Men en ting... Damer fleste overvurderer sine egne puppers makt... Jeg mener... En pupp er bare en pupp... En utvekst inneholdende melkekjertler med ei vorte midt på... Grunnen til at vi blir så interesserte i pupp er vel igrunn mye det at jentene skjuler dem... Erter med dem, regjerer med dem... Ja, vi gutta er kanskje dumme som går på det litt patetiske lokke-opplegget fra damenes side, men du verden... Damene er jaggu værre som faktisk tror de oppnår noe i verden ved å bruke utvekstene sine for å tiltrekke/bruke folk med... Alltid kjipt å bli vant til en pupp... Blir liksom ikke no spennende mer... Merkelig da at man begynner se etter andre pupper.. Dem inneholder jo det samme... Dem er dekt av hud og ei vorte...
Fant ut her en kveld på byen at ALLE damene med type jeg så, viste 0 pupp... Så var det 2 kategorier single damer... 1: Hun som er interessant nok til at gutta kan tiltrekkes av personligheten i middels eller stor grad.. Disse viser ofte litt pupp, men ikke KUN for å få seg mannfolk..
2: Hun som IKKE er interessant på NOEN annen måte for et hannkjønn annet enn for sex... Disse damene viser masse pupp, vifter med dem, går med synlig kløft i -20 og greier... Trist igrunn... Trist at noen faller for sånt... Også blir JENTENE brukt? Nei... Gutta blir like mye brukt av puppeflashende babes...
Og nei, jeg siktet ikke til Ladyen i dette innlegget...
Dette er generelt mine tanker om pupp og (mis)bruken av dem...