ja da har jeg stått å holdt på med bilen siden kl 14:00 til 18:00. Vasket først inne i dører og under hjulbuer(med engen svamp og bøtte med bilshampo), før jeg vasket alle flatene og sidene med ny svamp og såpevann(droppet avfetting siden den ikke fantes ru på siden). Så tørket jeg den med pusseskinn ifra turtlewax (nytt) Tok flatene først. Under kanaler, hjulbuer og inne i dørene brukte jeg en microfiber klut. Når bilen var ferdig tørket så påførte jeg pollering under hjulbuer og inne i dørene samt rundt bensinlokket med poleringsduk. Så var det selve bilen sin tur. Brukte den medfølgende poleringssvampen som var med i NXT Tech waxen. La på alle flater først før jeg tok sidene. Var veldig lett å påføre og var god å jobbe med.
Da det hadde gått 30 min, så var poleringen tøket (gårhvit farge)
Tok først vekk poleringen under dører og hjulbuer med poleringsull. Så brukte jeg den nye microfiberkluten (Supreme Shine Microfiber) til å ta av poleringen. Gikk svakt over alle flater, før jeg til slutt tok sidene. (gikk over hver flate 3-4 ganger for å få en gjevn og blank overflate.
Ble meget fornøyd med ressultatet. Små riper ble mer eller mindre borte og lakken fikk en mørk og dyp fargetone. Ble en skikkelig shine-effekt

Og nå kan jeg bruke bilen som speil. Lakken ble utrolig glatt også. Vil anbefale denne poleringen til alle som vil ta vare på bilen sin. Den er vært pengene!
Dumpet en hentelapp i posten i dag også. Det er X-tårnstaget som har kommet, men rakk ikke å hente det i dag, så det blir nok hentet på mandag. Skal legge ut bilder når det er montert og motoren er vasket
Fikk tatt noen bilder i dag, men de er av dårlig kvalitet, da de er tatt med et dårlig digitalkamera på 2mpx....