TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Magnesmurf sin garasje (mr2er, corolla verso og camry)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #434940  av ArildM
 
Nydelig bil, og billig forbruk? Perfekt :)
Kan jo flytte skiltet slik alfa romeo folk gjør, men det ser litt snålt ut?
 #434950  av magnesmurf
 
Skiltet er litt for stort til å passe på siden av grillen.
Og små skilt får man jo ikke lenger. Å få laget et er uaktuelt, da det er mye strengere straff for dok.falsk enn for å kjøre uten skilt :roll:
 #437906  av magnesmurf
 
Etter noen dager med snø kan jeg konkludere med at lexusen ikke er noe særlig på vinterføre. Den er ikke ubrukelig, men den er ikke spesielt tillitsvekkende på snøføre.
MÃ¥ nok bare konkludere med at jeg savner 4wd.
 #437910  av ArildM
 
Sikkert gøy bil, men når du går fra Impreza med 4x4 som er en av de beste vinterbilene så er det vel ikke rart du savner 4x4 :)
 #437979  av magnesmurf
 
Er nok mer komfortabel enn morsom. Og det liker jeg faktisk til pendlingen.
Men savner som sagt fremkommligheten til 4wd. Skulle gjerne hatt en 4wd vinterbil til dagene med mest snø :P
Men får heller ta det pent de dagene :?
 #437996  av ArildM
 
Kan ikke ha alt i ett uansett :) MR2 til godværsdager og fin Cruiser til resten av dagene :)
 #438010  av magnesmurf
 
Sant. Bedre brøyting av veiene hadde hjulpet mye (isteden for å prøve å salte vekk 20cm med snø) :P
 #441186  av magnesmurf
 
Kommer litt folie på noen interiør deler i bilen snart.
Sitter jo jalla sølvfarget carbonfiber greier der fra før. resten av interiøret er svart.

Pendler mellom børstet svart stål folie eller svart treverk folie.
Er allerde børstet sort stål i stereodel på midtkonsoll.

http://www.clublexus.com/forums/is-thir ... -wrap.html

Eller

http://www.ebay.com/itm/261285430973?va ... 1497.l2649
 #442352  av mannen
 
magnesmurf skrev: Utstyrsliste på IS er F-sport utgave med ekstra soltak, pre-crash og adaptiv cruise control, hengerfeste, led hovedlys med auto fjernlys, filassistanse, led tåkelys, navi og mark levinson lydpakke.
Virkelig en lekker bil!
"Pakke 3" du gikk for da, men hva koster et tilhengerfeste og det er max 750 kg da ?

Frister vanvittig med en IS nå ! Eneste som mangler på disse bilene er vel 6'er lyden ellers er de tilnærmet perfekt :)
 #442363  av magnesmurf
 
Da den andre vinyl filmen, treverk, var for dårlig kvalitet, ble det til at den ikke lot seg bruke til formålet. Børstet stål vinylen var 3M og god kvalitet, så endte opp med den.

Har ingen bilder enda, men jobben er ferdig.
 #442364  av magnesmurf
 
mannen skrev:
magnesmurf skrev: Utstyrsliste på IS er F-sport utgave med ekstra soltak, pre-crash og adaptiv cruise control, hengerfeste, led hovedlys med auto fjernlys, filassistanse, led tåkelys, navi og mark levinson lydpakke.
Virkelig en lekker bil!
"Pakke 3" du gikk for da, men hva koster et tilhengerfeste og det er max 750 kg da ?

Frister vanvittig med en IS nå ! Eneste som mangler på disse bilene er vel 6'er lyden ellers er de tilnærmet perfekt :)
Pakke 3 ja. Avtagbart tilhengerfeste kom på 15000kr ekstra :P Max 750 kg på tilhenger. Man får kjøpt tilhengere som som kan laste ca 500kg og har egenvekt på drøyt 200, med brems. Så til vanlig bruk går det ann. Fakter man tyngre ting må man satse på annen type bil. Men litt materialer og søppelkjøring i ny og ne fungerer.

Du får ikke lyd av 6'er i disse, men er v8 lyd i høytalerene :roll: :oops:
 #442375  av magnesmurf
 
Innom lexus og kikket litt på noe jeg aldri får råd til.
Men er ikke tvil om hva jeg skulle kjøpt hvis jeg dro i land euro jackpotten.
Lyden var verdt alle millionene denne bilen koster 8)

 #442397  av ArildM
 
Når Jeremy Clarkson plukker ut LFA fremfor alt annet han har kjørt i den Top Gear episoden, da sier det litt om hvilken bil dette er :) Mannen har kjørt alt på 4 hjul, og velger LFA 8)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 35