Idag har jeg vært ute hos bilen min og endelig fått skrudde litt
Demonterte baklykter og bakfanger for å finne kabel-gjennomføringen til ryggelyset:
Det eneste vi fant var hullet til skilt belysningen:
Etter å ha demontert og pakket opp hele ledningsnettet til belysningen bak for å lete etter den manglende pluggen i 45 minutter kom jeg på på at bilen er en 91 modell, og at 91 modellen kom med andre baklys orginalt der ryggelysene var inkludert i lampene og ikke var i midtpanelet. De "ekstra" pære holderene i baklyktene ble plutselig veldig klart hva var til

:
Orginal panseret ble også tatt av idag for å montere karbonpanseret:
Det er ett lite kabel hævlete foran i bilen gitt. Her må det ryddes når det skal kobles nytt anlegg i bilen
So close but yet so far away.

Passformen er fin, men får ikke låst panseret. Må få maskinert noen bolter da orginal panseret bruker M8 Bolter og karbonpanseret bruker M6 bolter. Hullene i panserlåsen må også freses opp litt, slik at det går ann å tilpasse posisjonen på låsen bedre:
Ellers var passformen fin:
PÃ¥ begge sider:
Nye seter vs gamle seter. Passer fint med resten av interiøret disse S2000 stolene

:
S2000 stolene er litt tynnere så når de er montert slipper jeg at stolene treffer hanskerommet bak ^^:
Slenger også med ett bilde av en midtkonsoll som det må gjøres noe med! For det første så ser det ut som den er lakkert i fylla

For det andre så skal jeg ha inn en dobbel-din sak her og vents/målere på toppen:
Noen som har en til overs, eller vet hvor jeg kan få tak i en til en overkommerlig pris?