ArildM skrev:Fin lyd i en del i5 motorer 
Om du skal innom VAG universet har du vel en del annet snaks å vurdere også?
Alt fra I4 til VR6 osv? Sånn i tilfelle du vil kjøre komplett motor og ecu i AW11en din. Kanskje enklere å styre alt? Mer moderne motor osv osv. Kanskje totalvekten også kommer ned mot original kasse hvis du kjører noe med alublokk og topp?
Er mye å velge mellom i alle fall 
VR6 er ikke interessant faktisk. Ut fra hva jeg har sett av ombygging fra Mk 1.6 eller hva den ble kalt.
Audi lagde en 1,9 og 2.0 L rekkefemmer. Har sett en og annen brukt 2.0 i hvertfall for 4800,- fra hugger.
Men 5-sylindret vil jeg tro er lengre enn en 4-sylindret, så blokk + girkasse vil nok bli et problem.
Finnes en sjelden V5 dog...
Hmm.. ser for meg mange utfordringer i forhold til å beholde en "original" 4A-motor mtp. DSG...
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2