TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #433160  av Inz4ne

Som sagt muligens overprisa, jeg blir mistenksom av såpass gamel bil til den prisen uten at bilen er løftet opp og tatt bilder av under har sett noen 205 prosjekter pluss at jeg har en selv, så vet hvordan det kan se ut under, men man vet ikke før man har sett nærmere med egne øyne.
Kan være jeg blir ekstra mistenksom siden jeg har kunnskap om hvordan det kan se ut da.
Edit: Forhørte meg med en profesjonell peugeotmekaniker som har holdt på I bransjen en god stund. Han mente og den muligens er noe overpriset. Og om han husker riktig så er den prisen nesten samme som den kostet ny, klart så må man justere for differansen mellom kroneverdi nå og da.
Så selges den forsåvidt av en forhandler og da vil jo prisen være høyere enn på det private markedet.
Jeg vil gjerne ha den selv altså, det at jeg syns den muligens er overpriset er jo bare noe jeg syns.
Hadde det derimot vært en 205 T16 til den prisen så hadde den vel vært solgt alt.
 #433166  av Myklebust

Prisen er nok ikkje langt i frå rett. Kor ofte ser du en strøken GTI med 74000km på tellern? Innvendig kunne den likesågodt vore ny. Og eg tviler rett og slett på at det er et rusthelvete under den bilen der ;)
 #433168  av Inz4ne

Kan godt være du har rett, men vet det var en ganske strøken, det vil si en som så tilnærmet like bra ut som lå ute til 40.000 og såvidt jeg vet ble ikke den solgt, riktignok ikke norskregistrert, så man måtte kostet på 28.000 var det vel for norske skilter. At jeg derimot kunne funnet på å betale den prisen for bilen om den faktisk var helt strøken og jeg hadde råd til det, tja det skal man ikke se bort ifra :P Men det er vel som alt av spesielle gamle biler, man må treffe rett kjøper.
 #433193  av Inz4ne

Hva liker du ikke fransk bildiskusjon :O
Og vennligst ikke post slike biler som det der heller ArildM. Hvordan skal jeg få penger til alle de jeg får lyst på? ;)
 #433218  av Myklebust

Ja, ka skjer med halvstancen? :P ellers meget tøff bil
 #433236  av Myklebust

Den må jo en tur til Latvia, forståss ;)
 #433237  av Myklebust

Og så veldig gale var det ikkje :P
 #433356  av Mr2mr2

Sist redigert av Mr2mr2 den 16 aug 2013 10:02, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 288