TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#243970  av Tomera

Da har jeg vært oppe på ACR og sjekket forholdene! Ser bra ut nå ja!
Litt bilder:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
De første bilene er allerede kommet seg i køen :lol:

#243973  av sindrejl

ser bra ut det der ja! gleder meg :D (merk dere forresten de sporene rett etter langstrekket som går lukt ut i grusen)

#244019  av tojo

Herved er alle rykter og misforståelser feid til side!
TS-ogn SKAL VÆRE PÅ MEYERGÅRDEN(dette gjelder alle som har booket rom "under" TSogn!
Er noen i tvil,ta kontakt(jeg har bookingliste over påmeldte)

#244059  av Stiansen

Det var bra det ordna seg med hotell-greiene til dere. Og banen ser da bra ut :D

#244061  av kennethx

står dere i kø allerede? er jo 9 dager igjen :lol: :lol: :lol:

#244063  av KK-ma70

tojo skrev:Herved er alle rykter og misforståelser feid til side!
TS-ogn SKAL VÆRE PÅ MEYERGÅRDEN(dette gjelder alle som har booket rom "under" TSogn!
Er noen i tvil,ta kontakt(jeg har bookingliste over påmeldte)
Ringte oppover igjen i dag for å dobbelsjekke.(før jeg leste nye innlegg Blir meyergården somTojo sier:)

#244085  av sindrejl

godt det ordna seg med hotell opplegget.. er mye bråk på fjordgården så ønsker ikke å ligge der..

#244109  av Neemi

Det blir visst ingen ACR på meg i år så om noen trenger et dobbeltrom... send meg en pm så kan jeg ringe Meyergården og booke om.

#244118  av kennethx

Neemi skrev:Det blir visst ingen ACR på meg i år så om noen trenger et dobbeltrom... send meg en pm så kan jeg ringe Meyergården og booke om.
Hva har skjedd, eller ikke skjedd?

#244136  av sx-4-ever

Hva slags hjelmer bruker vi ? Hel hjelmer med deksel forann ?? :P Eller går det med hall hjelmer ? Legg til bilder fra google takk ;)

#244137  av sindrejl

en "hjelm" holder stort sett mersom uansett hva det er.. personlig bruker jeg helhjelm da jeg bruker den samme til gokart, men kunne tenkt meg en "halvhjelm" ja

#244139  av sindrejl

Neemi skrev:Det blir visst ingen ACR på meg i år så om noen trenger et dobbeltrom... send meg en pm så kan jeg ringe Meyergården og booke om.
du kan jo dra oppover fordi? sitte på med noen eller lignende? :)

#244149  av sx-4-ever

sindrejl skrev:en "hjelm" holder stort sett mersom uansett hva det er.. personlig bruker jeg helhjelm da jeg bruker den samme til gokart, men kunne tenkt meg en "halvhjelm" ja
Tenkte fordi en halvhjelm vil da hjelpe no inni hampen på varmen ?? Kan tenke meg det blir utroligt varmt i bilen når du sitter der med hjelm og hansker og andrenalinen strømmer til i svingene !

#244157  av sindrejl

sx-4-ever skrev:
sindrejl skrev:en "hjelm" holder stort sett mersom uansett hva det er.. personlig bruker jeg helhjelm da jeg bruker den samme til gokart, men kunne tenkt meg en "halvhjelm" ja
Tenkte fordi en halvhjelm vil da hjelpe no inni hampen på varmen ?? Kan tenke meg det blir utroligt varmt i bilen når du sitter der med hjelm og hansker og andrenalinen strømmer til i svingene !
ja fleste bruker halvhjelm da det er mest praktisk ;)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21