TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #403804  av 3rlend

Rangle skrev:Tror ikke du skal være så redd for s14a, virker ikke så pålitelig som mange skal ha det til. Har selv brent plugg fri for innmat i en s14 + en del feil med en s14a.
Sats på at feilstatistikken slår til hvis dere skal prøve mot hverandre :P
Haha, ja og når det ikke skjer? :P
Henter bensinpumpa osv imorgen, så du kan ta en tlf til din frøken så kjører jeg å henter det, om du ikke er hjemme :)
 #403844  av toysupra

Stiansen skrev:
3rlend skrev:
Nytt mål: drite i karosseriet midlertidig og satse på 400hk på bakhjulene iløpet av 2012! :evil:
Me like :) kan ikke bli frakjørt av en Nissan vettu :-)
Nei ,men det er alt i noen som tar det litt lengre,så skal du være konge på haugen må du satse skikkelig hard. Btw 300zx som kompis bygget opp klokka vi 0-200km/t på 10 tallet med noen gammle piggfrie dekk mens vi hold på med mappet. så det er mye gromt av biler som kjører rundt i lag med oss,og ser helt original ut, ingen store potter eller cooler som stikker ut.:)Den 300zx er en av dem.
 #403854  av Rangle

Den er grei, skal ta en tlf i morgen slik at de vet at du kommer.
Du får beskjed om det er bare å gå inn i butikken eller i det hvite huset nedfor verkstedet
 #403879  av 3rlend

Helt klart, noe nissan papp bil skal ikke få gå bedre en min mr2 :p

jo selvfølgelig!
Men nå snakker jeg om i vennekretsen, grunnen til at jeg kjøpte ats turbo kitet var jo for at en kompis kom hjem med s2000, å det er uaktuelt å bli frakjørt :P
men den 300zx høres ut så den spøtter godt unna ja :D

Takk Rangle :)
Du har nr mitt ennå ? :P
 #403881  av toysupra

ja den går godt men har jo kostet 6siffra snart da. men sånn er når ting blir bygget på og på igjen. Den er jo tatt langt for og bruke til dagligdags da. Race portet topper fra usa+ schanke + ander ringstad og flere har etter hvert som tiden går hvert med og bygget deler til den. Første bygget ble gjort i England der den ble trimmet til 630hk men etter motor brann, ble det puttet inn ca 200 hester til i den nye motor.:) jeg vet faktisk ikke hvor mye hester det er i den nå, men vet de har gått ned litt for at den skal holde lengre. :) Men det klart det er gøy og kjemp litt med kompisene da:) få kompisen din til og turbo konverter s2000 :)
s2000 turbo 450 hk motor og 384 på hjula i den vibrant på honda forumet konverterte,nye dyser og turbo montert på stock motor. den har hold i noen år nå så alt er mulig med god mapping:)
 #403883  av 3rlend

toysupra skrev:ja den går godt men har jo kostet 6siffra snart da. men sånn er når ting blir bygget på og på igjen. Den er jo tatt langt for og bruke til dagligdags da. Race portet topper fra usa+ schanke + ander ringstad og flere har etter hvert som tiden går hvert med og bygget deler til den. Første bygget ble gjort i England der den ble trimmet til 630hk men etter motor brann, ble det puttet inn ca 200 hester til i den nye motor.:) jeg vet faktisk ikke hvor mye hester det er i den nå, men vet de har gått ned litt for at den skal holde lengre. :) Men det klart det er gøy og kjemp litt med kompisene da:) få kompisen din til og turbo konverter s2000 :)
s2000 turbo 450 hk motor og 384 på hjula i den vibrant på honda forumet konverterte,nye dyser og turbo montert på stock motor. den har hold i noen år nå så alt er mulig med god mapping:)
Høres gøyalt ut :P
han snakker om å turbokonvertre etterhvert :)
skal få han til å bli medlem der :P
 #403907  av Mr_Storbrua

Ligger en apexi power fc på finn.. men det er ledningsnett til en nissan da.. men får sikkert kjøpt løst ledningsnett..
 #403918  av 3rlend

må sjekke det opp.
synd datamaskinen på jobb kræsjer om jeg går inn på finn :S
Men så er budsjettet mitt sprengt også :) (statens innkrevningssentral har begynt å trekke et godt belløp fra kontoen min)
har rundt 4k å leve på til 15 jan. så reiser jeg til egypt 16. jan :P
får se, alt etter hvordan det går på jobben som avgjør om jeg kan ta meg råd til å kjøpe noe til bilen.

har bestillingsliste på twosrus på nye bærekuler, endeledd, poly foringer, startmotor, lamda, og litt småtterier som jeg også må ha :)

Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe K&n filter "kit" på ebay.
koster 2-300 kr, funker sikkert like bra som apexis til 900kr :P
 #404540  av 3rlend

NÃ¥ mister jeg motet totalt.
Etter laaang tid uten mr2, bestemte jeg meg for å skifte startmotor.
30 min senere våknet barnet inni meg.
Min gule fine mr2:D
Så kjører jeg en tur til onkel. 1.5 mil.
På tur til bake etter 5km hører jeg en stygg kakkle lyd ved jevn gass (ikke pådrag eller motsatt)
Dette er på et spesifikt turtall.

Jeg har kjørt som en prest i hele dag.
Hvorfor skal jeg plutselig få rådebank?!
Vurderer så jævlig sterkt å klippe slangen til wg å sprenge hele driten!
 #404544  av 3rlend

Jeg vet ikke om jeg gidder faktisk.
Det har nådd et punkt hvor jeg føler jeg bruker penger uten glede lenger.
Et problem fikset så kommer et nytt og værre opp.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 64