TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#149859  av grimfer

Jeg skal starte et parti som skal jobbe for avskaffelse av mandager.

Noen som husker Fragglene? De hadde 1/2 times arbeidsuke, tror jeg. Det hadde vært noe det.

#149874  av lexusmann

Går da ikke an å glemme de... :wink: Fins de på DVD?? :mrgreen:

#150010  av celicat23

Begynte på nyttårs løfte mitt i dag: begynne å trene, og komme seg tilbake til formen en var for noen år siden (som faktisk var veldig bra...selv om en skulle ikke tro det når man ser seg i speilet nå....). Var til og med innom butikken og kjøpte frukt! Galskap...

#150028  av jonny on the spot

Begynte på nyttårs løfte mitt i dag: begynne å trene, og komme seg tilbake til formen en var for noen år siden (som faktisk var veldig bra...selv om en skulle ikke tro det når man ser seg i speilet nå....). Var til og med innom butikken og kjøpte frukt! Galskap...
Samme nyttårsforsett som meg, litt spent på utviklingen utover året :D

#150056  av Neemi

jonny on the spot skrev:
Samme nyttårsforsett som meg, litt spent på utviklingen utover året :D
Jeg er med :)
Tjuvstartet litt i fjoråret, men målet er å komme helt tilbake i godformen i år.
Også kanskje konkurrere litt og til og med :twisted:

#150209  av FireWalk

grimfer skrev:Jeg skal starte et parti som skal jobbe for avskaffelse av mandager.

Noen som husker Fragglene? De hadde 1/2 times arbeidsuke, tror jeg. Det hadde vært noe det.
Hva med Doserene da? hva med dem? :lol:

#150221  av grimfer

Doserne digget jo å arbeide! Det var det som gjorde livet meningsfylt for dem!
:)
La dem som liker å arbeide ræva av seg få lov til å gjøre det, la oss andre være fraggler.

Motto: "Arbeid til dosere, latskap til folket!" :D

#150236  av jonny on the spot

hva med å avskaffe tirsdager også da?
syntes de er lang verre en mandagene

#150247  av hybris

Mitt nyttårsforsett er ikke å begynne å trene hvertfall. Skal opp og melde meg av SATS etterpå i dag. Makan til støttemedlem har de sjelden hatt :D

Jeg hadde som nyttårsforsett å stresse og bekymre meg litt mindre, et av tiltakene var å selge gamlebilen. Håper kanskje en ferdig moddet og driftssikker toyota vil fungere bedre. "Bare kjøre, ikke røre!" :)

#150289  av ST182

Eeehhh hmm Et temmelig sikkert tegn på at det er på tide å skifte skiver og bremseklosser?? Tja ihvertfall burde det gå opp et lys når du bremser på vei ut av oppkjørselen og bremse klossen detter av!! hehe shit happens.
Dette skjedde med min bil idag, og til alt overmål så satt caliperstempelet seg fast, for i det klossen løsna og forsvant så pressa stempelet seg skeivt ut og ble sittende. Fikk banka og pressa den rett igjen men den sitter bom fast ennå, har vel blitt heftig med hakk inni der.. så da får bilen stå og kose seg på bukker i natt.. siden jeg ikke får tak i ny calipper før i morgen :(

Er ikke noe jeg hater mer enn å stå ute i regnet og mørket å skru. :evil:

#150300  av sleeper

ST182 skrev:Eeehhh hmm Et temmelig sikkert tegn på at det er på tide å skifte skiver og bremseklosser?? Tja ihvertfall burde det gå opp et lys når du bremser på vei ut av oppkjørselen og bremse klossen detter av!! hehe shit happens.
Dette skjedde med min bil idag, og til alt overmål så satt caliperstempelet seg fast, for i det klossen løsna og forsvant så pressa stempelet seg skeivt ut og ble sittende. Fikk banka og pressa den rett igjen men den sitter bom fast ennå, har vel blitt heftig med hakk inni der.. så da får bilen stå og kose seg på bukker i natt.. siden jeg ikke får tak i ny calipper før i morgen :(

Er ikke noe jeg hater mer enn å stå ute i regnet og mørket å skru. :evil:
husk at hvis dette er på bremsene bak så skal de i mange tilfeller skrues inn igjen! ikke presses!)

#150324  av ST182

venstre foran dette da.. har skifta klosser endel ganger før da. "overhalte" den i fjor så det overrasker meg vel ikke så veldig at det var den calipperen som tok kvelden :wink:
Sist redigert av ST182 den 12 jan 2006 12:01, redigert 1 gang totalt.

#150371  av grimfer

Jeg har akkurat funnet ut at jeg mest sannsynlig har en teknisk innsikt som tilsvarer en glassmanets IQ.

#150476  av mr_2

javel? :lol: hvordan da?
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 1173