TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp til Ã¥ slippe unna militæret

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#262763  av Mr2Even

grimfer skrev:
Mr2Even skrev:
BrennaRacing skrev: Selv om folk i Norge nekter å gå inn i militæret så betyr ikke det at hele verden slutter å krige. Det eneste som skjer er at Norge blir helt forsvarsløse hvis et annet land invanderer oss. Syns du drar det litt langt hvis du mener at alle som er i militæret er onde. Blir ganske tåpelig mye av det du sier
Det var et slikt svar jeg ventet på å få, men det er faktisk sant det jeg skriver.

Ingenting er nøye idag, grensen mellom ondt og godt er snart helt visket ut, dette forde mennesker ikke har noen riktige normer, ingen riktige prinsipper å forholde seg til. Det er dette djevelen jobber for og hva han vil, for da kan han villede oss best mulig. Vi blir da fritt villt for hans planer med oss.

Visst du nekter å lære å drepe så starter du noe bra, da er du en å se opp til. Ikke velg den veien. Før var også jeg ubevisst og bare fulgte hva andre sa var bra, men det stemmer ikke. Visst du er litt rettsindig og har respekt for ditt liv og andres, så gjør du ikke det du tenker på og gjøre, det er faktisk mye mer alvorlig enn hva du tror.
Hvis du våger å påstå at jeg er ubevisst fordi jeg valgte å gå inn i Forsvaret, samt at jeg er en ond person fordi jeg har tatt dette valget, må jeg si at du er overraskende dømmende og korttenkt. Særlig med det fundamentet du påstår å ha.

Mitt valg var meget gjennomtenkt, og handlet absolutt ikke om å gjøre det alle andre gjorde. Tvert imot. For meg handlet det om å gjøre det jeg ville.

Det virker som at du mener at å ha "riktige verdier" og kunne skjelne mellom rett og galt er avhengig av å ha din religiøse overbevisning. Det kan jeg ikke respektere. Det er både dømmende og fordomsfullt.

Jeg håper jeg tar feil, at jeg på en eller annen måte har misforstått deg.
Jeg ser verden i lys av bibelen. Det er ikke dømmende og fordomsfullt, men det er sannheten som det står i Bibelen.
Sannheten er tøff, men den er der for det gode. Jakob4:1 :

Hvor kommer all striden og spliden hos dere fra? Kommer de ikke herfra: fra deres begjær etter sanselig nytelse, som fører krig i deres lemmer ? 2 Dere begjærer, men får ikke. Dere myrder og misunner, men oppnår ikke noe. Dere lever i strid og ufred. Dere har ikke, fordi dere ikke ber. 3 Dere ber, men får ikke, fordi dere ber galt. Dere vil sløse det bort i nytelser.
4 Utro som dere er, vet dere ikke at vennskap med verden er fiendskap mot Gud? Den som vil være verdens venn, blir Guds fiende! 5 Eller mener dere det er tomme ord når Skriften sier: Med brennende iver gjør Gud krav på den ånd han har latt bo i oss? 6 Men nåden han gir, er større. Derfor heter det:
Gud står de stolte imot,
men de ydmyke gir han nåde.
7 Så vær da lydige mot Gud! Men stå djevelen imot, så skal han flykte fra dere. 8 Hold dere nær til Gud, så skal han holde seg nær til dere. Vask hendene, dere syndere, rens hjertene, dere som har et delt sinn! 9 Klag og sørg, bryt ut i gråt! Vend latteren til sørgesang og gleden til alvor. 10 Ydmyk dere for Herren, så skal han opphøye dere.
11 Ikke baktal hverandre, mine søsken. Den som baktaler en bror eller dømmer en bror, baktaler loven og dømmer loven. Men dersom du dømmer loven, da gjør du ikke hva den sier, men setter deg til doms over den. 12 Det er én som er lovgiver og dommer, han som har makt både til å frelse og til å ødelegge. Men hvem er du som dømmer din neste?

Når vi lever i verden og tror på det den gjør, får man et forvrengt bilde av virkeligheten. Dyrene er skapt med instinkter, vi har fri vilje, men det står at vi er skapt til å bruke sannheten dvs Bibelen som rettesnor. Vi fikk i oppgave å ta vare på jorden, men det kan vi ikke klare uten kunnskapen fra Gud. Ser du den orden som naturen har? ser du den uorden som menneskene skaper? det er unaturlig..

Menneskene kan ikke styre sine egne skritt.

Det som skjer er at de egenskapene som vi burde og som er naturlige for oss å ha blir forkastet også er det fritt villt for andre dårlige og onde egenskaper å ta den plassen. Her er et liv i Ånden kontra et liv i kjødet:

Livet i Ã…nden
16 Jeg sier dere: Lev et liv i Ånden! Da følger dere ikke begjæret i menneskets kjøtt og blod. 17 For det kjøttet vil, står imot Ånden, og det Ånden vil, står imot det kjøttet vil. Disse ligger i strid med hverandre, så dere ikke er i stand til å gjøre det dere vil. 18 Men blir dere drevet av Ånden, er dere ikke under loven. 19 Det er klart hva som kommer fra vårt kjøtt og blod: hor, umoral, utskeielser, 20 avgudsdyrkelse, trolldom, fiendskap, strid, sjalusi, sinne, selvhevdelse, stridigheter, splittelser, 21 misunnelse, fyll, festing og mer av samme slag. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: De som driver med slikt, skal ikke arve Guds rike. 22 Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet, 23 ydmykhet og selvbeherskelse. Slike ting rammes ikke av loven! 24 De som hører Kristus til, har korsfestet sitt kjøtt og blod sammen med lidenskapene og lystene. 25 Lever vi ved Ånden, så la oss også vandre i Ånden. 26 La oss ikke være drevet av tom ærgjerrighet, så vi utfordrer og misunner hverandre.

I 2Timoteus2 står det blant annet at vi må komme til fornuft igjen, ut av djevelens snare, ettersom de er blitt fanget levende for å gjøre hans vilje.
Men dette klarer vi ikke uten videre, nøkkelen her er å komme til nøyaktig kunnskap om Gud Jehova og sannheten og la seg forme av den.

Hold fast på det du har lært!
10 Men du har fulgt meg i lære og livsførsel, i holdning, tro, tålmodighet, kjærlighet, utholdenhet, 11 og i forfølgelser og lidelser, slikt som jeg ble utsatt for i Antiokia, Ikonium og Lystra. Hvor mange forfølgelser jeg enn har måttet tåle, har Herren reddet meg ut av dem alle. 12 Alle som vil leve et gudfryktig liv i Kristus Jesus, skal bli forfulgt. 13 Men onde mennesker og svindlere vil gå fra vondt til verre. De fører vill og blir selv ført vill. 14 Men du skal holde fast på det du har lært og er blitt overbevist om. Du vet jo hvem du har lært det av. 15 Helt fra du var et lite barn, har du kjent de hellige skriftene, de som kan gi deg visdom til frelse ved troen på Kristus Jesus. 16 Hver bok i Skriften er innblåst av Gud og nyttig til opplæring, tilrettevisning, veiledning og oppdragelse i rettferd, 17 så det mennesket som tilhører Gud, kan være fullt utrustet til all god gjerning.

Det står i Hebreerne 3:12
Se til, søsken, at ikke noen av dere utvikler et ondt hjerte som mangler tro ved at han trekker seg gort fra den levende Gud. 13 Dere skal heller oppmuntre hverandre hver dag, så lenge det heter «i dag», så ingen av dere skal la seg bedra av synden og bli forherdet. 14 Vi har jo del i Kristus, så sant vi helt til det siste holder fast på det grunnlaget vi hadde i begynnelsen.

Videre i Heb.4:12
For Guds ord er levende og utfolder kraft og skarpere enn noe tveegget sverd og trenger så langt inn at det kløver sjel og ånd, og ledd og deres marg, og kan skjelne hjertes tanker og hensikter. 13 Ingen skapning er skjult for ham. Alt ligger åpent og nakent for øynene på ham som vi skal stå til regnskap for.

Enhver som tror at Jesus er Kristus, er født av Gud. Og den som elsker Gud, som har født oss, elsker også den som er født av ham. 2 Kjennetegnet på at vi elsker Guds barn, er at vi elsker Gud og holder hans bud. 3 Å elske Gud er å holde hans bud. Og hans bud er ikke byrdefulle. 4 For alt som er født av Gud, seirer over verden. Og det som har seiret over verden, er vår tro.

13 Dette har jeg skrevet til dere for at dere skal vite at dere har evig liv, dere som tror på Guds Sønns navn.

13 Ingen som blir fristet, må si: «Det er Gud som frister meg.» For Gud fristes ikke av det onde, og selv frister han ingen. 14 Den som blir fristet, lokkes og dras av sin egen lyst. 15 Når lysten er blitt svanger, føder den synd, og når synden er moden, føder den død.
16 La dere ikke føre vill, mine kjære søsken! 17 All god gave og all fullkommen gave kommer ovenfra, fra ham som er himmellysenes Far. Hos ham er det ingen forandring eller skiftende skygger. 18 Av sin egen vilje har han født oss ved sannhetens ord, for at vi skal være en førstegrøde av dem han har skapt.

Høre og gjøre
19 Dette må dere vite, mine kjære søsken: Enhver skal være rask til å høre, men sen til å tale og sen til å bli sint. 20 For sinne hos et menneske fører ikke til det som er rett for Gud. 21 Legg da av alt urent og all ondskap, og ta ydmykt imot det ordet som er plantet i dere, og som har makt til å frelse sjelene deres. 22 Dere må gjøre det Ordet sier, ikke bare høre det, ellers vil dere bedra dere selv. 23 For den som hører Ordet, men ikke gjør det Ordet sier, ligner en mann som ser på ansiktet sitt i et speil. 24 Han ser på det, går sin vei og glemmer straks hvordan han så ut. 25 Men den som ser inn i frihetens fullkomne lov og fortsetter med det, blir ikke en glemsom hører, men en gjerningens gjører. Et slikt menneske skal være lykkelig i sin gjerning.

Skal du værve deg, så verv deg heller til å bli en åndelig kriger. Da gjør du noe virkelig stort som ikke mange er forunnt. Det er faktisk et privilegium og den største glede du kan oppnå.

Visst noen av dere har noen spørsmål så send meg gjerne en PM.

#262768  av Th4 Ghost

Folk har forskjellige meninger om alt og jeg synes vi skal la det ligge der. Om du er kristen og ikke vil inn i militæret, fair enough. Men å stemple de som vil inn i militæret for onde er å gå litt over streken. Det er tross alt vi som er/skal i militæret som forsvarer dere som ikke vil inn i militæret mot å bli slaktet (ekstremsituasjon selvfølgelig..som aldri vil skje i norge uansett..og da har du iallefall ingenting å klage over. Lurer på hvor mange i det norske militæret som har tatt et liv de siste..40 år?)

Er heimeværnet som er forberedt på å redde liv når katastrofer skjer, onde? Er presidentens livvakter onde fordi de KAN ta et liv? Er pavens livvakter onde?..you get my point

#262785  av inzane2012

even, syns dette blir litt for drøyt nå...fakta er at vi trenger ett FORSVAR:) hvem skal forsvare oss vist vi blir dratt inn i en ny krig? FN og NATO vil aldri klare og reagere raskt nok så vi ville blitt invadert og tatt over før lunch...seff, jeg ville ut av millitæret av helt andre grunna...men vist en hjernevaska idiot kommer og skal ta livet av familien min og alle jeg kjenner i en krigs situasjon, hadde jeg tatt livet av han med bare nevane om jeg måtte... du kan ikke slenge bibelen i ansiktet på èn som bestatt på å ødelegge alt du står for og alt du eier for så å ta livet av deg og dine!

Poenget mitt er litt at stilt opp i en sånn ekstrem situasjon så gjør mennesket det vi kan best, det som innstinktivt i alle oss, og ta liv, vi har gjort det siden tidens morgen, og vi vil gjøre det til sola slukker...

er helt fint at du har din tro, men er det en ting jeg vet, så er det at relgion og millitæret hører IKKE sammen...og hadde det vert opp til meg, så burde relgion blitt forbudt...

ja, dere leste riktig...men det er mitt syn på saken vertfall...

#262787  av grimfer

Even: Du kan mene hva du vil. Det kan jeg også. Men ingenting, ABSOLUTT ingenting i tekstene du siterer kan forsvare at du kaller meg ond som velger å være i , om nødvendig med mitt eget liv som innsats.

Jeg søker ikke rikdom for meg selv. Jeg vil ikke drepe i sinne. Min militære bakgrunn har ingenting med hvor mye hat jeg nærer. Det har ingenting med eiesyke, begjær eller egoisme å gjøre.

Se verden ut ifra din tolkning av Bibelen. Det kan jeg også gjøre. Jeg velger å ikke kalle deg noe som helst. Jeg kjenner mange som ikke vil avtjene verneplikten, med etter min mening helt legitime grunner. Jeg kan forstå at det strider mot manges overbevisning. Men å respektere andre er også å respektere deres valg. I alle fall så lenge det er snakk om bevisste valg.

#262844  av BrennaRacing

inzane2012 skrev: og hadde det vert opp til meg, så burde relgion blitt forbudt...

Woho. Helt enig :D

Å når du sier dette Even: Jeg ser verden i lys av bibelen. Det er ikke dømmende og fordomsfullt, men det er sannheten som det står i Bibelen.

Så er det vel akkurat det bibelen er, nemlig dømmende og fordomsfull.

(men diskusjon om religioner kan vi ta en annen gang) :lol:

#262862  av Mr2Even

BrennaRacing skrev:
inzane2012 skrev: og hadde det vert opp til meg, så burde relgion blitt forbudt...

Å når du sier dette Even: Jeg ser verden i lys av bibelen. Det er ikke dømmende og fordomsfullt, men det er sannheten som det står i Bibelen.

Ja det kan kanskje virke slik, men bibelen er bare for det gode. (men ved feil bruk det helt motsatte)

Gud har stor kjærlighet til oss, og han vil at vi skal unngå mye smerte og lidelse, derfor vil han at vi følger hans bud, de er ikke byrdefulle, tvert imot. Han har skapt oss, og derfor vet han det beste for oss, han vil at alle skal komme til nøyaktig kunnskap om han og om sannheten så det kan lede oss inn på en god vei. Faktisk så blir denne veien kalt livets vei, forde den kan føre oss inn i en fantastisk verden, der vi kan oppleve livet i den rette forstand.
Sist redigert av Mr2Even den 18 sep 2007 21:24, redigert 2 ganger totalt.

#262896  av inzane2012

er det en ting vi kan lære av historien så er det det at bilbelen har skapt ganske mye krig og elendighet i sin søken på å omvende folkeslag...
jeg har egentlig ikke noe imot at folk tror på gud, men det er når folk skal presse sin tro over på andre...vi kan ta midtøsten, en haug med land der du ikke har noe valg, du MÅ tro på islam...folk har rett til selv å velge hva de vil tro på, og har rett til det uten at andre skal få si at de er feil...

relgion har vert grunnlag for så mange kriger, at en skulle snart tro at vi hadde lært...men så lenge menneskest natur er som den er, er vi nesten dømt til å gjennta historien...

#262933  av Mr2Even

inzane2012 skrev:er det en ting vi kan lære av historien så er det det at bilbelen har skapt ganske mye krig og elendighet i sin søken på å omvende folkeslag...
jeg har egentlig ikke noe imot at folk tror på gud, men det er når folk skal presse sin tro over på andre...vi kan ta midtøsten, en haug med land der du ikke har noe valg, du MÅ tro på islam...folk har rett til selv å velge hva de vil tro på, og har rett til det uten at andre skal få si at de er feil...

relgion har vert grunnlag for så mange kriger, at en skulle snart tro at vi hadde lært...men så lenge menneskest natur er som den er, er vi nesten dømt til å gjennta historien...
Ja du har faktisk helt rett.
Bibelen forteller også det samme og det som står bak krig og elendighet er i virkeligheten falsk religion. Den største fienden og det værste gud vet er falsk religion for den forderver mennesket til de grader. Falsk religion får folk til å komme i et totalt mørke.
Dette er også grunnen for at jeg nylig har meldt meg ut av kirken.

BrennaRacing skrev:

Nei Gud Jehova dømmer ikke, han forteller bare sannheten gjennom Bibelen., Men Jesus hat fått myndighet å dømme, men han dømmer helt rettferdig. (Undre dere ikke over dette, for den tiden kommer da alle de som er i gravene, skal høre hans røst. 29 De skal komme fram, og de som har gjort det gode, skal stå opp til livet, men de som har gjort det onde, skal stå opp til dom.)

Dette står i Johannes 5:27,

24 Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den som hører mitt ord og tror på ham som har sendt meg, har evig liv og kommer ikke for dommen, men er gått over fra døden til livet. 25 Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den tid kommer, ja, den er nå, da de døde skal høre Guds Sønns røst, og de som hører, skal leve. 26 For slik Far har liv i seg selv, har han også gitt Sønnen å ha liv, 27 og han har gitt ham myndighet til å holde dom fordi han er Menneskesønnen. 28 Undre dere ikke over dette, for den tiden kommer da alle de som er i gravene, skal høre hans røst. 29 De skal komme fram, og de som har gjort det gode, skal stå opp til livet, men de som har gjort det onde, skal stå opp til dom. 30 Jeg kan ikke gjøre noe av meg selv. Jeg dømmer etter det jeg hører, og min dom er rettferdig. For jeg søker ikke det jeg selv vil, men det han vil, han som har sendt meg.

Alle har vi fri vilje, men da må vi også ta konsekvensene av våres handlinger og det livet vi lever.

I bibelen fortelles det at når vi ikke tar imot kunnskapen fra Gud Jehova, så er vi i et åndelig mørke. Skal vi forstå det gode budskapet og komme inn i lyset, må vi be om kunnskap, være ydmyke og legge guds ord for dagen. Jehova vil da komme deg i møte og du er på veien til å få oppleve det virkelige liv i det kommende Guds rike, som er det eneste som kan skape fred på jorden. Gud krever noe av oss, for han har så mye å gi.

#263089  av Mr2Even

Videre så kan jeg også fortelle at helvete er satt til i bibelen av kristenheten. Helvete står nemlig ikke i de hebraiske opprinnelses skriftene til Bibelen men dette er noe som kristendommen har satt til.

Helvet er satt til byttet ut med ordet Gehenna, Gehenna var et sted sør for Jerusalem der de brant dyrekadavre og døde forbrytere, dette stedet brukte jesus som et bilde på evig tilintetgjørelse, ikke et bokstavelig sted med evig pine. Bibelen forteller at vi bare dør som et lys som blir blåst ut, men bibelen forteller at de som tar imot Guds ord kan få et evig liv i en fredelig rettferdig paradisisk veden.

Andre ting som er tatt bort og som er uvesentlig for de falske kristne er Guds navn - Jehova. Navnet på Gud har alltid vært Jehova dvs JHWH som det står i orginal teksten, som betyr Jeg er.

Det at de døper barn er også feil fordi som det står i bibelen, så er dåpen for dem som er blitt disipler og som har lært å holde Jesu bud. En må forstå Guds ord og legge tro for dagen for å være skikket til å bli født.
Jesus døpte seg ikke før han var 30år gammel.

Hvordan presteskapet er, er heller ikke fra bibelen. De fikk ikke i oppgave å smykke seg med fine tittler, ta betalt, forkynne falskt og heve seg over folket.

At menneskene har en udødelig sjel, at det er et helvete der mennesker kan pines i evig tid, og at det er en treenig Gud, ingenting av dette står i Bibelen. De har ingen forståelse for bibelen, forde som bibelen sier, de er ledet av djevelen for å villede folket. Djevelen legger seg nemllig så tett opptil sannheten som mulig for å villede.

De velsigner krig, og ingen går ut å forkynner det gode budskapet om Guds rike som kristne får beskjed om, homofile og lespiske prester mm..
Og kirken stiller ikke noe krav til menneskene som de skal for at det skal gå de godt, de bare godtar allt.

Den katolske kirke er også pill råtten. Pedofilt presteskap (mange hundre tilfeller og millioner er betalt til offere som kompensasjon for at de skal holde tyst), sammarbeidet med Hitler under krigen, styrtrikt presteskap pga avlat og skjærsilden(som er helt feil), og de velsigner krig (på hver sin kant). Gud er jo helt imot krig om han er ikke partisk, han tar ikke parti.

Disse tingene er helt imot Guds ord og som dere kanskje skjønner så er det lett å se at verden er under den ondes makt som bibelen sier. De eneste som prøver så godt de kan å være lojale og gjøre som Gud sier er Jehovas vitner.

Hvorfor jeg skriver dette er for at jeg synes alle burde vite dette. Kristenheten og den katolske kirke oppfyller alle kriteriene som står oppført som tegn på falske kristne i bibelen.

Jeg tok faktisk kontakt med Jehovas vitner selv, og nå har jeg studert Bibelen et års tid. Men et Jehovas vitne er jeg ikke enda.
Sist redigert av Mr2Even den 20 sep 2007 09:56, redigert 6 ganger totalt.

#263102  av BT-GTI

hallo litt vel offtopic her nå syntes dere ikke, hjelp til å slippe unda militæret ikke en religiøs debat.

beste tips for å slippe militæret er å si at jeg VIL IKKE på sesjonen er kunn 1/3 som skal inn av gutta og nå skal de ha med jenter så blir det åenda færre av oss gutta

#263136  av BrennaRacing

For å prøve å komme litt tilbake til topic så kan jeg jo fortelle litt om hva som skjer:

For noen uker siden så var jeg som sagt å tok MR av begge knærene mine. Legen sa jeg skulle bestille time hos han uka etter så vi skulle få gå igjennom resultatene og skrevet en legeerklæring til militæret. Fikk time torsdag 13/9. Ringte ned dit samme dag og fikk beskjed om at de ikke hadde fått bildene ennå. Dagen etter dro jeg til Spania, så jeg ba legen om å sende papirene hjem til meg så moren eller faren min skulle få sendt de til militæret mens jeg var i syden. De fikk gjort det, å da trodde jeg alt skulle være i orden. Men så fikk jeg telefon fra Forsvaret i sta. De sa at det ikke var legeerklæring de hadde fått. Eneste de hadde mottatt var resultatene fra MR undersøkelsen. Og for at jeg skulle få fritak så måtte legeattesten leveres.

Meeeeeeen :D Så sa han at jeg hadde blitt midlertidig tjenesteudyktig i 3 måneder :D :D :D Da slapp jeg å dra til Madla på tirsdag, å hvis jeg får skaffet legeerklæring innen 3 måneder, så skulle jeg mest sannsynlig få fritak. Hvis ikke så ble jeg innkalt til en ny tjeneste :)

Så da ser det ut som om alt ordner seg. Begynte å bli litt nervøs nå, siden det bare er 6 dager til jeg egentlig skulle møtt opp :lol:

DEILIG 8)

#263199  av inzane2012

ja kan tenke meg det føles godt å få litt pusterom ja:) hehe...

jeg klarte jo å dra på meg benhinne betennelse:) og det beste av alt va at jeg fikk beskjed av legen at det var veldig vanskelig for legen å si at jeg ikke hadde det, nesten litt som migrene:) så jeg sa til legen i forsen etter første uka at jeg hadde fått så vondt i leggen at det var ett helvette å drive på med sånn marsj greier, fikk 1 måne letta tjeneste, og null marsjing;) hehe...men ble dimma ett par timer etterpå da:P

#263207  av sindrejl

edit
Sist redigert av sindrejl den 20 sep 2007 07:47, redigert 1 gang totalt.

#263208  av sindrejl

BrennaRacing skrev:For å prøve å komme litt tilbake til topic så kan jeg jo fortelle litt om hva som skjer:

For noen uker siden så var jeg som sagt å tok MR av begge knærene mine. Legen sa jeg skulle bestille time hos han uka etter så vi skulle få gå igjennom resultatene og skrevet en legeerklæring til militæret. Fikk time torsdag 13/9. Ringte ned dit samme dag og fikk beskjed om at de ikke hadde fått bildene ennå. Dagen etter dro jeg til Spania, så jeg ba legen om å sende papirene hjem til meg så moren eller faren min skulle få sendt de til militæret mens jeg var i syden. De fikk gjort det, å da trodde jeg alt skulle være i orden. Men så fikk jeg telefon fra Forsvaret i sta. De sa at det ikke var legeerklæring de hadde fått. Eneste de hadde mottatt var resultatene fra MR undersøkelsen. Og for at jeg skulle få fritak så måtte legeattesten leveres.

Meeeeeeen :D Så sa han at jeg hadde blitt midlertidig tjenesteudyktig i 3 måneder :D :D :D Da slapp jeg å dra til Madla på tirsdag, å hvis jeg får skaffet legeerklæring innen 3 måneder, så skulle jeg mest sannsynlig få fritak. Hvis ikke så ble jeg innkalt til en ny tjeneste :)

Så da ser det ut som om alt ordner seg. Begynte å bli litt nervøs nå, siden det bare er 6 dager til jeg egentlig skulle møtt opp :lol:

DEILIG 8)
merkelig så vanskelig det skal være å slippe for de som har problemer, men de som VIl inn ikke kommer inn :P

#263209  av Mr2Even

Sorry at jeg tok litt av hær folkens, jeg ble nok litt revet med, men jeg synes bare det er helt utrolig hva jeg har funnet ut (Jeg har også tilføyd litt på innlegget over)

Bra det ordner seg da BrennaRacing :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17