TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdigstilt prosjekt: oppussing av AW11

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #420640  av Mr2mr2

takker :D
 #420718  av Mr2mr2

jonarnes skrev:Så litt gule ut de pærene i frontlysa, få tak i noen bedre/ evt oppgrader ledningsnettet.
Tøffere felger, mild soting.

Understell:
http://www.whiteline.com.au/do_segue4.p ... 987-8%2F99

Bilden din ser bra ut :D
så jeg var litt kjapp når jeg svarte deg :roll: . legger til: Takk for tipsene :) , Flere tips mottas med stor TAKK :wink:
 #420886  av Mr2mr2

De andre felgene jeg har, ser ut til å være litt knappe, framme.

Fant noen dekk på jobben, som jeg satte på, men de var 65 profil, som er allt for stort. Tanken bak det var bare å prøve hvordan det ville passe
De dekken tok inni fjørbeinet, så vil 50 profil gjøre det også?

Felgene er 7" ET30
 #420888  av ArildM

Det skal vel gå bra det :)
 #420893  av Mr2mr2

Da tar jeg sjansen på det, blir 4 "billig" sommerdekk på de til våren.... :D

EDIT: 200 innlegg :D 8)
 #420931  av ArildM

Det er jo bare å prøve på felgene så ser du jo fort om de tar borti noe, eller om de kommer utenom skjermkanten :)
 #420932  av Mr2mr2

De er i grenseland, må nok ha litt negativ camper, for å få de helt inforbi :P, men felgen tar ikke inni fjørbeinet, men når jeg har 65 dekk på så tok dekke inni fjørbeinet, vil 50 profil gå under platen fjæren står på ?
 #420938  av ArildM

Så lenge du holder deg innenfor korrekt rulleomkrets så skal det gå bare bra :)
 #420955  av Mr2mr2

Ser det er på grensen med hjulbuene framme.

Bilde

bak er de godt innforbi ( så i noen papirer som følgte med bilen at den har -2 grader i camber 8) )

noe jeg la merke til i dag, er at framme på bilen er det 4 bolter som fester støtdemperen, skal det ikke bare være 3? eller er det noe nytt som kom på de siste årene?

Bilde

Så har jeg en "diskusjon" med min far, han vil at jeg skal fikse opp to plast "deksler" som skal være bakerst på kanalen :evil: . Jeg synes ikke noe om dem, iallefall når den er såpass fin der, uansett. :wink:

ville dere ha montert de?

Bilde

nå håper jeg ikke dette ble for mye "på en gang" men synes det var greit å samle det :D
 #420957  av ArildM

Med dekk i rett størrelse så blir det litt dekkstrekk, og skulle funke greit så lenge dekket er innenfor felgkanten. Skal være 4 muttre øverst på latespec AW11, er det på min 87 også.

Bilen bruker vel mindre bensin med sideskjørtene på, altså er den mer aerodynamisk. Men den er også meget pen uten skjørtene på, så det blir litt opp til deg.
 #420961  av Mr2mr2

Har ikke sidekjørt, har kun den "platen" bakerst, er ikke den som brukes med sideskjørtene...... sidekjørt er noe jeg vil ha!! :D
 #420973  av ArildM

Aha, vel, usikker på hvordan det blir med de på, er vel bare å prøve det? :)
 #421006  av Mr2mr2

Nja...nei, de er laget av blikk, dekket med "plastikk", og mesteparten av stålet er godt rustet :?.

Har fått montert tåkelys i dag. har også montert noen blåe dioder for "show" 8)

Bilde
 #421016  av Andrepedersen

Off, fjern diodene :p få grøftelysa lenger ut til hver side :) ellers har du gjort en god jobb med bilen :)
 #421019  av Mr2mr2

Takk, takk :D

Har litt problemer med de tåkelysene for de bygger litt langt bak, plasserte de der nå, siden det bare var "bolt on". vil ha de lengre ut til sidene. Må bare tenke ut hvordan jeg best skal utføre det. :D

Nå står de ulovlig også, de kan ikke stå mere en 40cm fra ytterkanten på bilen.

De blåe diodene er litt i grense land mot hva som blir for "jalla". Men synes den blåfargen passer så fint med bilfargen, at det ble litt stilig også :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 27