TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #429373  av FT86

Nice den filmen din :) må jo bruke opp dekka helt :P
 #429390  av TBS

AndersDuda skrev:Da har jeg levert Supraen inn til proffsoting ! får ikke se henne igjenn før på tirsdag/onsdag :shock:
menmen, blir vell bra resultat ! :D
Hah!
Da hadde jeg notert meg km standen med en eneste gang ;)
 #429414  av AndersDuda

TBS skrev:
AndersDuda skrev:Da har jeg levert Supraen inn til proffsoting ! får ikke se henne igjenn før på tirsdag/onsdag :shock:
menmen, blir vell bra resultat ! :D
Hah!
Da hadde jeg notert meg km standen med en eneste gang ;)

hehe :) ja det er ikke lenger enn 50 meter fra leiligheten min jeg har levert den.. og stoler bra på fyren så skal sote ! pluss at vi slet noe sinnsykt me å få bilen inn i garasjen hans pga bratt vei ned til den.. så tror ikke han kommer til å prøve på å ta seg en "joyride" engang da man må vere minst 2 personer for å få bilen ut på veien derifra ! :P
 #429555  av AndersDuda

da har jeg fått sota rutene på Supraen ! ble da bra spør du meg ! :)

om du høyreklikker på bilde å trykker "view image" så får du se det stort.. liker ikke helt denne nye layouten på forumet når det gjelder bilder.. :roll:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #429873  av AndersDuda

denne her var ganske hvit og såg sliten ut ! så tok den av bilen og hadde på noen strøk med polytrol ! :) resultat på det nederste bildet ! ble ganske fornøyd ! :D

Bilde

Bilde

Bilde
 #429888  av ArildM

Nice touch up :)
 #430555  av AndersDuda

heisann folkens !

har ikke skjedd så veldig mye med supraen i det siste desverre.. så har ikke blitt så mye action her inne !

har ikke fått reist i jobben heller, så mtp på manuell kasse og singelturbo må det desverre vente litt :cry:

eneste planene jeg har framover akkurat nå er å kjøpe meg sorte slanger til motor rommet og nye rør til IC`en sann der ser litt bedre ut i tilfelle jeg skal på gatebil ! :)

bilder av det kommer såklart når jeg får det på ! :)
 #430724  av AndersDuda

vasket motor rommet på frøkna ! :)

mangler bare å bytte ut alt her med sorte slanger og nye IC rør.. ganske ripete dem som er der !

prøvde å montere BEE R Revlimiter også.. ingen lykke der akkurat.. fungerte ikke !

Bilde
 #431846  av AndersDuda

synes dysene mine lager litt høy tikkelyd.. noen som har vert borti det før ?

det kommer ikke fra ventilene, men fra dysene høres det ut som... hmmm.. :?

kjører på 98 bensin om det har noe å si..
 #431851  av Supramk3turbo

Hva slags dyser er det?? Jeg kjørte med noen Sard dyser tidigere.. de tikket også en del, men er nok normalt.
 #435302  av AndersDuda

hei igjenn folkens !

lite nytt på denne fronten da jeg har jobbet mye i det siste..

men har bestilt meg nye trykkrør og sorte slanger til motor rommet ! sveisen på dump ventilen på røra raknet faktisk ! så har bestemt meg for å skifte dem hele veien og komplimentere med sorte silikonslanger istedet for blå..

ellers så ligger det i planene å ta av folien, DoLuck frontfanger og carbonpanser ! ( DoLuck sideskjørter og Trial bakfanger er også i tankene )

felgene skal pusses ned og få seg ett nytt strøk med farge.

og ellers så føler jeg egentlig at det er liiiiiite action på TS-Ogn forumet :( frister ikke så mye med updates når man nesten føler at man bare skriver til seg selv :lol:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 47