Side 16 av 26
Legg innLagt inn:22 des 2006 23:19
av Morten
Svært så negative mange er i juletidene da.

Må jo ha i bakhodet at på¨tross av den fine lakken ER denne bilen og en løpsbil, og at vingevalg dermed neppe skjer pga. reine visuelle ønsker, men heller for funksjon? (rett meg om jeg tar feil) Sett i den sammenhengen ser det jo meget lovende ut, både når det gjelder høyde og bredde.
Uansett, kom gjerne med referat på funksjon i praksis etter testtur på bane!

Legg innLagt inn:22 des 2006 23:22
av elino
300zx-tt skrev:Eneste jeg kan sette fingeren på nå Are,du har oransje blinklys bak. 
Det har han faktisk prøvd å gjøre noe med, men uten hell. Han har en annen ide på hvordan han skal få det til, men så er det den tida da

...og noen flere baklykter

Legg innLagt inn:22 des 2006 23:25
av elino
James skrev:Syns det er ytterst få biler som klær aluvinge...
Dette er en
Carbonvinge 
Legg innLagt inn:22 des 2006 23:32
av sleeper
Jeg nevte tidliger i tråden at jeg mente den var STOR, men på ingen måte stygg! har SINNSYKT sansen for det stuket der jeg da.. syntes det ser helt rått ut! ( så lenge effekt og bruksformålet står i stil!)
Legg innLagt inn:22 des 2006 23:34
av tore 95 tt euro spec
Syntes det ble rått jeg...noe som sier:Alt kler den smukke vettu.
Dere som er så negative,Vent til dere ser bilen live...ser 100 ganger råere ut da.TRO MEG

Legg innLagt inn:23 des 2006 01:35
av mr.ourom
Vingen er valgt mye på grunn av funksjon. Kommer et nytt oppsett banehjul til våren i 11x18 og 9x18. Skal prøve med 295/30-18 r hjul bak for å få litt mer grep ut av svingene, derfor også vingen. Nye stabstag skal også monteres sammen med nytt understell. D2 understellet hadde ikke lang levetid for å si det sånn. Takk for alle tilbakemeldinger på prosjektet mitt. Angående utseende på vingen så ser den hundre ganger bedre ut i virkeligheten. På bildet bakfra ser den veldig høy ut men er ikke det.
Legg innLagt inn:23 des 2006 01:38
av Stiansen
mr.ourom skrev:Vingen er valgt mye på grunn av funksjon.Kommer et nytt oppsett banehjul til våren i 11x18 og 9x18. Skal prøve med 295/30-18 r hjul bak for å få litt mer grep ut av svingene,derfor også vingen.Nye stabstag skal også monteres sammen med nytt understell.D2 understellet hadde ikke lang levetid for å si det sånn.Takk for alle tilbakemeldinger på prosjektet mitt.Angående utseende på vingen så ser den hundre ganger bedre ut i virkeligheten.På bildet bakfra ser den veldig høy ut men er ikke det.
Synes du har fått den rette look`en nå Are, ser sinnsykt bra ut
Vingen kunne ikke passa bedre til racing-stuket

Legg innLagt inn:23 des 2006 01:39
av mr.ourom
Stiansen skrev:mr.ourom skrev:Vingen er valgt mye på grunn av funksjon.Kommer et nytt oppsett banehjul til våren i 11x18 og 9x18. Skal prøve med 295/30-18 r hjul bak for å få litt mer grep ut av svingene,derfor også vingen.Nye stabstag skal også monteres sammen med nytt understell.D2 understellet hadde ikke lang levetid for å si det sånn.Takk for alle tilbakemeldinger på prosjektet mitt.Angående utseende på vingen så ser den hundre ganger bedre ut i virkeligheten.På bildet bakfra ser den veldig høy ut men er ikke det.
Synes du har fått den rette look`en nå Are, ser sinnsykt bra ut
Vingen kunne ikke passa bedre til racing-stuket 
Takk for det. Gleder meg allerede til våren.
Legg innLagt inn:23 des 2006 01:40
av Stiansen
Blir vel morro å se hvordan det funker

Legg innLagt inn:23 des 2006 12:17
av jan-erik
Syns den ble tøff nå jeg med vingen. En slik vinge hører jo hjemme på banen, og er ganske sikker på at dette vil merkes godt på downforce'n. Og hvis det er kjapp svitsj fra gatevingen så er det jo bare glimrende. Når jeg valgte vinge til min MR2 hørte egentlig en carbon vinge med til kit'et, men fordi bilen den gang ble mest brukt på gata ble en annen TRD vinge valgt i stedet.
Gleder meg til våren til å se den i aksjon.
Legg innLagt inn:23 des 2006 13:08
av Skylar
Den er så nice at eg nesten må
Drømmen til mange er nok å få bygget noe så serøst bygg som du/dere har gjort.
Gratulerer med en jevlig fin og strøken bil

Legg innLagt inn:23 des 2006 17:09
av 95TT
ikke for å være negativ her, men tror ikke den vingen har så veldig mye funksjon på norske baner som egentlig bare er noen små gocartbaner.. men på nürburgring eller noe sånt så hadde den nok hatt noe å si..
Men synes det er tåpelig å klage på vingen, synes alt som er gjort med denne bilen er 1klasses arbeid, og må sees live. vinga er tøff, ferdig med det. men jeg syntes du skulle satt på den 97/98 lysa dra u.s supra jeg are,, my 2cents.

Legg innLagt inn:23 des 2006 17:16
av 95TT
noen tips til coilover forresten are.. Lurer litt på de der Hks Pro Performers, om de ikke blir for stive på laveste justering da. Skal man være kar så er det jo bare å handle öhlins men det koster jo skjorta..
Legg innLagt inn:24 des 2006 11:37
av 300zx-tt
Angående baklys så ville jeg fått tak i ett sett originale, for så og ta ryggelysa fra de og flytta over til blinklysa på de på bilen.
Går sikkert og få til,samtidig burde det gå greit og få tak i originale
baklys da flere bytter til nye modellen baklys......
Ellers må jeg bare si rå bil igjen,der har vi lik smak ARE.
Legg innLagt inn:24 des 2006 12:05
av tojo
Synes bilen ble råcool,fikk skikkelig racelook m/ vingen...
95TT skrev:ikke for å være negativ her, men tror ikke den vingen har så veldig mye funksjon på norske baner som egentlig bare er noen små gocartbaner.. men på nürburgring eller noe sånt så hadde den nok hatt noe å si..
Men synes det er tåpelig å klage på vingen, synes alt som er gjort med denne bilen er 1klasses arbeid, og må sees live. vinga er tøff, ferdig med det. men jeg syntes du skulle satt på den 97/98 lysa dra u.s supra jeg are,, my 2cents. 
Hmm norske baner "gocartbaner"? Jeg synes da det oppsettet ser ut til å passe Norges beste bane.. ACR;-)
http://www.acr.no/teknisk_ny.html