TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdigstilt prosjekt: oppussing av AW11

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #421079  av Mr2mr2

Kanskje det er på tide å heller lage en "show and shine" tråd :?: :?: er jo no lenger ikke mye til prosjekt :P
 #421087  av Mr2mr2

BTW.

Har fått flytta tåkelysene, ble noe bedre nå :D 8)

Bilde
 #421112  av ArildM

Bra :)
 #421209  av Mr2mr2

Da er det planlagt prøveskilter Tirsdag-onsdag neste uke, og EU kontroll på onsdagen.

Det skal vel ikke være noe problem med å kjøre med "L" bakpå ? selv om det er prøveskilt, står iallefall ikke noe direkte om det.

Håper på null feil 8)
 #421347  av Mr2mr2

Da har jeg sprayet "understellmasse" for hulrom inn bakerst i kanalene, så de ikke skal ruste vekk med en gange....

EU-kontrollen har blitt utsatt en uke, siden pappa må så mye på jobb.... :evil:
 #421384  av Mr2mr2

Da har søndagen gått med på å lage en liten film om prosjektet mitt :D

Det er også med mange bilder som ikke har vert med i denne tråden.

[youtube][/youtube]

enjoy ;)

EDIT: hvorfor kommer ikke filmen opp i innlegget?
Se der ja......
Sist redigert av Mr2mr2 den 28 okt 2012 15:00, redigert 3 ganger totalt.
 #421385  av MR2i

Tror du må ta vekk "&feature=plcp"
 #421388  av ArildM

Flott video, imponerende og inspirerende!
Gleder meg til jeg kan si jeg har gjort like mye jobb med min AW11 :oops:
 #421392  av Mr2mr2

Nå er jeg så heldig at jeg har en stor garasje med masse verktøy, 15 meter fra huset..... Det hjelper på..og å bare kunne gå inn og ut når en vil... :D
 #421393  av ArildM

Misunner deg akkurat det! :)
 #421398  av Mr2mr2

MR2i...

har du fått bilen din godkjent med 4a-gze ombygging?

da er jeg interessert i noen papirer :wink:
 #421405  av ure

Flott video og bilen ser bra ut nå :D Vil gjærne ha tak i den eksosen for å bruke den som mal,tenker å bygge nytt eksos anlegg til min i 2". Greit å ha noe å måle på :wink:
 #421407  av Mr2mr2

Takk, Takk :D

eksosen ligger her, så den kan hentes..... ;)
 #421411  av DanielJ

Bilen din har virkelig begynnt å bli bra nå, det skal du ha! Etter min mening mangler du bare MYE senk, felger orginale grøftelys og friske opp interiøret litt :)
 #421419  av Mr2mr2

Har planer om senk, ja. men tror ikke jeg tar meg råd til coilovers men senkefjærer blir det.... Noen tips??

Felger kommer..... sånn etter hvert
Har lyst på noen gate-bøtteseter, har et annet ratt liggende, som jeg bare må få tak i et ratt-nav til. blir også mere små-styling/pynting av bilen...... alt handler om prioritering. Først skal jeg få bilen på veien ;)

MEN :P ...... hva mener du med ORGINALE grøftelys? tror ikke det finnes til mk1?

men er ikke mye jeg får kjøpt til bilen, jeg jobber noe i uken, men blir ikke mange pengene.
Nå begynner jeg med praksis en dag i uken gjennom skolen, så for håpe jeg gjør en så god jobb at firmaet vil gi meg noe penger ( er ikke påkrevd at jeg skal få betalt :( )

Takker for fin tilbakemelding ;)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 27