TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#155895  av AJ82

Hehe.. Ja, det er bare å komme med forslag. I NYC skal vi heldigvis være med noen som bor der borte, så der ordner det seg nok...
Noen som har forslag til hotell i Las Vegas og L.A. Gjerne nære de "populære" områdene. Og gjerne noen fete steder som må oppleves...

Andre

#156007  av Rolfis

Disse folkene som driver med aking og skeleton kan umulig være riktig nagla... Opp mot 140 km/t på en liten kjelke.... :shock:
 #156675  av jsun

For dere som ikke bor på Østlandet ...... kan jeg bare si at det har falt MYE snø i det siste!!!
Så nå er dagens samvittighet reddet, da jeg på samme sted, dro løs 2 biler med HiAce'n :wink:
Det måtte jo en Toyota til!!
Men jeg kan bekrefte at Iveco Kassevogner er tunge!!! Jeg gravde meg ned til asfalten på alle fire, før han var løs :wink:

#156704  av Neemi

Til og med lille Starleten var tung når den satt godt fast.
Tok en time å få løs igjen med spade, volvo om dyttet og deretter Vag som dro.
*sinna*

#156798  av angrykid

Hihi.. jeg kjører meg fast på flat mark med mr2'en min :-D Piggfritt er ikke så bra som jeg vil ha det til. ;) Men det er kun om det ligger 15+cm med snø. :D

#158664  av perchr

jada, 2ern inn for å bytte dynamo, kommer ut frisk og fin.. 3 dager går, liten ulelyd, og det er null vann på den.. fyller på 2 liter for å komme meg hjem, står 3 dager, og tom igjen.. vært helt fin ang vann/kjøling siden jeg fikk den for vel 1 år siden.. thanks toyota! You made my car bleed..

litt småirritert nå ja :evil:

#158737  av ADHD:-)))

Hei!
JIPPI vi har fått SNØØØØ!!!:-)

#158742  av jsun

Her snør det sidelengs i dag, som Østlandet ikke hadde nok snø fra før!?!?!
Men det var deilig på ski i går da :wink:

#158744  av Rage

Jeg kan ikke fordra snø. Hater det rett og slett.

#158769  av GT4 CS

Lei det selv nå, får det blir jo bare brøytet vekk, også salter de mer, så ingen gøy og kjøre uansett.
Nei for håpe sommeren kommer snart, ellers blir det cuba eller brasil neste for og slite ut leveren min

#158770  av Rage

Ikke klag, du kjører jo 4wd!

#158771  av GT4 CS

Rage skrev:Ikke klag, du kjører jo 4wd!
Men er ikke mer morsomt med det på bløt sørpe asfalt da :lol:

#158776  av sleeper

JEG HATER SNØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det er full snøstorm her! som om det ikke var nok fra før!! sikkert snødd 10m den siste mnd!!

#158778  av Rage

GT4 CS skrev:
Rage skrev:Ikke klag, du kjører jo 4wd!
Men er ikke mer morsomt med det på bløt sørpe asfalt da :lol:
Nei, men du kommer deg frem da? :wink:

Venter på nybil jeg, så jeg kanskje kan gjøre det samme. Komme frem altså, uten å sette meg fast.

#158782  av grimfer

Jeg kjørte fra Molde til Oslo i går kveld/ natt.

Sliten nå.

Litt kjedelig når snødrevet er så tett at den eneste muligheten man har til å se noen ting som helst, er å skru på nærlysa.

Jeg synes vel egentlig at det er nok vinter nå. Man får ikke ha det moro på veien når det er møtende trafikk likevel...
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 1174