TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#277231  av celicat23

cameleon skrev:Som vanlig fortsetter du å imponere :wink:
Hadde vært moro å sett en sammenligning fra et orginalt bilde til de er ferdig photoshoppa :)
Eksempelvis det siste av Mr2en var jo nydelig!
Bilde

Bilde

#277381  av celicat23

Litt mer stasj for dere fotoutstyr fetisjister:

LOWEPRO OMNI PRO bag. Virker og være av veldig god kvalitet.

Bilde

Open sesame...

Bilde

Bilde

Bilde

Ikke vist på bilde: 5 tripods, 2x sandisk extreme minnekort, canon eyepiece extender + fjernkontroll.

Alle bildene tatt med ett gammelt canon ixus 40 kamera jeg har liggende..
 #278473  av celicat23

Ser nå at bilder større enn tekstfeltet i den nye versjonen av forum programvaren ikke vises korrekt :( Kommer ikke til og legge opp noen flere bilder her så lenge det er slik :?
 #278491  av Stiansen

celicat23 skrev:Ser nå at bilder større enn tekstfeltet i den nye versjonen av forum programvaren ikke vises korrekt :( Kommer ikke til og legge opp noen flere bilder her så lenge det er slik :?
Ser det jeg også, likte det dårlig selv.. Den 10-22, er det en Sigma? Virker som det er ei linse som mange liker, anbefales?

Hadde ikke takka nei til den lowepro`en med innhold der gitt :lol:
 #278494  av celicat23

Stiansen skrev:Ser det jeg også, likte det dårlig selv.. Den 10-22, er det en Sigma? Virker som det er ei linse som mange liker, anbefales?

Hadde ikke takka nei til den lowepro`en med innhold der gitt :lol:
Etter og ha lest tester opp og ned fant jeg at canon sitt 10-22 er det beste (og dyreste :() så gikk for det. Du kan ta veldig dramatiske bilder med objektivet, og forvrengning er helt på det minimale til og være såpass vidvinkel som det er. Gleder meg virkelig til og bruke det i sommer.

Lowepro'en er fin den :D Eneste problemet er at nå som jeg har bestilt 70-200 objektivet er den allerede for liten :x Men men... Blitz'ene får få en egen bag eller noe. Er nok de som kommer til og bli brukt minst uansett.
 #278496  av celicat23

For og se bildene i denne tråden korrekt, og for ett generelt mer praktisk lagt opp miljø: skift forumstil til: SUBSILVER2

GÃ¥ inn i BRUKERKONTROLLPANEL -> INNSTILLINGER -> PERSONLIGE INNSTILLINGER og velg "min forumstil" som SUBSILVER2

Du får "se nye innlegg" knappen alltid tilgjengelig, og bilder vises korrekt etter dette skiftet.

Husk og trykke "OK" knappen nederst på siden etter at du har valgt subsilver2 - ellers vil ikke forumet skifte stil.
 #278579  av celicat23

Thomas S skrev:La merker til at tilogmed bildene av utsyret var bra :lol:
Nåja.. Det er vel og ta i litt men :lol: Merket forresten at curbz.org siden kun har den forum stilen som gjør at alle bilder ikke blir vist riktig - så kommer ikke til og legge ut noen bilder der tror jeg..
 #278610  av Thomas S

At alle bildene blir lik størrelse tenker du? Ta og send PM til en av adminene og hør med de ;)
 #278611  av James

Steike så mye kamerautstyr du har :shock:
 #278632  av celicat23

Thomas S skrev:At alle bildene blir lik størrelse tenker du? Ta og send PM til en av adminene og hør med de ;)
Når du legger ut bilder der som er større en tekstfeltet blir den delen av bilde som er større bare borte/ikke vist. Bilde blir ikke forminsket til og passe tekstfeltet - eller tekstfeltet blir ikke utvidet for og vise hele bilde.

Samme problem som du har på dette forumet, hvis du ikke bytter til subsilver2 forum stilen.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 103