Dette stemmer KUN når ingen av hjula spinner. Er ingen samenkobling av motor foran og bak, så hvis forhjula spinner og bakhjula har grep vil jeg gjette at den blir som og kjøre en dragster på fullt pådrag i sving.. ( slicks bak og skinnies som ikke gir noe grep foran. )
Men det problemet løser seg rimelig enkelt med litt avansert traction controll.
Ville satt det opp slik at traction controll stoppet forhjulene fra og spinne med mindre bakhjulene spinner, dermed så får du ikke hjulspinn før bakhjulene spinner, og da er det jo bare greit at forhjulene spinner for og kunne drifte litt og..
Egentlig ikke så vanskelig og sette opp.
bjornalf skrev:3rlend skrev:ja, i hodet mitt får jeg en følelse av at dette blir veldig dytt og dra i begge retninger når man ikke spinner?
begynner forhjulene å spinne, som de lett gjør med medium + utslag på rattet. hva skjer da? blir ikke å bare å skli voldsomt fordi (merk. kanskje, og dette er teori i mitt hode, så ikke drep meg
)
fordi bak har mer feste og dytter bilen frem? sånn fwd på vinteren bare med jetmotor bak liksom.
hestene bak vil bli fordelt forover slik at det er likt mellom begge ved pådrag slik jeg ser det.
di ekstra 50 bak vil hjelpe dem 50 mindre forran å dra så vil nok bli sånn 25 på hver
med feste da.
som å dytte en moped med lettmotorsykkel 
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me