TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • flemming's border mr2

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #385106  av trd2000gt
 
James skrev:meget pen mr2 du har
Takker :D

Audun F skrev:Virkelig en fin MR2! :)

Artig å se noen kjøre med Borderstyling her også, men hvordan er det gjort med bakfangern? Ser ut som om flapsa fra Borderkittet er "sveisa" sammen med den originale bakfangern - eller er det en unik bakfanger?
Det er borderflaps, men brukte sinsykt mye tid på å molde de inn med glassfiber og sparkel for å få så rene linjer som mulig :D
 #385477  av trd2000gt
 
inzane2012 skrev:eneste du trenger nå er noen tøffe lowrise lykter, evt bygge om til celica lykter :P
lowrise kitet er ikke så tøft at det er verdt drøye 5 lapper og jeg syns celica lykter begynner å bli litt oppbrukt, selv om det er tøft. Har lakkert lyshusene da om du ikke så det, det gjorde utrolig mye for bilen, selv om jeg kun kjører med grøftelys og parklys dag/natt :P
Issate skrev:Bestilte du det Megan Racing eksos anlegget ? :P
Ja, jeg har hatt det liggende nå i snart et år, hvis du er interresert i å kjøpe det er det bare å si ifra, vurderer å såelge det å kjøpe et anlegg som er bolt-on istedet, megan anlegget må sveises på org manifolden, da det er konstruert for US-spec 5SFE motoren :p
 #385483  av ad92
 
Kjempe strøken arbeid med poleringen hvertfall!

Enig i at å bruke 5 lapper på noen lykter som sjeldent / aldri blir brukt er unødvendig, selvom lyktene ser veldig bra ut :)

Stemmer for at du skal bytte eksosanlegg, vist det er NOE i de hele tatt jeg ikke liker 100% på bilen din så er det eksosanlegget, liker LITT loffepotte på mr2 :) det positive er jo resten av bilen, spesielt spoileren og setene som skiller den ut av mengden, håper du å bilen får en kjempe bra vår/sommer sesong! kjør forsiktig (som det skjer :lol:
 #385486  av trd2000gt
 
ad92 skrev:Kjempe strøken arbeid med poleringen hvertfall!

Enig i at å bruke 5 lapper på noen lykter som sjeldent / aldri blir brukt er unødvendig, selvom lyktene ser veldig bra ut :)

Stemmer for at du skal bytte eksosanlegg, vist det er NOE i de hele tatt jeg ikke liker 100% på bilen din så er det eksosanlegget, liker LITT loffepotte på mr2 :) det positive er jo resten av bilen, spesielt spoileren og setene som skiller den ut av mengden, håper du å bilen får en kjempe bra vår/sommer sesong! kjør forsiktig (som det skjer :lol:

mm, er usikker på anlegget, det er fett, men det blir litt massivt til å bare ha 156hk :?
hehe kjøre pent? joda... tok den offisielt ut i helga og jammen skal jeg si den har fått kjørt seg :D
 #385504  av Issate
 
trd2000gt skrev:Ja, jeg har hatt det liggende nå i snart et år, hvis du er interresert i å kjøpe det er det bare å si ifra, vurderer å såelge det å kjøpe et anlegg som er bolt-on istedet, megan anlegget må sveises på org manifolden, da det er konstruert for US-spec 5SFE motoren :p
Har sveiset det fast allerede ;)
Ble litt massivt til en 156hk'er, men kjører med disse "lyd demperene" på hele tiden så da blir det ikke så ille :P
Men er alltids artig og rive de av og kjøre me skikkelig lyd avogtil :lol:
 #385518  av inzane2012
 
finnes jo en del flere alternativ til lowrise lykter enn akkurat rev6 sine :)
men er enig i at di er litt for dyre, noe som gjorde at jeg aldri prioriterte å kjøpe di til min mr2...
 #385608  av trd2000gt
 
Issate skrev:Har sveiset det fast allerede ;)
Ble litt massivt til en 156hk'er, men kjører med disse "lyd demperene" på hele tiden så da blir det ikke så ille :P
Men er alltids artig og rive de av og kjøre me skikkelig lyd avogtil :lol:
Nice! Du kunne ikke tatt og lagd en video av hvordan det høres ut? evt driveby uten "lyddemperne"? :D
 #385688  av kvass_st215
 
trd2000gt skrev:
enda et bilde fra i sommer, etter toppfartstest på e6 hjem fra harrytur i sverige.
å jasså.. har du noe tall du vil ut med? :wink:
 #385705  av trd2000gt
 
Issate skrev:Skal se va jeg får til med min frue ;)
Lyder bra! :D
kvass_st215 skrev:å jasså.. har du noe tall du vil ut med? :wink:
hehe bilen er jo original motormessig, bortsett fra et gammelt apexi konfilter, men kan vel si det sånn at den ikke har mistet merkbart med hk selv om den er 20 år gammel og har snart runda 200.000,-
den er god for det samme som er oppgitt av toyota, som førøvrig er 225km/t :D
 #385711  av ArildM
 
Fikk forøvrig min mors gamle 740 med original B230 motor opp i samme hastigheten, selv om jeg ikke vil si det er samme stas eller like spennende som i en Mr2 :mrgreen:
 #385813  av trd2000gt
 
jeg var så heldig på vei til skolen i dag at en fyr ikke klarte å vente 2 ekstra sekunder med å kjøre ut i rundkjøringa, så jeg må belage meg på å kjøre seat ibiza i sommer. Er spent på hva forsikringselskapet sier, er stygt redd for at bilen er blitt såppas rammeskjev at det blir billigere å kondemnere den :shock: ...
mr2crash001.jpg
mr2crash001.jpg (115.98 kiB) Vist 2127 ganger
 #385818  av christer
 
april spøk?
denne bilen ser jo ut til å ha andre felger enn de du har på de tidligere bildene.
og speilene ser ut til å være svart.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16