TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Scotty's Toyota Supra MKIII

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #394887  av Drafter

Scotty skrev:Takk :) Bilen ble nettopp tatt en solid runde med lakkrens og polering.. så med alle 4stk SSR MS1 felgene på med dekkstrekk så blir den ganske fin i dagslys!

Dekkene er bare satt på for morroskyld, fant de en dag.. så måtte ta de med på verkstedet. Er 335/35/18
335/35? det tenker jeg er gøy å legge om .. :lol:
prøvd å kjøre med det heller? :P
 #395590  av Scotty

Årets første kjøretur. Til nærmeste bensinstasjon og tilbake.. :)

Ingen lekkasjer, men virker som at bremsen v/b henger, kom litt røyk derfra når jeg stoppa opp, så er sikkert stempelet som står fast..

Beklager mobilkvalitet..
Bilde
 #395604  av tomrnk

hmm.. hvorfor selge glansbildet? :roll:
Sinnsykt strøken Supra! planer om noe nytt?
 #395700  av Scotty

Fordi økonomien min ikke tillater det. ;)

Planen er noe pålitelig som passer til pendling. Blir nok selvsagt noe prosjekt det også, coilovers, felger, stereo.. men i en enkel grad.

Er det noen som er eller har en bekjent som er seriøst interessert, så ta gjerne kontakt. Den kommer på markedet om litt.

Bilde
 #395825  av ArildM

Utrolig flott den Supraen din :)
 #396092  av inzane2012

jaggu bra strøken denne kjærra di Scotty :) bare så irriterendes at sånne smykker alltid kommer til salg når jeg ikke har råa til kjøpe di :(
 #396128  av Scotty

inzane2012 skrev:jaggu bra strøken denne kjærra di Scotty :) bare så irriterendes at sånne smykker alltid kommer til salg når jeg ikke har råa til kjøpe di :(
Bare å skynde seg å selge Aurisen det :)
 #396181  av inzane2012

system overload her nå snart... kjenner virkelig at viljestyrken for kjørt seg for tia ja, virker som jo verre økonomien er, til mer får jeg lyst å kjøpe ting :)

STRØØØØØKEN bil dette her ja! fortjener virkelig en entusiast som ny eier!
 #396390  av Andrepedersen

Vist du kan holde litt på bilen,kan jeg garantere at jeg henter den :)
Sinnsykt feit supra mk3. Guttedrømmen min å eige en slik bil :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15