TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#177571  av cryptor

Hei

Vill bare anbefale alle som skal på treffet om å ta det med ro når dere nermer dere mo, det er for tiden veldig mye politi ute og kjører!
Det er for tiden 3 sivile politibiler her...
1. Sølv farget Ford Focus stasjonsvogn Reg YA 46460
2. Mørk blå Ford Mondeo Sedan Reg YA 55305
3. Nyanskaffet sølv farget Peugeot 406 CF 19159

Det vil jo være surt for de langveisfarende og miste lappen før de kommer til ACR...

#177588  av chris

Er jo sinnsykt teit å miste lappen på vei til banekjøring da.. er jo snakk om å holde seg i skinnet i noen timer eller minutter liksom.. og så får man kjøre så fort man vil hele helgen. :P

#177772  av Johansen

Bil nr 3 kan hende den er fra bodø :)

Mener det var den som tok fra meg lappen for en stund siden,
den er det mye utstyr i... Kamera og hele pakka..

Så er bare å ta det rolig!

Kommer til å være en blå Toyota avensis også oppover saltdalen over saltfjellet der. Har vært der nå di siste 3 treffene som jeg kan bekrefte vertfall :D

#177795  av Blueman

Er bare å kjøre rolig så er skal de nu bare kjøre med bilan sine så mye di gidder :p

#178881  av ST205RR

http://www.sommertreff.no/program.html

her er programmet til sommertreff for helgen, vi "følger" stort sett dette men noen ekstra ting blir det for oss i ts-ogn :D

Fredag: vi har fått låne et ganske stort party telt "GRATIS" hos Toyota Nordvik avd sortland, og dette er på tur til ACR 8)
hadde vært fint om så mange så mulig hjalp til litt slik at teltet kom raskt på plass slik at vi fikk markert oss på ommrådet :twisted:

Lørdag: har vært i kontakt med Toyota Nordvik avd mo i rana og di vil også i år sponse oss med "GRATIS" bilvask 09.00-12.00 hos dem 8)
så tanken var at di som vil kjører innom Toyota å ta en kjapp vask og evt ta et samla bildet utenfor dær før vi kjører opp på ACR :D
(det finnes vaskemuligheter inne på ACR også)

noen som har flere forslag til programmet ??
flere som gleder seg til banekjøring eller ? :twisted:

#178898  av Neemi

ST205RR skrev: flere som gleder seg til banekjøring eller ? :twisted:

Jeg gjorde.....

Nå er det klart at delene mine ikke er i landet før fredag så da blir det ingen mr2 på acr i år heller :x :cry:

#178916  av Christian

Er det noen som skal oppover som har en komplett nav til førersiden forran, eller ett hjullager forran til 92+ mr2? Gjerne brukt, skal bare holde i helga :twisted:
Det slarket som bare det, men var ingen ulyd, så jeg håper det holder en stund til etter at jeg strammet det opp igjen.

Tar en ringerunde i morgen og hører om det er noe på lager ett sted, men det er uansett en god backup om noen har. Så gi meg en lyd da? :)

(Det værste er at jeg solgte 2 komplette nav forran forrige helg, etter at de hadde ligget 2år i garasjen, det er så typisk :oops: )

#178933  av Peak

cryptor skrev:3. Nyanskaffet sølv farget Peugeot 406 CF 19159
Johansen skrev:Bil nr 3 kan hende den er fra bodø

Mener det var den som tok fra meg lappen for en stund siden,
den er det mye utstyr i... Kamera og hele pakka..
Ikke nyanskaffet, har vært her i området minst 2 ganger før.
og det er ikke kamera i denne bilen, men de har en bil som er ganske lik som har kamera.

#179240  av Magne_F

Sitter å teller på knappene på om jeg skal ta meg en tur, og i den forbindelse har jeg tre spørsmål.
1. Er man garantert banekjøring uten å ha forhåndsbetalt? Litt dumt å kjøre 200 mil ++ uten å få kjørt.
2. Har noen oversikt over om det er noe ledig på "TS-OGN hotellet"?
3. Er det planlagt noe felleskjøring fra Sørøstlandet oppover?

#179269  av Tomera

Magne_F skrev:Sitter å teller på knappene på om jeg skal ta meg en tur, og i den forbindelse har jeg tre spørsmål.
1. Er man garantert banekjøring uten å ha forhåndsbetalt? Litt dumt å kjøre 200 mil ++ uten å få kjørt.
2. Har noen oversikt over om det er noe ledig på "TS-OGN hotellet"?
3. Er det planlagt noe felleskjøring fra Sørøstlandet oppover?
1. Ja så lenge bilen går jennom teknisk, får du kjøre på banen uten å melde deg på på forhånd! De fleste melder seg ikke på på forhånd.

2. Er noen som har avbestilt, så er bare å ringe Meyergården å høre!

3. Det er planlagt felleskjøring fra Ikea Tr.heim på fredags morgen klokken 07:00. Kjør oppover på torsdag, overnatt å hiv deg med i kolonnen!

Ã… tro meg! Det er verdt turen! :wink: :D

#179305  av Akopley

Hva sjekker acr på teknisk? Har fått frieksos og en abs føler er kaputt.. Kan jeg kjøre på bane forde?
Håper alt ordner seg til helgen sånn at jeg kommer :D

#179317  av ST205RR

det skal gå bra det, er i hovedsak veske-lekasjer og at batteri osv sitter fast samt at det ikke ligger løse ting å tang inne i bilen som blir sjekket..

#179399  av Tomera

ST205RR skrev:det skal gå bra det, er i hovedsak veske-lekasjer og at batteri osv sitter fast samt at det ikke ligger løse ting å tang inne i bilen som blir sjekket..
Mønsterdybde på dekkene, samt bremseveskens kvalitet osv. Ellers er det vell ikke stor de sjekker! :wink:

#179422  av yeahliza

Æ Å VIIIIIIIIIIIIIIL!!! :(

#179423  av Andy_Celica

yeahliza skrev:Æ Å VIIIIIIIIIIIIIIL!!! :(
Sorry off topic
kjøpt bilen til christine skarpnord?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16