TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #410004  av DanielJ

Takk skal du ha! Det er slike kommentarer som gjør det gøy å holde på med bilen og dele med andre :D
 #410012  av Mr_Storbrua

Ingen tvil om at bilen er fin :)

Men hvorfor trenger du ikke plastprimer med klarlakk? Har aldri testa det ut selv. Hefter klarlakk bedre enn base?
 #410019  av DanielJ

Jeg tror Klarlakken har mer heft på grunn av at den innholder løsemiddler. Har lest og hørt fra alle andre at lakken holder uten plastgunning. Hva og hvorfor vet jeg ikke helt sikkert! Men det er noe annet å lakkere abs plast enn pp plast som er i fangere.
 #410025  av Andrepedersen

DanielJ skrev:Jeg tror Klarlakken har mer heft på grunn av at den innholder løsemiddler. Har lest og hørt fra alle andre at lakken holder uten plastgunning. Hva og hvorfor vet jeg ikke helt sikkert! Men det er noe annet å lakkere abs plast enn pp plast som er i fangere.

Nydelig :) Du har ikke lyst til å gjøre det samme med mine også? :)
 #410069  av DanielJ

Andrepedersen skrev:
DanielJ skrev:Jeg tror Klarlakken har mer heft på grunn av at den innholder løsemiddler. Har lest og hørt fra alle andre at lakken holder uten plastgunning. Hva og hvorfor vet jeg ikke helt sikkert! Men det er noe annet å lakkere abs plast enn pp plast som er i fangere.

Nydelig :) Du har ikke lyst til å gjøre det samme med mine også? :)
Er jo enkelt og går fort så kunne gjort det om du var i Bodø :)
john_e skrev:Baklyktene ble kjempefine, så ekstra gnistrende ut etterpå :D
De så plutselig veldig ny ut nå :D
Audun F skrev:Kjenner jeg begynner å bli en smule misunnelig her nå :wink:
Sier han som neste har en helt "ny" MR2 stående... :roll:
Sist redigert av DanielJ den 05 apr 2012 01:03, redigert 1 gang totalt.
 #410073  av Holger

det du gjorde med baklyktene ble kjempe bra, bilen din er utrolig fin! 8)
 #411373  av DanielJ

Lenge siden det har skjedd noe med bilen, har akkurat skaffet meg leilighet så det går mye penger bort der :roll: Men noe som har skjedde er at det er satt Toyo T1R på Volk felgene, montert cold white led pærer over alt inni bilen, laget er deksel til HKS filteret så det ikke regner vann på det, lakkert hele frontleppen og så har jeg kjøpt deksel til targa taket :twisted: Skal montere leppen når jeg får kjøpt Shine Auto sideskjørt og lakkert dem. Har fått svart coupe lys deksel i taket og solskjermholdere så har jeg stort alcantara liggende. Skal trekket opp hele taket, sidedekslene i dørene og gir skinn i alcantara snart.

Cover til Targa taket, flere her inne som har det? :twisted:
Bilde

Bilde

Hjemmelaget skjold til HKS filteret
Bilde

Karbonleppen som når er lakkert i bilen sin farge :D
Bilde
 #411378  av FT86

Jeg har targa "lokkene" til min :) har du skinnpose til targataket også?

Den leppa så utrolig ut nå! har du samme felgene som sommer og vinterfelger?
 #411394  av DanielJ

FT86 skrev:Jeg har targa "lokkene" til min :) har du skinnpose til targataket også?

Den leppa så utrolig ut nå! har du samme felgene som sommer og vinterfelger?
Har ikke kjøpt skinnposene enda. Eneste utrolige med leppa før den ble lakkert, var at den var utrolig ødelagt.. :roll: For øyeblikket bruker jeg samme felgene vinter og sommer. Skal senere ha noen 17x8,5 og 17x7,5 eller 17x9,5 og 17x8,5. Murlig det blir Rota D2 felger da :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 48