TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #297964  av Stiffy

at så lite kan gjøre så mye forskjell!!! :shock: fyttigrisen å mye råere den ble når du bare lakkerte den svart i midten foran der! Utrolig rått! =)
 #297987  av EXS

hehe jo takk :), ser bedre ut live en på de utrolge dårlige bildene;),

har du fått solgt bilen enda? eller tar du den med på treff i kr-sand neste lørdag?
 #298061  av EXS

Nye seter :)

monteringsbilder kommer iløpet av noen dager

Bilde
 #298305  av Stiffy

ahh jeg vil å ha nye seter... Har ikke fått solgt bilen nei, ingen som vil ha den tror jeg! :S Gatebil du tenker på? Tror jeg skal bort jah, tar nok CElicaen bort men tviler på jeg stiller den ut. Er ikke noe særlig å se på uansett. Regner med du skal bortover, råeste Corollaen i Norge bør nesten være der;) Vet du om noen andre som skal bortover eller?
 #298354  av EXS

er ss-racing treff nå til lørdag, gatebil er vel neste helj igjen.... og jeg syntes bilen din passer mer en godt nok inn på utstilling, den er 1000 ganger bedre men en stor del av bilparken som vanligvis stiller med tonnevis av plast og neonlys:P celicaen er en bil med historie så de bør stilles ut orginal som modifisert;)

skal ivertfall prøve og få med min bror og ronny (sw20ronny)
 #298371  av tojo2

Har du delenr. til "kanal hjørnene " :?:
 #298386  av EXS

Tojo2: delenummeret er pz402e0480aa, men jeg må legge til at jeg kjøpte 2 sett av disse for og få like kanalflares forran og bak... vanligvis er det noen mer firkantede som skal forran og de runde som du kan se bilde av en side tilbake som skal bak, men siden de bare kosta 400 kr settet (billig til og være org utstyr) så kjøpte jeg 2 sett for og få like i front og bak. har de litt mer firkantede listene fortsatt visst du er intressert i de ;)

kjøpte et nytt luftfilter her om dagen:

Bilde

da var setene ferdige også, var deilig og slippe og holde seg fast i krappe svinger:D

og så så det jo ikke så galt ut heller

-takk til min bror som solgte disse stolene til meg billig da hans mb190 brabus 3.0l evo3 har reist til de evige jaktmarker-

montering:

Bilde

Bilde

ferdig:
(må få gjort noe med de rutete sidepanelene)

Bilde

Bilde
 #298494  av EXS

hiver ut et par bilder fra mitt hjørne på ss-racing treffet lørdag

den hondaen er utrolig rå... ikke så mye og si på porscha heller

Bilde

bmw 850 og en mazda? cosmo

Bilde
 #299341  av tojo2

EXS skrev:Tojo2: delenummeret er pz402e0480aa, men jeg må legge til at jeg kjøpte 2 sett av disse for og få like kanalflares forran og bak... vanligvis er det noen mer firkantede som skal forran og de runde som du kan se bilde av en side tilbake som skal bak, men siden de bare kosta 400 kr settet (billig til og være org utstyr) så kjøpte jeg 2 sett for og få like i front og bak. har de litt mer firkantede listene fortsatt visst du er intressert i de ;)

Mange takk for info. :) Har bestillt et sett. 640 kr.
 #300229  av EXS

ikke bra og sitte og trykke rundt på fensport sine hjemmesider:P kommer nå snart til og bestille TRD 4punkt fjørtårnstag forran TRD fjørtårnstag bak og whiteline stabstag 20mm forran og 18mm bak:D
 #300958  av FireFox

Nydelig bil du har :) Veit hvem jeg skal spørre om tips og råd hvertfall :)
Må si samboeren din er rimelig alright også da, siden du har flust med tid til holde på med bilen hehe ;)
(Når man får kone og barn har man ikke veldig mye tid til overs for å holde på med bilen :()
Tenkt noe mer på bytte av motor?

Hva syntes du om bsbildeler? Har planer om å kjøpe vinge der om en stund jeg også, siden tte ikke lager til bilen lenger, men blir ikke den samme som du har.
Må ha noen sideskjørter og bakfanger også.. tror du passformen er den samme på E11 og E11 facelift når det gjelder bak og side?
 #300972  av EXS

hehe, bare og spørre ivei;)....

samboeren kan være ganske grei avogtil ja:D

ang motor så er jeg litt over på tanken om blacktop igjen da 2zz-ge er veldig dyr og mye ekstrajobb med det eletriske osv..

visst du skal bestille hos BSbildeler så bør du ivertfall belage deg på lang ventetid, et alternativ er astina.dk der går det ganske raskt visst de har delen på lager.

det er forresten bare fronten de gjorde forandringer på når de lagde faceliften .... så skjørter og bakfanger osv passer på begge modellene:)

ta en titt her... mye inspirasjon der ;) (mye stygt også dog)
 #301121  av inzane2012

ang bsbildeler så må jeg bare si at di bør vere en siste utvei va styling og andre deler angår, dem har litt smånips som girkuler og små styling på lager, men resten må du belage deg på en lang ventetid... jeg bestillte jo trd2000gt vinga mi derfra, og den tok godt og vel 3 måna før den kom fram til meg...
 #301141  av EXS

jeg ventet nesten 6mnder på deler fra de en gang:(
 #301221  av FireFox

Oioi, såppas.. men tar vel fort lang tid uansett hvor man bestiller fra, hvis delen(e) må lages først.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 51