TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #321379  av Supramk3turbo

Ja, det gjorde susen :D Lurer på om bilen blir litt anneledes å kjøre når hjulene kommer 50 mm lenger ut på hver side?? Påsken will show??
 #321420  av lexusmann

Christian, vil ikke det gå utover lagrer, nav, stag osv med såå store spacere??bare noe jeg trodde jeg hadde lest her inne... :wink: men du har kanskje tatt høyde for det og forsterka her og der?? :D
Men flott bil og flott farge, blir utrolig flott til slutt... :wink:
 #321446  av Christian

Kun hubbene foran som er forsterket. Vil selfølgelig ble mye større belastinger, men håper å tror det vil gå greit. Om det blir å bytte hjullager en gang i sesongen, så er jo ikke akkurat det noe stort problem :)
 #321768  av Christian

Har kjørt noen lufteturer for Dagali opplevelser ja, mye utdrikkingslag og slikt. :)

I dag var bilen ute av verkstedet. En liten piruett i krysset bare for å markere litt. Det ER deilig mår man åpner døra og blårøyken velter ut 8)
Hengeren er også nesten fikset, den skal igjennom noen små modifikasjoner i morgen, så er alt klart til sesongen.
 #321771  av Supramk3turbo

Så bra :D Hiv på noen rød skilter, så tar du turen til drammen neste helg :D (Fjorparken)
 #321851  av Christian

Caasberg skrev:Fikk en liten tur til flyplassen i dag. Motoren fusker fortsatt, så det var tydeligvis ikke bare throttle sensoren :? Uansett, utrolig deilig å kjøre igjen. Masse blårøyk! :twisted:

Hengeren er også nesten ferdig, trenger ett par timer på den i morgen også.
Bilde
Bilde
Bilde
 #321853  av ErikG

Ser bra ut. Gleder meg til å se den på licensday. Men en ting. Du skulle ikke lakkert diffuseren i samme mørke farge som taket og panser? Tror det hadde blitt fett.
 #321854  av Supramk3turbo

Har'n begynt å fuske??
 #321859  av Christian

ErikG skrev:Ser bra ut. Gleder meg til å se den på licensday. Men en ting. Du skulle ikke lakkert diffuseren i samme mørke farge som taket og panser? Tror det hadde blitt fett.
Det var den opprinnelige planen, men det gikk litt over styr...får se om det blir tid senere.
 #321860  av Christian

Supramk3turbo skrev:Har'n begynt å fuske??
Begynte på Eikås i fjor høst, mistenker at det er noen plugger eller en pluggledninger som jukser. Kommer kun ved hard belastning, og spesielt om jeg gir full gass fort. Tar jeg det litt roligere pleier det å gå greit.
 #321861  av Supramk3turbo

Litt justering av gapet på pluggene kanskje.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 28