TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ourom Racing MKIV Supras [Oppdatering våren 2009]

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#213711  av soltec

Den var stor ja, men vil no si det var på tide med en litt mer råere vinge siden resten av bilen har en styling som er ganske extream, så syns eg org vingen ødela litt av stilen, men det ble vesentlig bedre med denne, orgentlig racer lock, det var vel det dere var ute etter.
Gleder meg til å se den live :P :D

#213715  av Stiansen

Svær var den, men skikkelig racing-stil som jeg synes bilen kler godt! :D

Et ord, Heftig! :D

#213726  av sindrejl

Den vingen er AAAAAALT for høy for min smak :) .. der ble det plutselig fastnfurious over hele bilen :/ men men.,. ble jo racingpreget som du sikkert ønsket ;)

dog sånne "tatt bakfra" bilder stemmer jo aldri med virkeligheten. Gleder meg til å drekka med deg igjen på acr Are ;) ;) og å se bilen live seff

#213736  av 300zx-tt

Der ja,nå er racinglooken komplett......Helrå,ser ut som den har rømt fra racerbanen.....det har den jo og....Vålerbanen! :wink:

Eneste jeg kan sette fingeren på nå Are,du har oransje blinklys bak. 8)

#213739  av Mr2 Mk2

Utrolig hvordan en vinge kan ødelegge en ellers nydelig bil, synd å se :(

#213756  av Ninjamannen78

Bilen er fantastisk flott, men akkurat den vingen var litt høy for min smak :x

#213758  av Tvetern

Det ble sinnsykt kult :D Det er definitivt den feteste vingen ever 8)
Veldig bra Are. Bilen din er vel Norges feteste og mest gjennomførte Supra ;)

#213773  av ST205RR

Mr2 Mk2 skrev:Utrolig hvordan en vinge kan ødelegge en ellers nydelig bil, synd å se :(

helt enig :D

#213789  av tommis

Mr2 Mk2 skrev:Utrolig hvordan en vinge kan ødelegge en ellers nydelig bil, synd å se :(
Må si med enig med deg der. Jeg synes det er bare to vinger som passer til MKIV. Og det er den orginale og RMM vingen (TRD).

#213802  av soltec

tommis skrev:
Og det er den orginale og RMM vingen (TRD).
Kan ikke bli mer enig, men som sakt er bilen helt sikkert bygget for å se racer lock ut og det gjør den absolutt. Ser litt ut som en super GT racer :D

#213821  av andre 1

Meget pen bil som utsendemessig er totalt ødelagt av en allt for stor og butt ugly vinge ....

#213826  av James

soltec skrev:
tommis skrev:
Og det er den orginale og RMM vingen (TRD).
Kan ikke bli mer enig, men som sakt er bilen helt sikkert bygget for å se racer lock ut og det gjør den absolutt. Ser litt ut som en super GT racer :D
Kunne ikke sagt det betre... Helt enig! Syns det er ytterst få biler som klær aluvinge... Eneste jeg kommer på i farten nå være Noble M12 og Maclaren F1
 #213831  av Heimdal

Synes vanligvis ikke sånne vinger er noe fint, MEN på denne bilen ble den HEFTIG :!: :!: Grattis :D

#213863  av øf

nei fysja meg.den vingen passer ikke på en så gjennomført heftig bil.sett på den orginale igjen :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 26