TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #432964  av Myklebust

Denne er lagt ut igjen!
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43201205

Skikkelig monkis å legge den ut for 33k (i overskrifta) også skriver han i beskrivelsen at han selger gliset sitt for 49k......... "ingen skambud!" så har han skambydd seg sjøl lissom :lol:
 #432965  av magnesmurf

Myklebust skrev:Denne er lagt ut igjen!
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43201205

Skikkelig monkis å legge den ut for 33k (i overskrifta) også skriver han i beskrivelsen at han selger gliset sitt for 49k......... "ingen skambud!" så har han skambydd seg sjøl lissom :lol:
Ca 170HK? Hvorfor må han plusse på hester? Er nok vanskelig å få mer enn de orginale 156hk ut av motoren når den har gått nesten 200k. :roll:
Omtrent rustfri er også et vidt begrep..
 #433073  av inzane2012

var jo forsåvidt en fin bil, men blir litt skeptisk når selgeren ikke en gang vet hvilken motor som står i bilen... Klarte ikke å lavær, så jeg måtte sende han en mail og informere om feilen :P

PS: Myklebust, han har endra annonsa nå, så nå står det 32k i annonsa og :P
 #433094  av Myklebust

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43249506 wow, eg har lyst på!

Veit det her er blasfemi, men har prøvd en 205 før (ikkje GTI engang), og den bilen er noke av det morsomste eg har køyrt! :shock:
 #433095  av ArildM

Det der er jo en kult hatchback uten like! :D
Kanskje den eneste franske bilen jeg noen gang kunne ha tenkt meg :oops:
Ser den har tidsriktig rutete mønster på setene, samme som jeg hadde lyst på til AW11en :)
 #433098  av Zepticon

ArildM skrev:Det der er jo en kult hatchback uten like! :D
Kanskje den eneste franske bilen jeg noen gang kunne ha tenkt meg :oops:
Ser den har tidsriktig rutete mønster på setene, samme som jeg hadde lyst på til AW11en :)
Renault Alpina er eneste franske alternativet her :)
 #433107  av Myklebust

Rutene på denne kan ikkje sammenlignes med gardinstoffet du tenkte å bruke då, Arild :mrgreen:
 #433119  av Inz4ne

Damn you Myklebust, den der fikk jeg lyst på :P Dog den er muligens noe overpriset.
 #433126  av Myklebust

Overprisa for mi lommebok hvertfall :oops:
 #433141  av inzane2012

Myklebust skrev:Overprisa for mi lommebok hvertfall :oops:
Overprisa? Kommer nok ann på hvem du spør det, 205 GTI er en kultklassiker helt på høyde med biler den første Golf GTI, Renault 5 turbo og Fiat Uno Abarth.
Og å komme over en som er så strøken som denne, med strøken orginal interiør, ja, vi snakker sjeldent :P Så jeg syns det det er flott at folk holder liv i disse klassikerene!

PS, ang han som selger den hvite sw20'en det var linket til lenger oppe her, fikk svar at ECU'en var tunet... ?? Og at det var den tredje GTi'n han hadde hatt... Tunet ECU for en økning på nesten 20hk på en 23 år gammel motor gått nesten 200k km?? Er det bare meg, eller hørest det for godt til å vere sant?
Hadde jeg vert rik skulle jeg jaggu begynt å samle på sånne små klassikere som den pug'en :P
 #433150  av ArildM

Det var da enda godt å høre!
Må jo huske dette også:
Dette er langt under markedsverdi.
:wink:
 #433156  av Myklebust

inzane2012 skrev:
Myklebust skrev:Overprisa for mi lommebok hvertfall :oops:
Overprisa? Kommer nok ann på hvem du spør det, 205 GTI er en kultklassiker helt på høyde med biler den første Golf GTI, Renault 5 turbo og Fiat Uno Abarth.
Eg er heilt enig med deg. Storfan av 205en! :D men gjentar: overprisa for mi lommebok.. :mrgreen:
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 288