TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #432119  av ArildM

O M G !
POWER FARMING :lol: :lol: :lol:
Skulle tro en 18åring hadde stylet den med månedslønna fra den Lokale Kiwi sjappa, bortsett fra at det ikke en gammel opprusta Volvo :lol:
 #432398  av TBS

Ferrari med Sportseksos til 135'000,- kroner.
Er det en skriveleif? klarer ikke helt å bli enig med meg selv, for 13'500 høres ''lite'' ut til å være til Ferrari.. men har han betalt 135'' så skulle jeg personlig tildelt han et diplom for å være århundres største idiot..

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42862861
 #432412  av inzane2012

tviler egentlig ikke heller på at han kan ha betalt så mye for custom eksos til en ferrari... Du kunne sikkert gått til Svendsen Eksos og fått dem til å lagd ett anlegg som gjorde det samme til en brøkdel av prisen. Men folk vet å ta seg betalt for deler til sånne biler ;) hehe
 #432418  av celicat23

Har du råd til ferrari så har du råd til eksos til 135.000kr også. Er samme "logikken" i hifi verden: er du idiot nok til å betale en million for anlegget ditt så kan du være idiot nok til å kjøpe 2m høyttaler kabler for 120.000kr, så da selger vi kabler som har kostet 100kr å produsere for 120.000kr. There's a sucker born every minute..
 #432624  av inzane2012

spenstig pris ja :) men den såg rimelig strøken ut og med lav km-stand... Begynner vel å bli ganske sjeldne nå disse her vel? Men er det bare jeg som stusser over at selgeren ikke har lagt ut ETT eneste bilde av bilen med fronten??
 #432645  av ArildM

La ut samme på JCCN sia på Facebook ( www.facebook.com/JapaneseCarClubNorway ).
Fikk litt feedback på at det er en US modell, og at denne har annen motor enn EU modellene, ikke ansees som like pen og at den strengt tatt er verdt halvparten. Men markedet bestemmer :) Vingen på bakluka er vel heller ikke original .
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 288