TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#244924  av sindrejl

Magne skrev:Jeg må slå meg inn i rekken av avlysninger. :(

Bilen er til hellakkering nå, diffen er føkkt, og nye bremserør skal på.

Jeg har billett med banekjøring og dobbeltrom fra Torsdag til Søndag. Noen som vil ha?
jøssenavn mange avlysninger ..

#245025  av yeah580

Kan omsider si at jeg kommer. YESS ! men desverre uten bil...

#245132  av Tore

Ahhh....to døgn til jeg kjører nedover og begynner ryddingen før treffet :twisted: Har eksamen på tirsdag, men etter det blir det å suse rett ned for å se hvor jæ%#ig det ser ut etter vinteren...

..det verste er at jeg ikke tenker på eksamenen, men på hvor herlig det blir å komme seg ned å kjenne lukta og lyden av svidde dekk og clutcher :D

Sees på banen folkens, kjør pent oppover/nedover, blir nok rikelig med kontroller, og dere får rast fra dere på banen tidsnok!

#245253  av A_hjelme

Har fortsatt booket et dobbeltrom som jeg ikke får brukt.
Så om noen ikke har ordnet seg hotellrom, så er dette en gylden sjangse 8)

#245255  av ST205RR

du har PM :D

ikke lenge igjen nå, landtids varslet melder soooool 8)

#245398  av Morten

Hmm... nesten så jeg vurderer å sette meg på flyet oppover for å være sosial og kanskje smiske på meg noen runder :lol:

#245399  av sindrejl

Morten skrev:Hmm... nesten så jeg vurderer å sette meg på flyet oppover for å være sosial og kanskje smiske på meg noen runder :lol:
det hadde vært skøy ;)

#245409  av ST205RR

Morten skrev:Hmm... nesten så jeg vurderer å sette meg på flyet oppover for å være sosial og kanskje smiske på meg noen runder :lol:

go for it 8)

#245430  av chris

Jeg skal jo oppover også, selv om jeg kjører Avensis :P
Får nok flise fra meg med bilen til brodern, pluss å smiske til meg noen sittepårunder hos andre :)
SÃ¥.. go for it ja :)

#245470  av kennethx

Jeg har passasjer i år, for første gang, lol, ellers skulle du fått sittet på med meg oppover :)

#245484  av Morten

Hmm... gikk visst ikke an å få bonusbiletter på Viderøe's "kortbane flyginger" (eller noe sånt) :roll: Fullpris var og WAY for mye peng... Så hvis det skal være aktuelt må det bli å fly bonus til tr.heim og haike derfra... :lol:

#245550  av chris

Morten skrev:Hmm... gikk visst ikke an å få bonusbiletter på Viderøe's "kortbane flyginger" (eller noe sånt) :roll: Fullpris var og WAY for mye peng... Så hvis det skal være aktuelt må det bli å fly bonus til tr.heim og haike derfra... :lol:
Har plass i massevis jeg ;)
Vedlegg
DSCN2794.JPG
DSCN2794.JPG (243.57 kiB) Vist 2453 ganger

#245573  av sindrejl

kan slenge deg i bagasjerommet på mr2'en? :)

Ellers:

Noen som trenger en senge/hotell? jeg har dobbeltrom og blir kanskje alene, litt dumt å betale på to senger og bare en i bruk :(

det jeg prøver å si da, noen som er interessert i å dele rom? :)

#245668  av sinkz

bare så det er sakt er det sinsykt mye fine pie på mo

#245671  av sindrejl

sinkz skrev:bare så det er sakt er det sinsykt mye fine pie på mo
nja.. vet ikke helt jeg :P om det er det du er ute etter drar du heller til trondheim :) større by, mer damer.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21