TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #322382  av Supramk3turbo

Høres morsomt ut :D Hva slags plugger putta du i nå??
 #322563  av Christian

Poster her også siden det ikke er sikkert alle er innom kjøp og salg delen :)

Reg.reim, strammer og løpehjul til j-spec 2jz-gte ønskes kjøpt.

Reiser til Polen på mandag på en uke ferie, så passer dårlig med tanke på lisensdagen til powerdrift. Men har mulighet til å skru søndag natt samt neste lørdag, så bare noen har liggende ordner det seg nok. :roll:

Om noen har liggende trenger jeg dette innen søndag kveld, henter selv i oslo/drammen
Ring gjerne på 95792215.
 #323238  av Christian

Liten oppdatering.

Jeg sitter i Polen og drikker masse ol, og ser paa enormt med fine damer! :mrgreen: Me like.

Fikk skrudd sammen bilen min igjen paa sondagsnatta, begynte kl 23.30 og var ferdig kl 04.00. Hadde gjordt det mye fortere om jeg hadde hatt en kraftigre muttertrekker til reimhjulsbolten, men fikk den tilslutt av med aa bruke en latmansarm og kjore motoren pa starteren.

Takk til Azt for pent brukt regreim :)

Var ogsaa innom TommR og plukket med meg org j-spec turboer med alt rundt til en meget snill pris. Greit med reserver da mine begynner aa bli noe slitne.

Tilslutt var jeg innom BS og hentet seibon panseret. Var flott det, men passet jo ikke pga taarnstaget. Blir aa kutte litt med feinsaga i morgen. Maate sette det paa med en gang ogsaa, siden jeg ikke hadde plass i transporteren :lol: Saa det blir spennende aa se om org panseret fortsatt ligger der jeg satte det :roll:

Har ogsaa glemt aa nevne at den ene framskjermen allerede er knekt...vi har jo saa flotte veier oppe der jeg bor :P Tydeligvis for liten klaring mellom henger og front, samt masse store hull/dumper i veien. Stoppet for aa sjekke etter 45km og da var den allerede knekt. Noen som har kortere levetid paa plastikken sin? :mrgreen:

Gleder meg til sondag!
 #323240  av hmsilset

FÃ¥ noen bilder av damene der da:) veiene der du bor er som en eneste stor kurist da.Grein nesten over golsfjellet(faktisk sant) da jeg skulle hente demperne hos deg :D nyrebelte anbefales,hehe.
 #323487  av lexusmann

Noen har fått opp stimen her ja... :D
 #323528  av pkgrette

var kuli å se bilen på banen i dag .. keep up the good work.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 28