TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#147314  av FireFox

oooh, idag hadde jeg hjertet i halsen.. lå breit i 70km/t neeeeeeesten så det gikk galt, men jeg fikk retta opp + de 2 kontraene *puh*

#147383  av angrykid

Tok forbikjøring i 110 her på fredagen, med på relativt glatt føre.. regned med at bilen skulle legge seg ut på vei inn i forbikjøringa, men ikke at kontra'en skulle komme på vei ut igjen.. (tilbake i mitt kjørefelt) men det gikk nå greit.. fyren bak meg blinka litt med lysene. :D

#147435  av celicat23

På tide med litt visdom i denne tråden..

Confucius Say
A balanced diet is a cookie in each hand.

Confucius Say
Gynecologist and the pizza delivery man are very much alike...
both get to smell the goods, but neither one can eat it.

Confucius say,
A virgin, sleeping on a waterbed is called 'cherry float'.

Confucius Say...
If your girlfriend starts smoking, slow down and use a lubricant.

#147473  av FireFox

angrykid skrev:Tok forbikjøring i 110 her på fredagen, med på relativt glatt føre.. regned med at bilen skulle legge seg ut på vei inn i forbikjøringa, men ikke at kontra'en skulle komme på vei ut igjen.. (tilbake i mitt kjørefelt) men det gikk nå greit.. fyren bak meg blinka litt med lysene. :D
Skummelt med kontra`r assa ;)

#147845  av Rolfis

Blues Brothers på NRK2 nå. :D Kuul film. Endel mishandling av politibiler ja :twisted:

#147990  av celicat23

Advarsel: Ekstrem kjedsomhet kan føre til....

(forandret på: front, hekk, felger, senket, tak senket, lys...)

(sitter å venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig så jeg får dratt på enda en jule middag....)
Vedlegg
IMG_0644b.jpg
IMG_0644b.jpg (18.49 kiB) Vist 1105 ganger

#148096  av lexusmann

Hei celicat, den ble jo stilig da!!! :D I den grad det finnes stilige yaris'er er din den beste så langt...

#148178  av Kjelliken

8) Akkurat passe lav den yarisen der hehe

:roll:

#148359  av Lady_in_MR2

Pizzabil!!Det er det eneste jeg greier å se når jeg kikker på den yarisen...Du mangler bare Dolly Dimples merker... :D

#148367  av celicat23

Lady_in_MR2 skrev:Pizzabil!!Det er det eneste jeg greier å se når jeg kikker på den yarisen...Du mangler bare Dolly Dimples merker... :D
Har vurdert noen "hafslund energi" eller "bravida" klistremerker, bare for å kunne si at det kun er en firma bil :)

#148376  av celicat23

Dette her gjelder vel først og fremst dere der ute i distriktsnorge...
Vedlegg
a492.JPG
a492.JPG (12.69 kiB) Vist 976 ganger

#148404  av Hyperion

celicat23 skrev:Dette her gjelder vel først og fremst dere der ute i distriktsnorge...
Joda, men "Baaaah" betyr egentlig: Vær forsiktig! ;)

#148749  av celicat23

Kveldens visdom:

Buying a nissan 200 doesn't mean you're a drifter. It means you're just another asshole with a nissan!

#148773  av Neemi

Dette må være tidenes stilleste natt på jobben tror jeg.

Til og med fått tid til å rydde skuffene og hyllene rundt pulten min, og sendt hjem han jeg jobber sammen med for to timer siden.

Kanskje jeg skal hoppe opp på pulten og danse litt så jeg våkner snart?

#148775  av Rage

Tror jeg skal ta meg en bolle, og hive hodet i tastaturet og sove før noen andre kommer på jobb.. Ikke helt klar for å jobbe igjen :(
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 1173