein kort sesong for mine vinterdekk :wink:

:D Gleder seg til våren :D

Noenm som har store planer på dekk/felgfronten? Blir nok kun nye dekk for min del. Og lakkering av calippere :)

Håper bare å få alle planene mine ferdigstilt til våren jeg :D
Har kjøpt nye felger, nytt eksosanlegg, nye blinkers og litt forskjellig.
Drømmer med lengsel etter de 2 ukene med tropevarme vi hadde i sommer hvor jeg kunne kjøre med taket av om kveldene, høre på musikk, spise is, og se på jenter i rosa skjørt (spesiell fetisj :P ) :D

#88404  av GT_rider

FireWalk skrev:Nå syntes jeg dere må roe dere ned litt.. Vi har 2 jenter på forumet, det er ikke nødvendig å bli helt hormonell hver gang en av dem åpner kjeften for å prate :wink:
Redd for at vi skremme de vekk?? Litt enig med deg. Tar det ikke så tungt. I denne tråden poster jeg det som faller meg inn.
Bilder av div snop overlater jeg til andre. Kommentarene også..

#88405  av GT_rider

FireWalk skrev:Nå syntes jeg dere må roe dere ned litt.. Vi har 2 jenter på forumet, det er ikke nødvendig å bli helt hormonell hver gang en av dem åpner kjeften for å prate :wink:
Redd for at vi skremme de vekk?? Litt enig med deg. Tar det ikke så tungt. I denne tråden poster jeg det som faller meg inn.
Bilder av div snop overlater jeg til andre. Kommentarene også..

#88406  av sexten

Om ikke jentene har en viss form for selvironi og sans for humor så er de vel egentlig ikke så mye å snakke om? :D

Dessuten, hørte jeg noen kaste stein på leggen? :P

#88408  av FireWalk

joda, men det er jo ikke nødvendig å gå til frontal anngrep på dem og komme med ønske om nakenbilder og greier.. Det er sikkert llitt ubehagelig for den det går utover selv om det kanskje ikke virker slik. Alle liker vel litt oppmerksomhet, det tror jeg Lady_In_Mr2 gjør også ellers hadde hun nok ikke lagt dem ut ;) men det finnes en grense da, og jeg synts den er iferd med å bli krysset... vet ikke hva hun selv syntes da, men om hun syntes det er helt OK så skal ikke jeg komme her å ødelegge morroa. Jeg tenkte bare at hun er jo en del av "familien" her, en av oss gutta på en måte. Så hun blir jo på en måte som en veninne, og da må vi jo behandle henne på akkurat samme måten som alle andre her inne. Jeg bare følte at noen burde si ifra... eller som de ville sagt i Australia: "I'm simply sounding a note of causon" hehe... (uten at jeg skal stampe for mye i salaten her). For alt jeg vet kan det jo hende hun virkelig NYTER oppmerksomheten hun får her, i så fall så er det bare å se bort ifra dette inlegget her.. ;) Jeg kjenner henne ikke og vet ikke hvordan hun er.. :oops:

GT_RIDER: Jeg begynner faktisk å TVILE på om sommeren noen gang kommer tilbake jeg... Det har jo vært en eneste lang STORM hele vinteren.. Virker som om det har regnet KONSTANT siden oktober... med denne globale oppvarmingen og el-ninjo og dritt så kan det jo hende hele sommeren blir en eneste lang storm også..
:shock: En av grunnene til at jeg kjøpte en slik bil var jo fordi det er så digg å kjøre rundt uten tak.. men det er jo ikke å annbefale når det høljer ned ute.. :\

Jeg håper iallefall at sommeren blir bedre i år enn i fjor... da var det jo en uke eller 2 med varme.. og resten av sommeren var forholdsvis kald og våt..... ikke noe å rope hurra for iallefall! med mindre man bor i Nordnorge da, de fikk jo svinbra sommer i fjor..

Anyways... skal bli kjekt å få tør asfalt og plussgrader igjen!!!! :)

#88409  av Dalan

FireWalk skrev:Urk... er helt svimmel jeg... Ble litt VEL mye drikke i går..
Bra det ikke bare er meg.. :?
Jeg er såå glad nå for at de hadde stengt sprit-serveringa før jeg kom til det siste stedet i går.. 8) Da hadde jeg sikkert sett søstra til SW20 etterhvert.. :P

Men det var jaggu meg artig å åpne opp tråden her og titte i dag, fy flate dere ække vettuge på en flekk! :D

#88417  av Lady_in_MR2

Sw20: nei, ingen får se puppene mine. Ikke uten at de er nøye godkjent og har brukt all sin energi på å smiske med meg i flere måneder 8) hehe...sånn er det!!

Firewalk : Fint det du sier der!Bra noen tar hensyn. Det er klart jeg liker oppmerksomhet, men ikke visst det går over en viss grense selfølgelig...Men som oftest tar jeg ting med et smil da :D

#88425  av FireWalk

Dalan skrev:
FireWalk skrev:Urk... er helt svimmel jeg... Ble litt VEL mye drikke i går..
Bra det ikke bare er meg.. :?
Jeg er såå glad nå for at de hadde stengt sprit-serveringa før jeg kom til det siste stedet i går.. 8) Da hadde jeg sikkert sett søstra til SW20 etterhvert.. :P

Men det var jaggu meg artig å åpne opp tråden her og titte i dag, fy flate dere ække vettuge på en flekk! :D
hehe... nå er klokken 19:34 og jeg er så fyllesyk ENDA at jeg ikke klarer å gjøre en dritt... går bare og hangler og er kvalm og jævlig.. :p

Drakk først en hel flaske tiamaria før jeg reiste på vorspiel.. jeg og 3 andre satt her og så på noen morsomme videoer... så stakk vi på vors og der knakk jeg nedpå nesten en helflaske vodka... så var det rett ut å bestille seg drinker.. tror jeg spanderte på mange også... (huff.. stakkars visa kortet..)

Så nå skal jeg som vanlig ALDRI drikke mer! men det sier jeg hver søndag, allerede på tirsdag begnner jeg å få lyst ut igjen.. hehe..

Lady_in_Mr2: ja jeg er kvinnenes trofaste vokter jeg vet du... akkurat som at hunden er menneskets beste venn er jeg damenes.. eh.. nei nok om det :-)

Nå skal jeg gå å ta meg 2 paracet og legge meg nedpå litt... så kanskje jeg er menneske igjen om noen timer...

:mrgreen:

#88435  av GT_rider

Noen som sa noe om å drikke med måte? :roll: :roll:

#88438  av FireWalk

det er som å gi en unge en barnetime pose og si: du får bare ta EN sjokolademus! det går ikke :lol:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 1165