TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88448  av cameleon

Siden folk legger ut bilder av jentene sine så får vel jeg legge ut et jeg også... :wink:
Vedlegg
Bilde 188.jpg
Bilde 188.jpg (6.31 kiB) Vist 3476 ganger
Sist redigert av cameleon den 13 feb 2005 22:19, redigert 2 ganger totalt.

#88449  av _speedy

Niiiiiice! 8)

#88452  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:Sw20: nei, ingen får se puppene mine. Ikke uten at de er nøye godkjent og har brukt all sin energi på å smiske med meg i flere måneder 8) hehe...sånn er det!!

Firewalk : Fint det du sier der!Bra noen tar hensyn. Det er klart jeg liker oppmerksomhet, men ikke visst det går over en viss grense selfølgelig...Men som oftest tar jeg ting med et smil da :D
Er bra du ikke oppfører deg billig :wink:
Kjempebra bilder btw.

#88458  av Mr2Nyter'n;p

Men en ting... Damer fleste overvurderer sine egne puppers makt... Jeg mener... En pupp er bare en pupp... En utvekst inneholdende melkekjertler med ei vorte midt på... Grunnen til at vi blir så interesserte i pupp er vel igrunn mye det at jentene skjuler dem... Erter med dem, regjerer med dem... Ja, vi gutta er kanskje dumme som går på det litt patetiske lokke-opplegget fra damenes side, men du verden... Damene er jaggu værre som faktisk tror de oppnår noe i verden ved å bruke utvekstene sine for å tiltrekke/bruke folk med... Alltid kjipt å bli vant til en pupp... Blir liksom ikke no spennende mer... Merkelig da at man begynner se etter andre pupper.. Dem inneholder jo det samme... Dem er dekt av hud og ei vorte...

Fant ut her en kveld på byen at ALLE damene med type jeg så, viste 0 pupp... Så var det 2 kategorier single damer... 1: Hun som er interessant nok til at gutta kan tiltrekkes av personligheten i middels eller stor grad.. Disse viser ofte litt pupp, men ikke KUN for å få seg mannfolk..
2: Hun som IKKE er interessant på NOEN annen måte for et hannkjønn annet enn for sex... Disse damene viser masse pupp, vifter med dem, går med synlig kløft i -20 og greier... Trist igrunn... Trist at noen faller for sånt... Også blir JENTENE brukt? Nei... Gutta blir like mye brukt av puppeflashende babes...

Og nei, jeg siktet ikke til Ladyen i dette innlegget...
Dette er generelt mine tanker om pupp og (mis)bruken av dem... :wink:

#88464  av Fredrik

Borte fra forumet halvannet døgn eller no så har posten lagt på seg tre eller fire sider! :shock:

Her er vi glad i off-topic... Hehe..

Mr2Nyter'n; Veldig enig med deg, men du har jo også dem som har type som fortsatt skal vise pupp ;)
Ja, du har mange gode konklusjoner..
Selvom jeg kanskje er den som ikke klarer å motstå pupp, så er jeg enig :roll:

#88471  av sw20

FireWalk skrev: Lady_in_Mr2: ja jeg er kvinnenes trofaste vokter jeg vet du... akkurat som at hunden er menneskets beste venn er jeg damenes.. eh.. nei nok om det :-)

:lol: :mrgreen:
er det siklinga du tenke på.... hehe bare tulla!

#88484  av Mr2Nyter'n;p

Fredrik: Jeg klarer heller ikke motstå pupp :roll: Hvorfor? Uvisst... Vet jo i teorien hva en pupp er, men i praksis... Ohh... Pupp er best i praksis...
Og.. De damene som har type og viser pupp... Dem va'kke engang verdt å forske på... Det er nasty... Opptatt pupp er bare hud og vorte... Singel pupp er bjutifull.. :wink:

Vanskelig for å forstå hvorfor man er så fascinert av pupp når man samtidig vet hvor ubetydelig puppens rolle i et forhold f.eks er...

#88490  av GT_rider

Kanskje fordi vi alle har h?att ett nært forhld til pupp i veldig ung alder? :wink:

#88499  av Mr2Nyter'n;p

Hmm... SVÆRT sannsynelig... Lur du, GT :wink:
Men.. Hvorfor har jeg da ikke no behov for å sutte på pupp? :wink: :P

#88501  av sw20

har fått vite av min mor at jeeg var voldsom å bite da jeg diet.....

syns det e spennende enda e....

beste puppen e damas pupp.... eller egen pupp om man kan kalle det de...

opptatt pupp e bare en pupp ja..... og det blir ledi puppen og når man sjøl får opptatt tiss... :D

#88502  av Mr2Nyter'n;p

Hadde aldri trodd jeg skulle bruke dette ordet, men... Here it goes....

WORD, sw20 :P

#88506  av Fredrik

Madamen`s pupper er mine pupper ja!

Er ikke alltid hu er enig med meg da :roll:

Ingen forskere som har forsket på gutter og puppe-mani? :lol:

#88507  av sw20

Mr2Nyter'n;p skrev:Hadde aldri trodd jeg skulle bruke dette ordet, men... Here it goes....

WORD, sw20 :P
oy... tenke før man skriver....
ofte vanskelig det etter å ikkje ha sove på nesten 24t....

blei vel mye burnout og nfsu 2 i natt... e og en kompis linka på storskjerm heile natta...

var drit gøy...

off... får ikkje sove foresten... noen trix....

#88508  av Fredrik

Prøvd å legge huet på puta og lukke øya? :p

Eller så er lesing VEEELDIG go sovemedisin for meg... Hehe!

#88509  av cameleon

Jeg studerer jus jeg og har på ingen måte problemer med å sovne....
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1165