TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#142166  av grimfer

FireFox skrev:
grimfer skrev:Hjemmelaget bombe inni en nyfiska sei blir et ganske interessant syn. Som lukter temmelig ille.

Tro meg. Jeg vet.
hehe, fortell.. :D
:lol:
Joda, for noen år siden (i mine tenår) brukte jeg og nabogutten å eksperimentere med litt forskjellig.
Vi hadde noe fyrverkeri liggende, og laget en fin "eventyrblandingsbombe" med omtrent alt mulig man finner inni raketter og slikt. Hardstappa inni en plastrørbit. Det hendte vi var ute og fiska med pappas gamle båt, og en gang hadde vi bare fått en eneste sei, og syntes ikke det var noe særlig å komme hjem med. Så vi bestemte oss for å se om bomba var sterk nok til å sprenge fisken. Det var den.

Vi sprengte den i døråpninga til naustet. På solsida. Fiskeinnvollbitene sprutet inn i naustet og beinrester sto fast i veggen, og rødt slim impregnerte redningsvestene.

De neste dagene var rekordvarme. Det begynte å stinke råttent etter et par dager. Tror ingen har brukt redingsvestene etter det...

#142168  av celicat23

grimfer skrev:Joda, for noen år siden (i mine tenår) brukte jeg og nabogutten å eksperimentere med litt forskjellig.
Grisegutt.

#142176  av Christian

FireFox skrev:
Andreazz skrev:
Christian skrev:Pleier ikke å skrive så mye her, men denne helga må være av de beste.

En kompis og jeg...?
I tillegg har vi fått låne endel penger av svigers...?
Hehe....glemte nesten å si at vi også har kjøpt oss steamdusj/bobblebad...? 8)
:?: :?:

Tror jeg tenker det samme som deg :D

Grisefolk :lol:
Ok, dumt formulert, men kjerringa fungerer dårlig som snekker. Ergo må kamerater hentes inn for å få jobben unna.

#142192  av Rømmling

grimfer skrev:Vi sprengte den i døråpninga til naustet. På solsida. Fiskeinnvollbitene sprutet inn i naustet og beinrester sto fast i veggen, og rødt slim impregnerte redningsvestene.

De neste dagene var rekordvarme. Det begynte å stinke råttent etter et par dager. Tror ingen har brukt redingsvestene etter det...
hørtes nesten ut som meg etter å ha skutt et kråke hjemme det hehe
bare at jeg hengte den opp først så den tørka og så sprengte den. viste ikke at en fugel kunne deles opp i så små biter :lol:

#142223  av RedCelica

celicat23 skrev:
grimfer skrev:Joda, for noen år siden (i mine tenår) brukte jeg og nabogutten å eksperimentere med litt forskjellig.
Grisegutt.
Haha, tenkte det samme.

#142228  av grimfer

celicat23 skrev:
Grisegutt.
Jeg kommenterer ingenting, utover at jeg synes du er litt fordomsfull nå... hehe. :D

#142251  av FireFox

Christian skrev:
FireFox skrev:
Andreazz skrev: :?: :?:

Tror jeg tenker det samme som deg :D

Grisefolk :lol:
Ok, dumt formulert, men kjerringa fungerer dårlig som snekker. Ergo må kamerater hentes inn for å få jobben unna.

hehe men du må inrømme at det hørtes litt suspekt ut? :p

#142253  av Fantare

Tråd stengt :!:

:roll:

#142332  av Hyperion

Stengt? Nei, det tror jeg ikke noe på gitt... :)

#142396  av FireFox

Hyperion skrev:Stengt? Nei, det tror jeg ikke noe på gitt... :)

"Carpe Nocturna" betyr "grip natten eller noe??? eller er jeg på bær tur nå?

#142542  av Fantare

FireFox skrev:

Carpe Diem beytr grip dagen iallefall :P

#142566  av Hyperion

FireFox skrev:

Hepp... Skulle bety noe sånt ja! Er et skikkelig B-menneske og jobber om natten. Jobber jeg ikke natten sitter jeg stort sett oppe alikevel... Så: Grip natten! :)

#142626  av jonny on the spot

grip det du får tak i :lol: 8)

#142653  av FireFox

jonny on the spot skrev:grip det du får tak i :lol: 8)
Hehe godt sakt ;)

#142861  av jonny on the spot

endelig helg og ølet skal konsumeres i enorme mengder :lol:
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 1168