TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #435396  av magnesmurf

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 5&ov=web-1

Hadde en hatt plass, tid og penger "sikle" 8)

Lurer dog litt på hvor mye styr det blir for å få den eu-ok med de nye reglene for eu-kontroll. Kan aldri se for meg at bygget er godkjent i vognkortet til bilen desverre.
 #435398  av inzane2012

ja den bilen der er strøken :) selv ville jeg nok prøvd å fått tak i noen orginal stoler, men bortsett fra det er det ikke noe jeg ville forandret på den :)

Eller, kanskje fargen, men alt i alt hadde det ikke plaget meg å hatt den as is :) vert dødsrått å hatt den her i bygde som det kryr av pappagutter i E36 :)
 #435409  av Mr2mr2

E36 er kebabtralle om det ikke er coupe :P
 #435411  av inzane2012

ArildM skrev:Prosjekttråden:
viewtopic.php?f=61&t=33659
Knallråbil, i original farge såvidt jeg vet :)
Setene er nokk litt bedre enn originalsetene, så jeg skjønner at de er bytta ut 8)
se der ja, visste at den var her en plass :) Og joda, Skyline setene er nok helt sikkert myyyyye bedre enn orginalt, men hadde jeg hatt muligheten ville jeg allikevel såtte i di orginale :)
 #435611  av ArildM

Står 123000 i annonsen, og 118000 på bildet, spørs om bilen går mye baklengs :mrgreen:
 #435629  av Inz4ne

Eller at bildet er tatt for en stund siden også har personen oppdatert annonsa til riktig km stand men ikke tatt seg bryet med å bytte bildet?
 #435641  av Mr2mr2

Inz4ne skrev:Eller at bildet er tatt for en stund siden også har personen oppdatert annonsa til riktig km stand men ikke tatt seg bryet med å bytte bildet?
+1
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 288