TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #432652  av Zepticon

Fra USA koster denne maks 50k på norske skilter. for 129.000 får du en 100% overhalt og trimmet bil med 18RG levert på døra fra USA, med JDM/EU bumpers.
 #432669  av Myklebust

Ringte faktisk på celicaen. Då ville han vurdere bud over 80000.. men det var før han hadde satt opp prisen til 129k. Ny motor i den. Kanskje han tenker å selge den nylakkert, til den prisen?
 #432673  av celicat23

At den bilen der liksom bare skal ha gått 50k er det dummeste jeg har sett på lenge. Til og med ut fra de bedritene bildene der så kan man se at den bilen der er sliten. Rustflekker, hakk, bulker, falma lakk... Hvor mange forskjellige farger er det som kommer frem ved bakluka/taket hvor der er slitt igjennom? Rød, sort, sølv? Har vært noen ekstremt harde km....
 #432677  av ArildM

Forventer litt mer enn en malplassert vinge og sparkel uten lakk når en kjøper en bil til 129 lapper :lol:
Garantert rust ett eller annet sted på denne, spørsmålet er vel bare hvor mye :wink:
 #432721  av Noxan8

Myklebust skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 498&ov=web

Lettere forvirra?

jammenhallo :shock: dennj blingsen der var litt stygg
 #432745  av Myklebust

Jepp! Må sei meg litt frista på den bilen der ;) lurer på kor mykje avgifter en må betale for å få den på skilt.
 #432746  av Myklebust

Ser litt løk ut med "vippelyktene" oppe då ;)
 #432749  av ArildM

Kul bil til rett pris :D MR2 ble ca 20-25k i registreringsavgift i 2006. Trolig noe av det samme med denne :)
 #432754  av celicat23

En tidligere kompis av en kompis hadde en sånn... Vi måtte alltid hente han fordi det var sjelden det ikke var noe problem med bilen hans. For noe drit :lol: Selvfølgelig kunne det være en mandagsbil han hadde men... Jeg skal aldri ha en sånn :D
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 288